Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit lotossa 90 miljonaa euroa, mitä tekisit?

Vierailija
29.03.2021 |

Itse varmaan maksaisin velat korkoineen ensin pois, varaisin hotellista huoneen viikoksi ja kävisin viikon päätteeksi kylpylässä, ja loput laittaisin säästötilille kunnes keksisin niille lopulta järkevää käyttöä.

Kommentit (1962)

Vierailija
1281/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaisin kaiken mustille ja ruskeille ihmisille, kuten oikein on.

Vierailija
1282/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*eurojackpotissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomen lotossa ole noin isoja potteja 😊

Vierailija
1284/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä 😊

Vierailija
1285/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on narkkari niin tekisin kaiken mahdollisen mitä on tehtävissä ja mitä rahalla saa, että saisin hänet kiskottua kuiville. Rahaa hälle ei voi antaa eikä mitään, minkä voi myydä.

Tälle iso 👍

Vierailija
1286/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaisin ainakin osan rahoista kohentamaan päihteettömien köyhyysloukossa elävien ihmisten asemaa, sellaisten, jotka myös valmiita tekemään töitä itsensä ja tapojensa muuttamisen kanssa päästäkseen eroon köyhyydestään.  Olen miettinyt enemmänkin esim avun laatua ja toteustapoja, mutta ei niistä sen enempää.

Vierailija
1287/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se systeemi josta oon paltalla aiemminkin kertonut eli aina kaksi samaa riviä. Silloin saan päävoiton sattuessa 2/3 jos joku muukin veikannut samaa riviä. Lisäksi teen ihan AINA  kymmenen hengen porukan eli mahdollisen päävoiton osuessa kohdalle voin ilman porukkasopimuksia jakaa kupongit veljille ja lapsilleen . Käytännöllistä. Päävoittoa odotellessa

Vierailija
1288/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaisin Suomen valtion oikeuteen, samoin satoja virkamiehiä ja sotealan työntekijöitä sekä haistattaisin pitkät v..t tälle maalle pysyvästi..heti senjälkeen kun olisin käynyt maksamassa velat henkilölle, joka pahoinpiteli ja raiskasi minut lapseni nähden toistuvasti.

Vierailija
1289/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin päivätyön auttaakseni vaikeuksissa olevia ihmisiä täällä Suomessa. Yhteiskunta sääntöineen voi tehdä joidenkin ihmisten elämästä tosi kurjan. Olisi kyllä ihanaa auttaa ja saa toivon viriämään alaspainettujen elämässä.

Vierailija
1290/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päihdeongelmainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on narkkari niin tekisin kaiken mahdollisen mitä on tehtävissä ja mitä rahalla saa, että saisin hänet kiskottua kuiville. Rahaa hälle ei voi antaa eikä mitään, minkä voi myydä.

Tälle iso 👍

Ostaisin ihan kaikki mahdolliset ostettavissa olevat hoitojaksot. Kunnallinen hoito ei toimi, on testattu.

Haaveilen jostain yksilöön ja ongelmiinsa keskittyvästä hoidosta, jossa oikeasti selvitetään huumeidenkäytön syyt. Lapsellani ON psyykkisiä ongelmia, joita ei ole tutkittu eikä selvitetty ja  joita hän itse ei tajua eikä myönnä. Veisin suojaan, jonnekin turvaan ja parantaisin. Jos minulla olisi miljoona.

Minulla ei ole :'(

Vierailija
1291/1962 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukan kanssa 80 miljoonalla viinaa, tupakkia ja matkustelua. Loput voisi laittaa humpuukiin.

Vierailija
1292/1962 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensiksi jäisin töistä pois, en ilmoittaisi mitään koskaan varsinkaan työnantajalle, ja sen jälkeen en tekisi mitään, muuta kuin ostelisin jotain, en ymmärrä miksi pitäisi sijoittaa johonkin yritykseen, täälä joku niin kertoi, en tajua miksi pitäisi sijoittaa johonkin, ei tarvitse yksinkertaisesti. 

Sen vuoksi, että raha jää sukuun seuraavillekin sukupolville. Tuotoilla saa elää niin leveästi kuin sielu sietää.

Vierailija
1293/1962 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossittelu ei johda mihinkään, joten on parempi pohtia sitä, että mitä teen KUN voitan....

Vierailija
1294/1962 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin rahan poikimaan. Tuossa olisi jo hyvä alkupääoma rikastumiseen.

Vierailija
1295/1962 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti kellään meillä taviksilla ei ole aavistustakaan, mitä tehdä noin isolla summalla, kun normaali arki pyörii satasilla ja unelmat tuhansissa. No oisko luksusta joku hieno vene. Ai ne ei maksakaan kun muutama satatuhatta. Tässähän jää vielä tota käyttörahaa. Öö, ostaisinko saaren? Mitä saaret maksavat? Missä niitä myydään? Oikeastaan ahistaakin semmonen saari, sieltä ei pääse pois kun sillä veneellä. Ja mulla on jo astianpesukone ja lehtipuhallin. Mihin tätä rahaa oikein saisi menemään? Sijoitanko kaikki? Jep, senpä teen. No niin, sijoitettu on. Paljos siellä tilillä nyt on pätäkkää? Ai jaa, puolet hävis. No niin, kyllä tää tästä.....

Vierailija
1296/1962 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin Volvon korjaamolle.

Vierailija
1297/1962 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäisin suursiivouksen ja lattian maalauksen.

Vierailija
1298/1962 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahat olisi tilillä niin sieltä rauhassa käyttelisin. En alkaisi ainakaan sijoittamaan!! Töihin pari puhelua ja tinat ilman muuta.

Vierailija
1299/1962 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäisin työntekoa, mutta en lopettaisi sitä kokonaan, sillä pidän työstäni. Saattaisin myös vaihtaa asuntoa, vaikka tykkäänkin kovasti nykyisestä, mutta jos vastaan tulisi jotain vielä parempaa, niin tarttuisin tilaisuuteen. Nykyiseen asuntoon teettäisin joka tapauksessa kiinteän vaatekaapiston makuuhuoneeseen. Autoa en lähtisi vaihtamaan ainakaan heti, vaikka nykyinen on varsin vaatimaton, mutta sillä on minulle ensisijaisesti käyttöarvo. Antaisin rahaa siskolleni ja ostelisin ylellisiä lahjoja niin hänelle kuin vanhemmilleni. Itselleni hankkisin kauniimmat hampaat oikomahoidolla ja poistattaisin rumat amalgaamipaikat. Valtaosan voitosta panisin kuitenkin talteen pankkiin ja sijoituksiin ja nauttisin täysin siemauksin taloudellisesti huolettomasta elämästä.

Vierailija
1300/1962 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähentäisin työntekoa, mutta en lopettaisi sitä kokonaan, sillä pidän työstäni. Saattaisin myös vaihtaa asuntoa, vaikka tykkäänkin kovasti nykyisestä, mutta jos vastaan tulisi jotain vielä parempaa, niin tarttuisin tilaisuuteen. Nykyiseen asuntoon teettäisin joka tapauksessa kiinteän vaatekaapiston makuuhuoneeseen. Autoa en lähtisi vaihtamaan ainakaan heti, vaikka nykyinen on varsin vaatimaton, mutta sillä on minulle ensisijaisesti käyttöarvo. Antaisin rahaa siskolleni ja ostelisin ylellisiä lahjoja niin hänelle kuin vanhemmilleni. Itselleni hankkisin kauniimmat hampaat oikomahoidolla ja poistattaisin rumat amalgaamipaikat. Valtaosan voitosta panisin kuitenkin talteen pankkiin ja sijoituksiin ja nauttisin täysin siemauksin taloudellisesti huolettomasta elämästä.

Nyt vasta huomasin, että otsikossa oli tuo 90 miljoonaa; ajattelin vastatessani peruslottovoittoa eli maksimissaan muutamaa miljoonaa. Mutta noin isosta potista riittäisi kyllä enemmän jaettavaksi muillekin. Saattaisin perustaa esim. jonkin säätiön tukemaan tärkeinä pitämiäni asioita ja tehdä lahjoituksia avun tarpeessa oleville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi