Jos voittaisit lotossa 90 miljonaa euroa, mitä tekisit?
Itse varmaan maksaisin velat korkoineen ensin pois, varaisin hotellista huoneen viikoksi ja kävisin viikon päätteeksi kylpylässä, ja loput laittaisin säästötilille kunnes keksisin niille lopulta järkevää käyttöä.
Kommentit (1962)
Kaikki velat pois, ostattettaisiin toinen kesämökki lähempää ja järven rannalta, ehkä myös talo, jos tältä alueelta löytyisi, miehelle ostaisin sähköauton itselle pienem hybridin, matkusteltaisiin lasten kanssa Euroopassa kaukomatkoista ei tykätä ja Lapissa myös, ostaisin Applelta tietokoneen, I padin ja ehkä uudemman puhelimen, lapset saisi uusia pyöriä ja elektroniikkaa myös, televisio isompi ostettais ja terassille uudet kalusteet, voisi osan antaa myös läheisille, hieman hyväntekeväisyyteen, sijoituksiin
Lähtisin välittömästi pois Suomesta.
Vaikka ja mitä, sitä sun tätä.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin välittömästi pois Suomesta.
Ainoa oikea vastaus.
Täällä verotetaan raippaverokin toiseen kertaan ja vasemmisto puhkoo autosta renkaat ja suolaa pihvit.
Eurojackpotin 98 miljoonasta jättäisin Suomeen sen 8 (äiti ja ystävät), 90 veisin mukanani muuttaessa.
Perustaisin firman ja ottaisin sinne hyviä tyyppejä duuniin
Kaikki velat veks, rahastot lapsille, hyväntekeväisyyttä harjoittaisin rutkasti. Ja ei, en jatkaisi työelämässä todellakaan.
Palauttaisin firman ja pukkarin avaimet postissa.
Tosta rahasummasta voisin osan laittaa rakennusprojektiin. 20 millillä saa ihan hienon jalkapallostadionin. Semmosia ei suomessa ole liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin kaikkien velat pois ja antaisin verovapaan summan jokaiselle. Myisin asuntoni pois ja ostaisin omakotitalon. Sen jälkeen palkkaisin parhaan asianajajan ja nostaisi syytteen entistä esimiestä vastaan ja jatkaisin kunnes se käärme saisi tuomion ja koko yritys tekisi konkurssin.
Oletpa katkera pikku nilkki. Eipä ihme että sait kenkää töistä. Se oli sinulle pikkupaskiaiselle ihan oikein!
Enpä ole koskaan saanut potkuja, päinvastoin on soiteltu perään, itse lähdin ja paskapomo ensin vuosia kiusasi ja kun lähdin pois laittoi minusta valheellisen juorun liikkeelle. Kunnianloukkaussyytteen saa jos voitan miljoonia. Ja ihan aiheesta. Minä olen uhri ja hän rikollinen. Jotenkin ei yllätä että täällä taas ollaan rikollisen/kiusaajan puolella. Minä en ole tehnyt mitään lainvastaista enkä kiusannut ketään mutta jokaisella tulee raja vastaan. Minulla se on kunnianloukkaus se raja.
90 miljoonaa. Huh😅
Tarttee ihan miettiä.
Ostaisin kauniin asunnon sekä unelmien kesämökin. Kesämökki tulisi myös sukulaisten käyttöön. Antaisin kaikille noin 80 lähisukulaiselle aika paljon rahaa. Haluaisin myös auttaa rahavaikeuksiin joutuneita, täytyisi miettiä jokin järjestelmä ko. ryhmään kuuluvien löytämiseksi.
Ostaisin pitkän munan niin johan rupiaa saletisti natsaamaan
Remontoisin asuntoni, tässä samassa talossa haluaisin asua, ostaisin auton, maksaisin siskon velat, antaisin parhaille ystäville rahaa, antaisin exälle käyttörahaa, ostaisin lapsille asunnot ja auttaisin heitä, maksaisin taloyhtiöön vaikka parvekeremontin.
Alkaisin maanviljeliäksi. Viljelisin maata niin kauan kun rahat riittää. Eläkkeeseni enää noin 17vuotta. Jospa ne sen aikaa kestäs.
Ostaisin naapurin kiinteistön, häätäisin asukkaat mieron tielle ja vetäisin koko roskan puskutraktorilla sileäksi.
Asutaan maalla ja lähimmät naapurit ovat sieltä ja syvältä.
Loppurahalla maksaisin velat pois koko suvulta ja hemmottelisin itseäni ja läheisiä.
Ostaisin joku kartano tms. ja perustaisin hoivakodin jossa asukkaat saisi kaikkea virikettä ja mielummin järvimaisema, ulkoiltaisiin paljon ja hoitajat oikeasti välittäviä, ei rahan perässä tulevia. Toki palkka olisi hyvä.
Sikako tänne kirjoittaa? Vain siat porsivat!