Kannattaako tehdä kolmas lapsi?
Minulla ja miehelläni on kaksi lasta. Tyttö 4v Poika 2v kannattaako tehdä kolmas lapsi tulevaisuudessa? Mielipiteitä?
Kommentit (44)
Jos pitää kysyä niin en tekisi. Lapsi ei ole asia jota pitää miettiä kannattavuuden kannalta.
Olen pohtinut samaa. Toisaalta 2 kanssa on suht helppoa ja rahat riittää, heillä on toisensa. Toisaalta olisiko 3 sitten kuitenkin kiva??
Jos sinä ja miehenne haluatte tulevaisuudessa lisää lapsia niin mikäs siinä. Teidän täytyy miettiä ja puntaroida asiaa oletteko valmiita sitten uuteen perheenjäseneen ja ylipäätänsä siihen vauvarumpaan.
En tiedä kannattaako sun tehdä, mutta itse tein ja en kadu. Ihana vauveli, kohta jo taapero. Siskotkin tykkää pienimmästä siskostaan kovasti. <3
Uuden vuosituhannen kymmenessä käskyssä:
Älä tee enempää kuin kaksi lasta.
Älkää tehkö. Nauttikaa nyt kahdesta lapsesta ja antakaa heille aikanne. Ei kannata vauvaa tehdä joka tulisi sekoittamaan kaiken
Kyllä ehdottomasti heteka natisemaan ja peitto heilumaan jo tänään.
Tehkää! Meillä on kolme ihanaa lasta :)
Kannattavuutta voi tietysti ajatella niin monelta kannalta. Rahallisesti ei todellakaan kannata. Aikaa ja vaivannäköä vaaditaan myös paljon lisää. Meille tuli tytön ja pojan jälkeen vielä poika ja ihana poika tulikin.
Jos haluatte kolmannen ja koette että teillä on siihen varaa. Kulut kasvavat kuitenkin lasten kasvaessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut samaa. Toisaalta 2 kanssa on suht helppoa ja rahat riittää, heillä on toisensa. Toisaalta olisiko 3 sitten kuitenkin kiva??
Vain määrällä on väliä, ei laadulla.
Sillä ei ole mitään väliä kuinka monen sisaruksen kesken pitää jakaa vanhempien aika ja varat.
Ihmiset ovat kuolemassa sukupuuttoon!!!!!!!!!!! Tarvitaan lisää veronmaksajia koska työttömiä oli 0 äsken kun tarkistin!!!!!!!!!!!!!!!
Tarviitko sinä tähän vauva-palstalaisten ohjeen?
Kuinka monta ihmistä olet palkannut? Miten olet kompensoinut niiden kahden lapsen sadan vuoden eliniän aikana tuottamat päästöt?
Ymmärrät hän, että kiroat samalla nykyisen nuorempasi Keskimmäisen Lapsen asemaan?
No jos on joku standup-koomikko niin kai siitä saa aiheita ainakin nainen, tyyliin ;naimisiin ero naimisiin lapsi ero liian pieni seksiasu varsamakkarat tms vaivautuneen naurun kera voi elää ön thö edge lavakuoleman kanssa
Ei kannata. Teillä on kivasti jo molemmat Tyttö ja Poika.