Jos voittaisit lotossa 90 miljonaa euroa, mitä tekisit?
Itse varmaan maksaisin velat korkoineen ensin pois, varaisin hotellista huoneen viikoksi ja kävisin viikon päätteeksi kylpylässä, ja loput laittaisin säästötilille kunnes keksisin niille lopulta järkevää käyttöä.
Kommentit (2068)
Ostaisin Kauniaisista tai Westendistä suuren talon taitelijaresidenssiksi. Lopuilla rahoilla rahoittaisin Elokapinaa ja vasemmistoliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Lotot on tylsiä pelejä kun niistä ei voi voittaa muuta kuin rahaa.
Pelaa rahapelejä, voita rahapalkintoja. Pelaa typeriä pelejä, voita typeriä palkintoja. Niin se karuselli pyörii.
Ostaisin itselleni ja lapselleni uuden kodin, mökin saimaan rannalta ja veneen. Haluaisin omistaa osuuden paikallisesta liiga-seurasta joten sen hankkisin ja kyseisen seuran juniorityöhön laittaisin rahaa. Siskolle ja äidille ostaisin uudet unelmien kodit ja äidille auton. Tytär on niin pieni että hänen kanssaan voitaisiin kotimaan matkailla ja sitten myöhemmin ulkomaan matkailla. Pitäisin kavereille unelmien bileet sauna-lautalla saimaalla. Sijoittaisin ja haluaisin olla monessa mukana! Ah oispa rikas
Mä varmaan pyytäisin apua ammattilaisilta. Eli pankkien neuvojilta.
Jonka jälkeen mä menettäisin varmaan suurimman osan, joutuisin maksaa hirveesti veroja ja palkkioita, sekä saisin palkkioksi kullatun avaimen perän tms. Joku kätevä kärrypoletti olisi kiva
Niin mä luulen, että mulle kävis...
Uudet housut tarttis ostaa.
No jaa vois ne olla käytetytkin.
Matkusteluun menisi varmaan jonkin verran ja lahjoittaisin eläintensuojeluun osan ja sukulaislasten elämää voisi jollakin näppärällä lahjaverovapaalla omaisuuskikkailulla avustaa.
tekisin kuperkeikan ja antaisin rahat takaisin niille lottaajille, kuilta se on kerätty kasaan
Ostaisin Kainuusta vähintään 1 000 hehtaaria metsää ja perustaisin oman "valtion". Siis rakennuttaisin sinne kunnallistekniikan - lienee sallittua. Kaavoittaisin tonteiksi, ei välttämättä läpihuutojuttu. Rakennuttaisin kivoja omakoti- ja rivitaloja. Vuokraisin niitä raittiille ja liikunnalliselle väestölle. Antaisin "valtion" lasten harrastaa ilmaiseksi liikuntaa ja maksaisin heidän kilpailumatkansa, jos haluavat kilpailla. Viettäisin onnellista elämää.
Laittaisin vuokrasopimukseen ehdon: Jos syyllistyy rikokseen, niin vuokrasopimus puretaan.
Viljelisin maata niin kauan kun rahat riittää!!!!!!!!!!
Lopettaisin sodat maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin Kainuusta vähintään 1 000 hehtaaria metsää ja perustaisin oman "valtion". Siis rakennuttaisin sinne kunnallistekniikan - lienee sallittua. Kaavoittaisin tonteiksi, ei välttämättä läpihuutojuttu. Rakennuttaisin kivoja omakoti- ja rivitaloja. Vuokraisin niitä raittiille ja liikunnalliselle väestölle. Antaisin "valtion" lasten harrastaa ilmaiseksi liikuntaa ja maksaisin heidän kilpailumatkansa, jos haluavat kilpailla. Viettäisin onnellista elämää.
Laittaisin vuokrasopimukseen ehdon: Jos syyllistyy rikokseen, niin vuokrasopimus puretaan.
Aika villi idea. Ja varmaan tolla summalla jo jonkinverran saisi totetutustakin
Ostaisin hienon talon Kaliforniasta ja muuttaisin sinne.
Korjautttaisin kaikki rötisköt ja etsisin sinne asuntoa tarvitsevia asukkaita.
En viitsisi voittaa 90m vaan odottaisin, että potti olisi 120m ja sitten voittaisin. Heti lomilla loppuun saakka.
Sijoittaisi suurimman osan osakkeisiin ja ostaisin maatalousmaata ja kiinteistöjä Ukrainasta sitten kun tilanne rauhoittuu.
Teettäisin Klaus Häröllä omasta elämästäni elokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika villi idea. Ja varmaan tolla summalla jo jonkinverran saisi totetutustakin
Lisään vielä sen mikä jäi pois. Vuokraisin EDULLISESTI! Koska ei 90 miljoonan kanssa ole niin nuukaa. Toivon mukaan tulijoita olisi niin paljon, että pääsisin valitsemaan mieleiset.
Auttaisin kodittomia koiria. Hankkisin 24/7 valmiudessa olevan psykoterapeuttien tiimin itselleni ja perheenjäsenilleni. Hankkisin sijoitusneuvojan. Just nyt muuta en keksi, mutta näillä pääsis jo alkuun.
Hyvä!