Voidaanko tehdä laki joka kieltää vessanpöntöissä sen välikannen liikuteltavuuden?
Tehdään siitä fyysinen, vieläkin pienempireikäinen kokonaisuus kannella, niin miesten täytyy istua silloin kuin haluavat virtsata. Näin kenenkään ei tarvitse valittaa mistään.
Kommentit (45)
Jätän sen aina vittuillessani ylös. Tiedän, että se juttu saa naiset raivon valtaan. Tv. Öky persu.
No vedä se kunnon liimalla siihen pönttöön kiinni. Ongelma ratkaistu. Älä sitten valita kusisesta renkaasta.
Miehet osaavat nostaa sen ylös.
Olen luullut, että ainakin suurin osa naisista osaa laskea sen.
Ehkä olen ollut väärässä, pitäisikö niihin kansiin printata ohjeet?
Meillä välikansi ja kansi laskeutuu sähkötoimisesti automaattisesti kun poistuu wc-tiloista.
Joo, se voisi olla koko ajan ylhäällä.
En käy paikoissa joissa on vain unisex-vessoja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä välikansi ja kansi laskeutuu sähkötoimisesti automaattisesti kun poistuu wc-tiloista.
Tuo on aika hyvä ratkaisu. Täydellinen ratkaisu on sellainen jossa rinkula menee ylös tai alas sen mukaan miten nainen haluaa sen rinkulan olevan. Onhan se aika kallis tuollainen ajatuksen lukeva vessanpönttö mutta hyvin tarpeellinen naisille joille sen rinkulan siirtäminen on ylivoimaista.
Täytyypä sitten kusta pöntön viereen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka teillä pesee vessan?
Äiti
Minä olen maskuliininen mies enkä pissaa istualteen! T. Matti
Parempi, jos kiellettäisiin hidasteettomat kannet. Palotarkastaja voisi käydä tarkastamassa kannet ja huoneistojen omistajat, joilla vielä olisi paukahtava kansi saisivat ensin korjauskehoituksen ja sitten seuraamusmaksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika hyvä ratkaisu. Täydellinen ratkaisu on sellainen jossa rinkula menee ylös tai alas sen mukaan miten nainen haluaa sen rinkulan olevan. Onhan se aika kallis tuollainen ajatuksen lukeva vessanpönttö mutta hyvin tarpeellinen naisille joille sen rinkulan siirtäminen on ylivoimaista.
Kansi laitetaan käytön jälkeen kiinni, joten kaikille sukupuolille on jotain nostettavaa. Tasa-arvoista.
Miksi sen pitäisi alhaalla olla jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Jottei vahingossa istahtaisi kylmälle posliinille. Siitähän voi tulla vaikka keskenmeno, vaikka ihan vaan pissille oli tarkoitus istahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jottei vahingossa istahtaisi kylmälle posliinille. Siitähän voi tulla vaikka keskenmeno, vaikka ihan vaan pissille oli tarkoitus istahtaa.
Onko liikaa vaivaa tarkistaa sen asento?
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä sitten kusta pöntön viereen.
Sitä varten on keksitty lavuaari.
Kyllä on vaikea elämä kun vessan muovirinkula pilaa sen. Oletko nyt aivan varma ettei sinulla ole joku oikea ongelma mitä peittelet tuolla selityksellä?