+ + + ENSIKOIDEN SUNNUNTAI + + +
Kommentit (26)
Kiitos kovasti killa se sanasto autto kovasti..
Juu kyllä mäkin olen kuullut että ne (mitä ne nyt oli) sanotaan nyt ne hännäkkäät elelee useamman päivän...
kaikenmaailman negoja on testailtu...niin toivoin, etta titi ja oona olis saanut plussat ruutuun. Toivottavasti ne siita viela plussaksi muuttuu.
Apila: joo, ma luulen etta ne simpat sen 2-3 paivaa sailyy. Eiks sita sanota etta on paremmat mahkut tytto vauvaan jos pupuilee ennen ovista, eika just ovispaivana. Korjatkaa jos oon vaarassa.
G: ennustajista...ma kavin aikoinani kahdella eri eukolla. En ole hirveemmin asiaa ajatellut mutta hyvin on paikkansa pitanyt. Toinen oli tati jolle soitin, ja se oli aivan uskomaton. Tiesi tosi paljon mun ja silloisen poikaystavani (nykyinen mies) ongelmista. Toinen tati ole vahan erikoinen ja sen luonnekuvaukset musta ei mennyt ihan kohdalleen, ja sen jutut oli vahan ihmeellisia. Nyt jalkeenpain katsottuna aika monet asiat on pitanut paikkaansa, toiset taas ei. Mulla ei ollut koskaan sellainen olo etta olisin ennustusten antanut vaikuttaa elamaan. Talla hetkella ei tulis mieleenkaan menna ennustajalle...silloin 5 vuotta sitten tilanne ja olo oli niin epatoivoinen etta oli vaan pakko tietaa josko elama helpottuis yhtaan. Ei kai noita ennustuksia niin kauhean vakavasti kannata ottaa. Monesti sita itsekin tietaa mitka valinnat on oikeita, ja pitaa vaan kuunnella itseaan.
Ja nettisivuista...Suomen uutisia luen hesarista ja iltasanomista. Toissa tulee istuttua koko paiva tietokoneen edessa, etten aina jaksa surfata muuten kun taalla vauvan sivuilla kun paasen kotiin.
Sara-Maria: toivottavasti olo on parempi jo.
ON: KP kai jotain 16/28-29...ovis oli kait torstaina
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia!
piti tulla moikkaamaan teitä ja kertomaan lyhkäsesti kuulumiset.
Alkuraskauden väsymys (uupumus) ja pahoinvointi ovat yllättäneet täysin tämän naukun, siis enpä ole jaksanut juurikaan pinoilla enkä lukea edes pinoja. Sohvalla makailu on hobby number 1 ja välillä pikapyrähdyksiä toiletin puolelle...On tässä kuitenkin hyviä uutisia enemmän eli olimme miehen kanssa viikko sitten alkuultrassa ja masussa näkyi pieni vaavin alku ja sykekin näkyi :) Lääkäri kertoi että kun tuon alkuultran on käynyt ja syke näkynyt on km riski 5 % luokkaa mutta kuitenkin vielä on.
Toivon kaikille erittäin paljon että plussaatte pikaisesti ja siirrytte tuonne o-puolle jutskaileen, vilkutuksia ihanille 0/
maukunauku rv 7+6
..On tosiaan ollut aika hiljaista viikonlopun ajan enskojen pinoilla. Marjoja varmaan ollaan keräilemässä ja viettelemässä viimeisiä (?) kesäpäiviä!
Ensin [color=00CD00]gallupeja[/color]: [color=C0FF3E]ennustajalla[/color] en ole koskaan käynyt tai soittanut.. enkä luultavasti koskaan tule sitä tekemäänkään. Luulen tosiaan, että sitä alkaa sitten elämään ennustusten mukaan ja tietystihän ne menee sitten niin kuin on sanottu. Itse olen huomannut omaavani erään ennustajan tai selvännäkijän ominaisuuden.. Nimittäin joskus, jos ajattelen esim. työni puolesta jotakin asiakasta, niin saattaa mennä korkeintaan tunti tms. ja tämä henkilö on yhteydessä jollakin tavalla minuun.. Tuntuu joskus aivan uskomattomalta! En kuitenkaan halua lisää tämänkaltaisia ominaisuuksia ja siksipä en itse ennustuksiinkaan ehkä uskoisi. Sitten oli kyselty [color=C0FF3E]surffauksesta[/color]: vauvasivut on ollu kovassa käytössä. päivittäin, joskus useamminkin tulee käytyä tsekkaamassa viestit. myös hotmail, google, telkku, mtv3, etuovi ja koulun omat sivut on käytössä melkein päivittäin. myös noita autosivuja näkyy historiassa olevan, mutten minäkään niitä omakseni tunnusta.
Kävin sitten myös tuolla o-puolella vilkaisemassa kuvia. ja aivan ihania olivatkin!!! ja Q:n synnytyskertomuskin. Aivan kyyneleet kohosivat silmiin, kun sitä luin. Voih.. tää haluu kans!
[color=EE7AE9]Remukka[/color]: mä olen huomannut tuon Hesan tuoksun/hajun myös.. se on aivan omanlainen.. tai oikeastaan se on aikalailla samanlainen, kuin muissakin suuremmissa kaupungeissa, kuten esim. pariisi, bryssel ja lontoo.. pakokaasu, metro, ravintolat, ihmiset.. kaikki yhteen sekoitettuna!! sitä on vaikea kuvailla.
[color=EE7AE9]Oona[/color]: pahoittelut negasta.. mutta jospa se tosiaan oli liian aikaista ja oireiletkin oireettomasti!
[color=EE7AE9]Sara[/color]: mä olin myös eilen baarissa, kylläkin vaan tanssimassa ja vesituopin kanssa koko illan. Tänä aamuna olikin sitten vuosisadan jysäri ja krapula, kuin kahden päivän ryyppyputkesta. Täytyy ehkäpä siis seuraavalla kerralla juoda edes se yksi siideri, jos vähän helpottais.. En todellakaan tiedä mistä tuo olo tuli, mutta huono se oli. Nyt kuitenkin jo vähän helpottaa. Toivottavasti sullakin on jo parempi olo?!
[color=CDAD00]ON[/color]: kp 22.. ajattelin lauantaina testailla, jos ei mitään tätimerkkejä siihen mennessä ilmaannu.. on siis tooooooooosiiiiiiii pitkä viikko tiedossa. jouduin eilen sitten kertomaan parhaalle kaverilleni miedän yrityksestä.. tai oikeastaan se lipsahti vaan niin kuin sivulauseessa ja enkä pystyny sitten enää valehtelemaan. miehelle en kuitenkaan uskaltanu kertoa, että kaverini tietää.. vaikkei ollakaan sovittu, että ei puhuta, niin tiedän, et se ei halua, että kukaan tietää ennen, kun tärppää! Aikaisemmat raskausoireet on kadonnu olemattomiin.. ainoastaan nännit on edelleenkin aika arat. niin ja eilen tiedostin, että mua on turvottanu tosi paljon jo useana päivänä. housut ei meinaa mahtua kiinni ja koko ajan on olo, että painoa on ainakin kymmen kiloa liikaan normaaliin verrattuna. voiskohan nää olla oireita? niin siis raskautumisesta.. tää on kyllä aika jännää aikaa, ku saa oikeastaan tutustua uudelleen omaan kroppaan pillereiden lopettamisen jälkeen. ku ei tiedä mikä on normaalia ja mikä ei ja millainen olo on minäkin päivänä..
Nyt kuitenkin nukkumaan. Aamulla töihin..
[color=912CEE]-Saikku kp22/28 (?)-[/color]
Kylläpä ihan hymyilyttää, kun minutkin vielä täällä muistettiin, vaikka olenkin ollut tauolla :) [color=green]*vilkutukset kaikille tutuille ja uusillekin, joihin en vielä ole tutustunut*[/color] Tosiaan ollaan nyt tjottailtu enkä minä jaksa edes katsella kp-juttuja. Yritän luottaa siihen, että luonto kyllä hoitaa asiat niin, että oviksen aikoihin pupuiluinnostus iskee kympillä ja suunnilleen raahaan miehen sänkyyn oikeaan aikaan ;)
[color=orange]Oona[/color]: Älä tosiaan vielä luovu toivosta, testasithan kuitenkin melko aikaisin! Ja jos ei tästä kierrosta tärppää, aina tulee seuraava kierto! Vaikka tämä vauvakuume tietysti aiheuttaakin malttamattomuutta - sen me kaikki täällä tiedämmekin, että vauvat voisivat tulla vaikka heti ;)
Pitäisi varmaan lähteä nukkumaan nyt!
Oon@alle pahoittelut negasta =(
Killan galluppiin: tämä enska onkin oikea nettihai. Vietän siis netissä aikaa aivan liikaa! Näiden sivujen lisäksi luen iltalehtee ja paikallislehtiä, kotiseudun lehtiä, sitten käyn finnairin sivuilla tsekkaamassa viikkotarjouksia, sitten mun kavereiden nettisivuja esim. mun jenkkisiskon adoptiotouhuja, sitten selaan kaiken maailmaan tv-sarjojen sivuja ja fanisivuja ja jenkkilehtiä ja juoruja, luen mun sataa eri sähköpostia ja ja ja....=) Taidan siis olla hyvinkin addiktoitunut ja kuulun (vaikken kyllä ikäni puolesta) siihen ns. playstation sukupolveen.
Naksu ¿ ei saa vielä luovuttaa! Me mennään melkein samoissa päivissä ja oli samoja oireitakin.....Meinaatko ens viikolla testata jos ei tätiä näy? Mä ehkä ajattelin (tällä kertaa näin positiivisilla luuloilla liikenteessä =) että testaan pe jos siihen mennessä ei tätiä näy.....vaikka vanhojen merkkien mukaan se sieltä tietty tulee, mutta pienen pieni ripaus toivoa täytyy aina säilyttää =)
Olipas suloisia kuvia QueenBzzin vauvasta¿
Vilkutuksia kaikille tasapuolisesti !
t. Afternoon