Miksei siitä puhuta kun mies on naimisissa rikkaan naisen kanssa
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon status ei nosta miehen statusta läheskään niin paljon kuin miehen status vaimon. Joten ei siitä taida olla niin paljon puhuttavaa?
Aika hyvä saa myös olla itsetunto miehellä jos vaimolla on huomattavasti suuremmat tulot. Ellei nimenomaan hae elintason nousua parisuhteen kautta, joka perinteisesti on nähty jossain määrin sallituksi naisille, mutta miehet on katsottu vastuulliseksi elintason tuottamisesta. Mielenkiintoista olis kuulla myös huomattavasti enemmän tienaavilta naisilta, jakavatko auliisti tulonsa ja omaisuutensa myös puolisonsa käytettäväksi "yhteisinä rahoina".
Jokunen vuosihan uutisoitiin jostakin yhdysvaltalaistutkimuksesta että milleniaaleilla tuo on kääntymässä toisin päin eli nuoret miehet olisivat nuoria naisia kiinnostuneempia "naimaan rahaa".
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta haluaa suojella miehen egoa. Siksi ei puhuta. Naiset ovat vapaata riistaa.
Aika harvoin mies yrittää nostaa sosiaalista statustaan leuhkimalla kuinka mun vaimo on lääkäri/asianajaja/diplomi-insinööri/toimitusjohtaja.
Ai gigolot jotka varastaa naisilta myös miehiltä koska ne on bi seksuaaleja. On miehiä oudoista uskonnoista että vie naisten rahat koska ne muka kuuluu heille eikä ikinä maksa mistään tai tarjoa mitään vaan ottaa maksun kaikesta. Seksillekin on hinta vaikka olisivat itse raiskaamassa tai pitää maksaa vielä heidän kaverien kun juomat ruuat vaatteet ja näpistelevät tavaroita.On myös naisen vaatteisiin pukeutuneita miehiä huijaamassa koruja rahaa jne. Tavallisia työtä tekeviä usein huijataan mutta ei se mitään meinaa avioliitossa kun yhteiset lapset niin lapset perii sitten mutta yritysten rahat on yritysten eikä yksityistä.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin Mestarilla?
Et kai palvo kuolevia ihmisiä ?? Saatana kuvitteli olevansa Jumala mutta se syöstiin alas ja joutuu tulijärveen . Jeesus on Jumalan Poika ja Jumala eikä mikään okkulttismi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta haluaa suojella miehen egoa. Siksi ei puhuta. Naiset ovat vapaata riistaa.
Aika harvoin mies yrittää nostaa sosiaalista statustaan leuhkimalla kuinka mun vaimo on lääkäri/asianajaja/diplomi-insinööri/toimitusjohtaja.
Miksi minun tuntemani miehet sitten tekevät niin? Ai niin!!! Mies kertoo tosiasiat, nainen leuhkii. Niinhän se olikin.
Eikös Kalevat ole tämmöisiä myös? Rouva taitaa olla iso pomo jossain, mutta ei se miehen kohtelussa mitenkään näy eikä mies tuo sitä missään esiin asemaansa parantaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, niitä nolottaa kun eivät pysty miehekkäästi elättämään perhettään.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin Mestarilla?
Mestarin vaimolla on varakas tausta tosiaan.
Se että joku jaksaa ja saa opiskella hyvän ammatin on hyvä asia tietysti . Monet raataa maksaakseen vuokran eikä pääse opiskelemaan sen takia on vuorotyö ei voi . Nykyään voi opiskella yksittäisiä aineita lukiossa mikä ehkä onnistuu jotenkin. Päivätyö ja iltaopiskelu käy helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun tuntemani miehet sitten tekevät niin? Ai niin!!! Mies kertoo tosiasiat, nainen leuhkii. Niinhän se olikin.
Jaa, ei mun tuntemat duunariukot koe että hekin olisivat akateemisia asiantuntijoita jos vaimo sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin Mestarilla?
Mestarin vaimolla on varakas tausta tosiaan.
Onko tää joku ei oo muita ku tää yksi maan päällä juttu ??? Mistä tää ihmisen palvonta on lähtenyt ???? Älytöntä. YouTube Elvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitäisi puhua ja kenen kanssa?
Minun kanssa!
Jaksetaan taivastella naisia joiden miehellä hyvä koulutus, hyvä palkka. Päinvastaisesta asetelmasta ei. Ei ainakaan samaan sävyyn.
Ja sä jaksat kuunnella tuommoista ölinää miksi?
Japanissakin on mielennkiintoinen marssijärjestys. Julkisessa elämässä perinteinen valtahierarkia on voimissaan, ja miesten oletetaan tuovan elanto ja elintaso kotiin. Mutta kotona mies antaa rahat vaimolleen, jonka vastuu ja velvollisuus on pyörittää perheen taloutta. Eli nainen määrää kotona mihin nämä miehen tienaamat rahat käytetään, pitäen usein myös tilikirjaa, ja antaa sitten miehellensäkin käyttörahaa, jonka voi tuhlata sakeen ja karaokeen.
Ei sovi narratiiviin alistetusta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon status ei nosta miehen statusta läheskään niin paljon kuin miehen status vaimon. Joten ei siitä taida olla niin paljon puhuttavaa?
Ei johdu tuosta. Johtuu naisvihasta ja miesten paapomisesta.
Jos naisella on itseään rikkaampi mies, kitinä on loputonta. "nainen on vain rahojen takia" jne. mutta miehistä ei saa sanoa mitään negatiivista, vaikka miehet ovat paljon materialistisempia.
Siis naiset paapovat näitä miehiä, koska haluavat katsoa heitä ylöspäin eivätkä sellaisina kuin oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on itseään rikkaampi mies, kitinä on loputonta. "nainen on vain rahojen takia" jne. mutta miehistä ei saa sanoa mitään negatiivista, vaikka miehet ovat paljon materialistisempia.
Kuka siitä tuolleen kitisee "vaan rahojen takia"?
Tuskin miehet itse ainakaan kun kerran ovat ne naiset ottaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka siitä tuolleen kitisee "vaan rahojen takia"?
Tuskin miehet itse ainakaan kun kerran ovat ne naiset ottaneet.
Kommentteja kuulee pääsääntöisesti: köyhiltä miehiltä ja rumilta naisilta.
Aina lehdet täynnä juttuja kuinka muutetaan ulkomaille rohkeasti ( siis miehen perässä) , muttei ole ikinä ollut juttua että mies lähtis naisen lompakolle ulkomaille.
Aihe joka ei kiinnosta ketään on turha, ja sellaiset tapaukset ovat harvinaisia ja tylsiä joista ei saa kunnon golddigger stooria.