Kivaa tekemistä joka ei maksa juuri mitään?
Otsikossa kysymys. Elämäni on niin tylsää ettei ole tosikaan. Eikä se niin hohdokasta ollut ennen koronaakaan.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "ei juuri mitään"? Minulla kuntosalijäsenyys, joka ei minun mielestä maksa juuri mitään 18 e/kk.
Luonnossa liikkuminen. Aloittaa voit niillä vaatteilla ja kengillä mitä sinulla on. Jos tähän kaipaa jotain extraa, geokätköily, lintubongaus jne.
Hankalaa tähän on vastata, kun ei yhtään tiedä millaisesta tekemisestä pidät.
yli 200:- v .
Kestojäsenyys/tilaus maksaa kavalasti.
Termariin lämmintä kahvia, teetä tai kaakaota ja voileivät ja pullaa. Sitten kävelylle tai hiihtolenkille ulos auringonpaisteeseen.
Pasianssi oikeilla korteilla, kalastus ei maksa paljoa, onkiminen ja pilkkiminen ei juuri sitäkään., Pyöriä saa käytettynä kympeillä, satasella jo hyvän. Golf on halpa, jos käy vaan rangella chillailemassa. Bägillisen mailoja saa muutamalla kympillä. Itujen idätys ja vaikka keittiöpuutarhan pito. Tästä saa jopa rahallista etua, kun ei tarvitse ostaa kaupasta. Kotiviinin tekeminenkin on mukaansa tempaavaa.
Lintujen talviruokinta. Siihen pääsee kiinni pikkurahalla. Iso säkki siemeniä maksaa rautakaupassa pari kymppiä ja riittää koko talveksi. Lintujen tarkkailu on mukavaa puuhaa.
Millaista elämää haluaisit elää? Miten pääsisit siihen?
Ulkoilu, pyörällä vaikka pyrähdät jonnekin luonnonhelmaan syömään eväitä ja nauttimaan rauhasta. Seksitreffit..use once and say bye bye. Ei mitään pahaa siinäkään. Itse harrastan ulkoilua yksikseni niin paljon kuin mahdollista. Minulla on pieniä lapsia niin se on välillä lähes mahdotonta..
Sunistus on hyvä harrastus. Tämä usein sekoitetaan suunnistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pikkuliikkeeseen ja sano että stailaat Sabina Särkkää me naiset kanteen
Anna joku feikki käynti kortti.
Valitse upea asu +kengät omassa koossasi.
Meet bilettämään.
Palauta vaatteet ja sano Sabina ei halunnut näitä
Ja pahoittele.
Miksi alapeukut.
Pikkuliikkeistä haetaan päivittäin muotivaatteita "some" näkyvyyttä vastaan...
Eli k.use.tetaan ...yrittäjä parkaa..mut se on ihan fine?
Luulisi, että voisi tapahtua sellaista, että postimyynnistä otetaan kalleimpia merkkituotteita mitä tuota kautta löytyy. Sovitetaan ja otetaan some-kuvat ja palautetaan. Luxus-some-elämää ilmaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pikkuliikkeeseen ja sano että stailaat Sabina Särkkää me naiset kanteen
Anna joku feikki käynti kortti.
Valitse upea asu +kengät omassa koossasi.
Meet bilettämään.
Palauta vaatteet ja sano Sabina ei halunnut näitä
Ja pahoittele.
Miksi alapeukut.
Pikkuliikkeistä haetaan päivittäin muotivaatteita "some" näkyvyyttä vastaan...
Eli k.use.tetaan ...yrittäjä parkaa..mut se on ihan fine?
Luulisi, että voisi tapahtua sellaista, että postimyynnistä otetaan kalleimpia merkkituotteita mitä tuota kautta löytyy. Sovitetaan ja otetaan some-kuvat ja palautetaan. Luxus-some-elämää ilmaiseksi!
Kuvat vielä jossain luksus-hotlan aulabaarissa.
Kirjastossa käynti. Usein siellä on joku lukuhaaste menossa, josta saa vielä kirjaideatkin, jos ei itse keksi luettavaa.
Uusien ruokalajien opettelu, ja niiden maustaminen.
400 g sikanautajauhelihaa. siitä sitten italialaisittain, intialaista, kiinalaista, suomalaista...
Vierailija kirjoitti:
JuttelemaanTuleva kirjoitti:
Toisen tuntemattoman kanssa helliminen.
Mua nelikymppisenä äijänä kiinnostais hyväillä ja kosketella ja tulla kosketelluksi tuntenattoman naisen kanssa.
Erittäin kiehtova ajatus, ja joskus olen tehnytkin hienovaraisia keskustelualotteita kaupassa, lenkkipolulla tai julkisissa kulkuvälineissä. Muutaman lauseen small talkiksi on jäänytkin.
Ongelma on se että en ole niin hyvännäköinen ja naiset on kranttuja. Mulle kelpais melkein kuka vaan peruskiva, siisti ja terve 30-79v nainen.
Onko kenelläkään naisella samansuuntaisia ajatuksia meistä tavallisista miehistä? Ei varmaan, mutta hyvin moni nainen voisi olla kiinnostunut fantasioissaan jos mies on tosi hyvännäköinen. Eikö vain ?
Olispa ihanaa vaikka kohdata metsäpolulla ja käsin helliä toisiamme tuntemattoman kaa - ehkä suukotella.
Mielellään vois vaikka käydä imuroimassa tai tiskaamassa jonkun vanhemman rouvan luona, jos peliin kuuluisi vähän molemminpuolista hierontaa.
Naiset ei vaan ole kiinnostuneita kun en ole hyvännäköinen. Mutta kyllä heille dildot ja kaalimadon tuotteet kelpaa, monille yksinäisille jopa päivittäin.
Mistä löytäis ?
No hyi! Luuletko että tuosta vaan Kenenkään kanssa metsäpolulla ruvetaan koskettelemaan ja suunnittelemaan? Pervo, turha syyttää ulkonäköäsi, aivoissa se vika on.
Tää oli musta hauska 😆
Tää on kiva ketju (jos ei sitä yhtä häiriintynyttä jankkaajaa taas lasketa🙄) laitan talteen!
Jos on jo tietokone, monet massiiviset onlinepelit on ilmaisia tai niitä saa alennuksesta. Niissä voi saada uusia kavereita ympäri maailman. Esim World of Tanks ja World of Warships on ilmaisia, Second Life on ilmainen, World of Warcraft, näitä on monia. Liittyy kiltoihin ja groupeihin, on paljon ilmaista hupia hyvässä seurassa lähtemättä edes kotoa.
Itse koluan second hand kauppoja. Yksi ja toinen löytö ,myyn huutokaupassa. Ei maksa mitään , jos on säkä ,voit voittaa hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Digitaaliset palapelit. Ei maksa mitään. Kuvan oik. yläkulmassa "Play as...". Keskeneräinen tallentuu.
Kiitos! Jäin heti koukkuun :)
Digitaaliset palapelit. Ei maksa mitään. Kuvan oik. yläkulmassa "Play as...". Keskeneräinen tallentuu.
https://www.jigsawplanet.com/