Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit lotossa 90 miljonaa euroa, mitä tekisit?

Vierailija
29.03.2021 |

Itse varmaan maksaisin velat korkoineen ensin pois, varaisin hotellista huoneen viikoksi ja kävisin viikon päätteeksi kylpylässä, ja loput laittaisin säästötilille kunnes keksisin niille lopulta järkevää käyttöä.

Kommentit (2068)

Vierailija
1981/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin työt ja muuttaisin Suomesta.

Vierailija
1982/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin työt ja muuttaisin Suomesta.

Minäkin jättäisin tämän sikalan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Hanskin "Mikset sä soita" kappaletta mukaellen:

Jos en mä voita
Mä sinuun turhaan panostin
Jos en mä voita
Miks rahaa sinuun tuhlasin
Jos en mä voita
Miks sua vielä odotan
Ei huviloita
Jos en mä voita

Jos en mä voita
Miks joku toinen sinut saa
En myymälöitä taas tahdo kiertää, kotiin jään
Se mitä toivoin, tuntui mahdolliselta
Pettymystä nielen
Jos en mä voita

Pelitilillä kun on nolla
Ei apua Peluurilta
Luen loton tuloksen
Sisimmässäin kiroilen
Uskoin jo niin numeroita, ne harkiten oli valittuja
Aina suren noita
Jos en mä voita

Vierailija
1984/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 milliä sijoittaisin. Lopuilla ostaisin helikopterin ja hankkisin lupakirjan, vaihtaisin auton uuteen ym pientä tarpeellista. Töitä en lopettaisi kokonaan, koska tykkään työstäni, mutta vähentäisin reilusti työntekoa.

Vierailija
1985/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin koko rahalla tarroja ja jakaisin niitä pienille lapsille.

Vierailija
1986/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mukavan pikku kopin jostain ja palkkaisin pari avustajaa tekemään mitä en itse jaksa ja viitsi. Loput sijoituksiin/osakkeisiin ja elelisin sitten muutaman miljoonan taskurahalla ja osingoilla ym

Vierailija
1987/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin omat ja lasten velat pois, hankkisin itselleni tilavan esteettömän ja kauniin asunnon ja lapsille perheineen sellaisen kuin tahtovat ja tarvitsevat. Ehkä ensimmäiseksi menisin yksityislääkärille ja teettäisin täydellisen terveystarkastuksen. Kävisin myös hieronnoissa, kasvo-, käsi- ja jalkahoidossa ym. hemmottelussa. Juhlistaisin voittoa lasteni kanssa käymällä laadukkaassa ravintolassa syömässä.

No, näihin uppoaisi ehkä muutama miljoona, muutama sitten käyttörahaksi lapsille ja itselle ja loput sijoittaisin. Eihän sitä itse mitään valtavaa rikasta elämää tarvitse, olisi mukavaa vaan kun ei tarvitsisi hintaa miettiä kun jotain tarpeellista ostaa. Matkustelusta en ole koskaan oikein välittänyt, liian vaivalloista. No, ehkä kaikki sujuisi paremmin isolla rahalla..

Vierailija
1988/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitäisin 200k€ ja loput antaisin järjestöille, jotka jakavat rahaa Afrikkalaisille. Siitä tulee hyvä mieli

Jep. Niillä rahoilla sitten niitten maitten valtaapitävät ostavat pyssyjä joilla lahtaavat kansalaisiaan.

Vierailija
1989/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotot on tylsiä pelejä kun niistä ei voi voittaa muuta kuin rahaa.

Vierailija
1990/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin huvikseen työvoimatoimiston virastoajalla kunnes on työnhakuaktivointisuunnitelman päivitys.  Oisihan se kiva kuunella niitten voivotusta ja tehä suunnitelmat siinä valmiiksi miten jatekaan työnhakua vai mennäänkö työkokeiluun.  Loppu metreillä voisi sanoa , poistakee mut kokonaan järjestelmästä 

:D tuo olisi kyllä tosiaan nautinto!

Vierailija
1991/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin lapsille osan, ostaisin asunnon jonka kalustaisin uusilla huonekaluilla. Kävisin ravintolassa syömässä.

Minä myös, mutta ostsisin antiikkikalusteita.

Vierailija
1992/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä pikkupaikkakunnalta ainakin pitäisi muuttaa pois. Sana leviää nopeasti vaikka kuinka yrittäisi elää entisenlaisesti eikä liikoja huutelisi. Korjauttaisin ja maalauttaisin vanhan autoni, mitä minä uudella, kun sisätilat näyttää lentokoneen ohjaamolta. Sittenhän mulla olisi varaa pistää vanha viimeisen päälle kuntoon.

Vierailija
1993/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä pikkupaikkakunnalta ainakin pitäisi muuttaa pois. Sana leviää nopeasti vaikka kuinka yrittäisi elää entisenlaisesti eikä liikoja huutelisi. Korjauttaisin ja maalauttaisin vanhan autoni, mitä minä uudella, kun sisätilat näyttää lentokoneen ohjaamolta. Sittenhän mulla olisi varaa pistää vanha viimeisen päälle kuntoon.

saab tunnistettu

Vierailija
1994/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kaatouhan alla olevia ikimetsiä, kunnostaisin koskia ja ostelisin turistirysiksi kaavailtuja ranta- ja saaritontteja. En halua Suomesta pohjolan Espanjaa, joka on turismilla pilattu. Haluan puhtaan luonnon, josta sukupolvi toisensa perään voi nauttia. Kiviviidakkoja on jo tarpeeksi

Vierailija
1995/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tekisin merkittävän lahjoituksen kansainväliselle TM*-liikkeelle, mm. joogalentäjäryhmien perustamiseksi erityisesti köyhiin maihin.

*Maharishi Mahesh  Yogin Transsendenttinen Meditaatio, käsittääkseni lähinnä yogafilosofiaan ja teorian osalta myös advaita-vedaantaan perustuva meditaatiotekniikka, jonka opettamisen ympäri maailmaa MMY teki mahdolliseksi kouluttamalla melkoisen määrän TM-opettajia.

Vierailija
1996/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tekisin merkittävän lahjoituksen kansainväliselle TM*-liikkeelle, mm. joogalentäjäryhmien perustamiseksi erityisesti köyhiin maihin.

*Maharishi Mahesh  Yogin Transsendenttinen Meditaatio, käsittääkseni lähinnä yogafilosofiaan ja teorian osalta myös advaita-vedaantaan perustuva meditaatiotekniikka, jonka opettamisen ympäri maailmaa MMY teki mahdolliseksi kouluttamalla melkoisen määrän TM-opettajia.

Siis, joogalento (aakaasha-gamanam*: aakaashaan meno) on TM:n edistynyt jatkotekniikka, joka edellyttää nykyään kai 4 kuukauden säännöllistä perustekniikan harjoittelua, ja paksua lompakkoa. LOL!

* suutra: kaayaakaashayoH saMbandha-saMyamaal laghu-tuula-samaapattesh ca aakaasha-gamanam, YS III 42 (tain 43 joissakin editioissa).

Vierailija
1997/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 milliä sijoittaisin. Lopuilla ostaisin helikopterin ja hankkisin lupakirjan, vaihtaisin auton uuteen ym pientä tarpeellista. Töitä en lopettaisi kokonaan, koska tykkään työstäni, mutta vähentäisin reilusti työntekoa.

Jos nyt sijoittaa vaikka rahastoihin, voi käydä Blomquistit! ;D

Vierailija
1998/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaisin 20 miljoonaa lähisukulaisille viestillä "Muuta ei heru".

Ostaisin asuntoja tai kiinteistöjä Suomesta ja Euroopasta omaa elämistä varten.

Vähän käteistä tilille ja muut rahat sijoittaisin riittävällä hajautuksella.

Jossain vaiheessa mietittäisiin perheen kanssa, miten voisi 20 miljoonaa käyttää hyväntekeväisyyteen

ja millä rakenteella (säätiö tai joku muu tapa).

Vierailija
1999/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellakin voittaisin lotossa 90 miljoonaa euroa ihmettelisin. Ihmettelisin suuresti. Ihmettelisin todella paljon, sillä en ole ikinä lotonnut. Enkä ikinä tule lottoamaankaan. Idioottien hommaa!

Vierailija
2000/2068 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet hyväntekeväisyyteen ja puolet omaan käyttöön. Olen lapseton sinkku, joten perillisiä ei tarvitse ajatella. 

Kyllä mulle riittäisi 10 miljoonaa. 80 miljoonaa hyväntekeväisyyteen. Perustaisin säätiön noita hallinnoimaan. Ehkä ostaisin koko rahalla metsää ja suojelisin sen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi