+ + + ENSIKOIDEN SUNNUNTAI + + +
Kommentit (26)
... päätin nyt kuitenkin testata - ja tuloksena TYYLIPUHDAS NEGA :(
No, enpä mä jotenkin uskonut siihen plussaan, ei ole ollenkaan plussannut olo.. Kp:t nyt 25/25-28, joten apteekin oma testi olis jo plussan varmaan antanut. Odotellaan siis ja ajatellaan positiivisesti, ettei yks lisäkierto niin pahaa tee.. Onhan tässä näitä harjoituksia takana, mutta on pakko jaksaa jatkaa.
Hitto muuten on Helsingissä savuista - kiitos venäläisten!
Nyt ikkunat kiinni ja nukkumaan!!
Öitä o/
Oon@
OON@;
Entäs jos tämä kierto onkin sen 28päivää, eikä 25...silloin olit ainakin kolme päivää etuajassa testaamassa, eikä apteekin oma AINAKAAN näyttäisi vielä plussaa :)
Älähän vielä anna periksi...
teitä kaikkia kovin jo kaivataan tuonne toiselle puolen, kun siellä enskat vaan vähenee...muksuja syntyy tiukkaan tahtiin..ja uusia kaivataan kovasti tilalle.
Plussapölyä tulin puhaltelemaan - toin sitä säkkikaupalla että kaikille riittää - näin isoa määrää kun on paha puhaltaa niin päätin mättää lapiolla, tai siis kaivurilla...
Tappert 10+0
En eilen ehtinyt kun vähän lukaista mitä olitte kirjoittaneet kun tuli vieraita. Titin kuulumiset piti kyllä hei aamusta päästä lukemaan. Titi: älä vielä luovuta, niin kauan on toivoa kunnes täti toisin todistaa!
Juliaana: kuinkas jakselet? Ennustajagalluppiisi sen verran, että en ole koskaan sellaiselta mitään kysynyt. Ajatus kyllä houkuttelisi, mutta jos sieltä kuulisi jotain ikävää, niin sitä en haluaisi tietää. Ja toisaalta, en ole ihan varma pystynkö uskomaan siihen, että joku vieras ihminen tietäisi jotain tulevaisuudestani. Jos sinä käyt ennustajan luona, niin kerrothan sitten meille minkälaista siellä oli, olisi mukava kuulla.
dese: sitähän se parisuhde on, ylä- ja alamäkeä. Toivottavasti tänään taas menee paremmin. Ja oikeassa olet, Ikeassa näkee aina paljon isoja mahoja! Tahtoo kans sellasen!!!!
Remukka: omas sulla pitkiä työpäiviä, miten ihmeessä jaksat?!
Oona: tsemppiä uuteen kiertoon, kyllä se plussa sieltä vielä tulee.
Tappert: kiitos plussasädetyksistä. Täällä me kaikki niitä tarvitaankin!
Vilkutuksia muillekin: Sara-Maria, Killa, Naksu, Mooli, Aleida...ihan kaikki! Ja mukavaa sunnuntaita.
Täältä privaatti rockfestareilta teltan kuumuudesta ajattelin laittaa teille elonmerkin itsestäni. Olen vähän pysynyt nyt palstoilta poissa ja yrittänyt olla ajattelematta kpeitä kokoaikaa. Ja tiettekö mitä tytsit?! Se on onnistunut! En oikeasti tiedä enää mitä kptä viedään!
Oon@lle ja titille vielä extrahalit! Ehkä ootte tosiaan testanneet liian aikaisin. Ja kaikille enskoille pali plussaonnea!
[color=CD00CD]Samperi, [b]Oona[/b], ettei voinut tulla plussaa tikkuun! :S Positiivinen ajattelu ei varmasti pahaa tee jo seuraavan kierron suhteen, mutta kyllähän täällä niinkin on käynyt, että testatun negan jälkeen vielä kuitenkin plussakin tulee... Mä en vielä luovu toivosta sun suhteen! :)
[color=3A5FCD][b]Remukka[/b]: nyt viime päivinä täällä on haissut ihan joltain muulta, kuin Helsingiltä, kun tuulee tuolta Venäjän suunnasta... :) Miltä muuten Helsinki haisee? Ite en osaa ajatella, kun täällä joka päivä haistelen.
[color=CD00CD][b]B-fly[/b]: no tosiaan pitkästä aikaa, moikka vaan! Mietinkin että häivyitkö sä lopullisesti! Kiva kun oot takaisin! :) Tjottailuneininki kuulostaa hyvältä, me on kanssa otettu kesä vähän rauhallisemmin!
[color=3A5FCD][b]Trixie[/b]: no nyt on sit ainakin simpat kohti avonaisia putkia... ;) Täältä jo valmiiksi plussasädetystä ++++++++++++++++++++++++++++
[color=CD00CD][b]Naksu[/b]: mitkäs on mielialat tänään?
[color=3A5FCD]Mitenhän [b]Jessiksen[/b] mies jaksaa? Vähän huoli on nyt niistä molemmista, kun ei Jessiksestä mitään kuulu... Toivottavasti kaikki on järjestymässä!
[color=CD00CD]Mooli[/b]: halit sinne tulevalle tukkimiskaverille! :)
[color=3A5FCD][b]Oma napa[/b]: ei uutta, luulin jo oviksen menneen kun eilen oli vähän kuivempi päivä, mutta tänään taas näyttää siltä ettei se ollutkaan... Jatkamme harjoituksia! :)
[color=4876FF]Tuli eilen mieleen sellainen gallupin aihe, kun netissä surffailin, että [b]milläs sivuilla muut Enskat käy/kirjoittelee, paitsi täällä kuumeilupalstalla? Mitkä on ne sivut, joissa useimmiten käyt?[/b]
[color=3A5FCD]Ja vastaan itse tuohon, että kirjoittelen aktiivisesti vain täällä, mutta joskus osallistun keskusteluun myös tuolla AV:lla ja lapsettomuuspuolella, joissa lueskelen säännöllisesti. Sivuhistoriaa jos katsoo, niin käytetyimmät sivut on telkku.com, saunalahden sivut (kun sähköposti on sieltä), googlen hakusivu, mtv3:n sää sivut, ylen uutissivut, iltalehti ja YTV:n reittiopas sekä hkl:n bussiaikataulut.
Rauhalliselta tosiaan näyttää ensikkojen viikonloppu, liekö kaikki ulkona nauttimasta tästä vaan jatkuvasta auringosta?
Oon@77, testailehan parin päivän kuluttua uudelleen, saatoit olla hieman aikaisessa. Vaikka tiedänhän minä, kuinka ne testit polttelee siellä kaapissa kierron loppupuolella. Mutta toivoa siis on :)
Peipposka80, hienoa että olet onnistunut ottamaan rennommin. Täällä se on vain haaveena, sen verran usein tulee kiertopäiviä laskeskeltua ja tuntemuksia kuulosteltua... Mutta varmasti hyvää tekisi tämän asian " unohtaminen" hetkeksi...
Killa, kovasti pupuiluintoa teille! Olen niin " kade" kaikille oviksen bongaajille tällä hetkellä, kun omasta ei ole tietoakaan. No, onneksi pupuilla voi ilman ovistakin ;)
Gallup: Kyseltiin, että millä muilla sivuilla aktiivisesti tulee surffattua. Jos ei mitään työhön liittyvää lasketa, niin iltalehti ja iltasanomat tulee yleensä aina vilkaistua, google on kovassa käytössä ja pankin sivuilla joutuu vierailemaan vähän pakostakin. Silloin tällöin käyn vilkaisemassa Helistimin keskusteluja tai blogeja. Tämä on kuitenkin ainoa sivu, jossa kirjoittelen. Hyviä linkkivinkkejä otetaan vastaan!
Omassa navassa ei uutta kerrottavaa, kierto alkaa olla loppupuolella, mutta ei mitään tuntemuksia. Eilen kävi vierailulla ystäväni, joka on raskaana. Oen superonnellinen hänen puolestaan, mutta jotenkin hänen lähdettyään tuli surullinen olo. Mitä jos meille ei koskaan tuota onnea suoda...?
Vilkutuksia kaikille enskoille ja mukavan laiskaa sunnuntaita!
Kepardi
puhaltelen minäkin - Tappertin tapaan kauhakuormaajalla!
Eli älkää sitä Venäjää kirotko - kyllä ne hajut ja pölyt on nyt pelkästään plussapölyjä! Uskokaa siihen!
Makkara
Vastoin tapojani aukaisin koneen viikonloppuna, yleensä en sitä tee vaan mun surffailu rajoittuu aika pitkälti työpaikalle...
Minä kirjoittelen säännölisesti tämän palstan lisäksi yhdelle hevosaiheiselle palstalle, en juurikaan muualle. Lapsettomuuspuolelle en ole vielä edes kurkistellut, vaikka kai se alkaisi ajankohtaista olla kun yritystä on takana jo yli vuosi?
Viikonloppu on mennyt kavereiden ja hevosten parissa niin, että vauva-asiat on ihan unhoittuneet. Piti oikein laskea, mikä kp nyt on ja sehän on 11/33. Ei olla pupuiltukaan nyt hetkeen, mutta oviksenhan pitäisi olla vasta edessä päin. Ajattelin alkaa ensi viikolla tikutella sitä, ja toki täytyy sitten pupuillakin ahkerammin!
jos ne Venäjän sauhut on plussapölyjä niin minun olisi sitten ainakin pitänyt jo plussata... Työpaikkani sijaitsee nimittäin vain 3 km päässä Venäjän rajasta ja siellä on ollut kaamea savu jo usean viikon ajan!
Työhiiri täällä, kaikki muut saa pitää vapaansa viikonloppuna, just kattelin että mulla taitaa olla tässä " viime/tulevina aikoina 4-5 viikonloppua töitä putkeen, blääääh!
Oona: No voi höh, tyhmä nega! Kyllä se vielä plussaks muuttuu, pakkohan se on että voin tulla sun kintusta roikkuen mukaan o-puolelle! ;)
Nenna, Killa, Brooke, Peipposka, B_fly - ihan kaikille heipatukset!
Tappert: Kiva kuulla susta! Revipä meitä sinne toiselle puolelle, alkaa jo riittämään tämä kuumeilu täällä!
Makkaraaaaaa! Moi! Sä kans, kiskokaa meitit täältä pois! Onko makkaralla jo kunnon pömppä?
G: Mä nökötän suurimman osan kotona viettämästäni ajasta tosiaan vauvalehden sivuilla! Eniten tietty täällä, vilttiksen juttuja luen joskus, o-puolen samaten... googlen sivut (sp gmail), koulun sivut, chihuahua-sivut, ja sitten aivan liian usein myös websudoku.com! On vaan niin kiva rikkoa omia ennätyksiään! ;)
ON: oisko kp23/25-28(?). Menkkaolot ovat saapuneet ja lähes kaikki toivo on mennyttä! Ei vaan yhtään oo sellanen olo että ois tärpänny - enää! ;) Hassua miten sitä mieli ja ajatukset muuttuu, muutama päivä sitten vielä olin aivan varma raskautumisesta! Huaaaah, surku tulee...
Kiitos vaan kaikille tsempityksestä! Niin se vaan on, kuten Naksukin tossa sanoi, että jotenkin sen tuntee, vaikkei " virallinen tätikipuilu" oo vielä alkanutkaan.
Toivotaan kuitenkin parasta, että olisin oireettomasti raskaana ja pääsisin vihdoinkin (!) tonne o-puolelle!!
Killan G: täällähän sitä menee kaikki aika! Hesaria kun en lue, niin käyn uutisia kattelemassa ylellä, mtv:llä ja iltapäivälehdillä. Aikaisemmin haahuilin myös matkatoimistojen sivuilla, mutta nyt onnellisena koiranomistajana haluan pysyä Suomessa, joten en " kuumeile" matkaa enää jatkuvalla syötöllä. Sivuhistoriassa löytyy näköjään myös autosivuja, mutta ne kyllä pistän miehen piikkiin! Munkin kyllä pitäisi oma auto vaihtaa.. jospas piipahtaisin siellä nyt heti!
Oon@
Unohdin tietenkin äsken mainita, että vakoilua o-puolella tietenkin myös harrastan. Ja äsken siellä käydessäni huomasin, että QueenBzz on myös jakautunut! Jos kovasti haluatte lisäkuumeilua, niin siellä on tän päivän enskapinossa tuoreet vauvakuvat!!
Ihania!!
Oon@
Kotona taas ja aivot on narikassa. Tuli sitten eilen käytyä kesäjuhlien jälkeen hiukan viihteellä ja tänään olo on sitten ollu osittain sen mukainen. Tekis mieli mennä jo nukkuun, mutta jos sitä hiukan sinnittelis.
Titi: Harmittava nega ja kaikenhuipuks vielä piinailu jatkuu.. toivottavasti täti ei yllätä reissussa ja kuullaan plussa uutisia ku palaat bd
Oona: Toivottavasti teit testin vaan liian aikaisin ja se nega vaihtuis plussaks vielä tässä matkan varrella.
Apua mitä muutas piti kommentoida...
Naksu: paljon plussasädetyksiä sinne suuntaan :)
Jotain galluppia surffailusta oli. Yleisimmät sivustot missä tulee surffailtua on iltalehti, iltasanomat, gmail, hotmail, huutonet, verkkopankkia käytän myös ja tietenkin tää vauvapalsta. Mitän muuta tuolta historiasta löytyy.. Siinäpä varmaan ne mitä eniten käy tällä hetkellä.
aivot on edelleen narikassa, joten se siitä tänään...
Vilkutuksia porukalle :)
-Sara-Maria-
Ja Queenin kuvien lisäksi o-puolella on Q:n synnytyskertomus! Voi että, mitään muuta en niin kovin toivo...! Tuli ihan sellanen pakahtumisen tunne kun katselin/luin noita... Aaaah!
Mutta kova on paineen tunne alamasulla, tuntuu että menkat alkaa hetkellä minä hyvänsä ja kovalla voimalla alkaakin! Oikeesti sellanen voimistuva paine, hanat auki -meininki. Ei hyvä, nyyh!
Mä olen ainakin tosi innokas testailija aina ennen menkkoja en vaan jaksa odottaa että kannattaa oona testata parin päivän päästä uudelleen jos sieltä plussa tärähtäs..:)) toivotaan niin..
Galluppiin.. Käyn pankin sivuilla, googletan (lähinnä vauva-juttuja etin:)), täällä käyn(nyt) ja sähköpostia kattomassa.. ei varmaan muualla tuu käytyä ainakaan kovin usein..
meillä mietitään ens viikolla alkavia menkkoja.. ei ainakaan ole yhtään sellanen olo että vois plussata..
Plussatuulia:))
Tervetuloa Muskotti joukkoon mukavaan! Linkitin noita termejä sisältävän sivun sulle siihen ekaan aloitukseesi! Plussaonnea tulevaan piinailuun! :)
Voi noita onnellisia tuolla o-puolella! Ihana oli Q:n synnytyskertomus ja Queenin kuvat... Kerrankin pystyin sinne menemään, vaikka ollut tällaista ahdistuksen aikaa viime päivät. Haluaisi vaan niin hirveesti olla itse tuossa tilanteessa! :)
Naksu: älä suostu tädin yrityksiin, vaan pidät sen nyt loitolla! Tää on käsky! :) Aika kurjaa toi työskentely viikonloppuisin, mutta saapahan sentään pienen korvauksen siitä sitten.
Brooke: pupuiluintoa! ;) Jos noihin pölyihin on uskomista, niin sähän plussaan ihan takuulla! :D
Peipposka: *moi*
Sara: moikat sinnekin! Onhan se hyvä joskus irrotella, vaikka jälkiolo oiskin sit sen mukainen! ;)
Illanjatkoja!
Tappert oli käynyt vierailulla!! Moikat sulle! Onpa aika mennyt nopeesti. Vasta piinailit ja nyt jo h 10 :)
Nennaliina: Kyllä ne pitkätpäivät jotenkin vaan menee! Ei ne kyllä herkkua ole, kun kokoajan saa kipittää eestaas. Jalat huutaa armoa loppu illasta.
Killa: Helsinki ei haissut millekkään sillon kun siellä asui, mutta nyt kun monen kuukauden jälkeen tuli siellä käymään niin se haisi/tuoksui, hmmm, Helsingiltä... Millhän sen hajun kuvaisi? Ehkä " merellinen pakokaasu" . En tiiä, kuitenkin sellainen ominaistuoksu ;)
Peipposka: Mie en ole tarkotuksella ollut täältä pois, mutta oon huomannut, että kun ei joka päivä ehdi lueskella ja kirjotella tänne, niin ajatuksia uhraa paljon enemmän muullekin mukavalle. Enkä osaa laskematta sanoa mikä kp nyt on ;) Alku kiertoa kumminkin...
Sara-Maria: toivottavasti olet jo toipunut juhlista :)
Muskotille tervetuloa mukaan höpinöihin :)
Kaikille Enskoille iso vilkutus!!!
Omaan napaan ei kuulu mitään kummempaa. On jotenkin tyytyväinen ja rauhallinen olo kun pääsen juttelemaan sen lääkärin kanssa! Siihen on kyllä vielä kaks viikkoa aikaa, mutta kumminkin. (Siis näiden jatkuvien menkkamaisten selkäsärkyjen vuoksi sinne lääkärille suuntaan) Ei ole kivaa kun yli kolme viikkoa kierrosta särkee selkään
:( Onneks viime kierrossa tuli todistettua, että ovuloin, niin ei nyt se enää vaivaa!
Iloista mieltä alkavaan viikkoon kaikille ;)
T:Remukka
Oonalle jaksuhalit negasta, pöh tyhmä nega :(
Viikonloppu on tällä enskalla mennyt taas sellasta vauhtia et huh, ei oo kerenny pysähtyyn olleskaan. Käytiin lauantaina sikatylsillä sukulaisen synttärijuhlilla, vaik parempaaki tekemistä olis ollut, esim, siivous :D Tänään kyl piristi suunnattomasti ku äippä soitti et lähenkö sen kans raflaan syömään, tämä oli tottakai heti valmiina :P njam ihanaa ruokaa oli...
Galluppeja oli...ööb... Noi ennustajat kiinnostais kyllä, mut just noitten huonojen asioiden takia en oo uskaltautunut soittaan tai käymään...ja jollain tapaa uskon noihin ennustaja-eukkoihin kun itselläkin on tämmösiä kummallisia näky ja tuntemus juttuja jotka aika usein pitää paikkaansa..hmmph onko sitten mielikuvitusta vai mitä jaa-ah...
Netissä ei oo tullut muille palstoille kirjoiteltua, mitä nyt joskus tuolta av:ltä jotain kommentoinut ja o-puolella vakoillut. Nettisivustoja missä päivättäin käyn on toi suomi24 (sp), suomen villakoirakerhon sivut, esyn sivut ja googlea tulee ahkerasti kans käytettyä.
).( ei mitään, ei siis yhtikäs mitään... ovista odotellessa. Tuli taas hassu kysymys mieleen, et miten kauan nuo simpat säylyykään tuolla peleissä ja vehkeissä elävinä? muistaakseni pari päivää..oonko ihan väärässä?
mut huomiseen taas...
mun mielestä kanssa pari pv ne simpat elää ihan helposti ja joskus voivat elää jopa 5vrk!
Tulin vain avaamaan pinon tällekin päivälle.. Töissä ei tähän aikaan mitään tekemistä.. Kunpa kohta pääsis nukkumaan!
Joko tänään joku avais plussavirran johon vois ens viikolla heittäytyä mukaan??
Testi kyllä jo kovasti kuumottaa kaapissa... Ehkä voisin kuitenkin jo tänään testata...
Mukavaa pyhäpäivää kaikille!
Oon@