Kun tapailuvaiheessa mies lyö keskellä yötä takaraivoon
Itseä mietityttää voiko kahtena perättäisenä yönä tuo olla vahinko. Molempina kertoina isku oli kova ja heräsin siihen sekä osui takaraivooni. Miehessä on osittain agressiivisia piirteitä mutta ne eivät ainakaan vielä ole vaikuttaneet suhteeseen.
Voiko tuo unissaan lyöminen olla vahinkoa?
Kommentit (128)
Tapailuvaihe ja nukutte silti yhdessä?
Tuskinpa mies nukkui. Löi ihan tahallaan.
Se on adios tapailumiehelle. Miksi edes tapailit aggressiivista miestä?
Mun mies mätkäisi mua kerran käsivarrella naamaan kesken unien. Takana jo 20 aviovuotta.
Tarkkaile tilannetta.
Mieti jos sulla olisi naama siihen lyöntisuuntaan päin.
Itse en pystyisi rentoutumaan. Oma mieheni oli seurustelun alussa kauhea sätkimään salitreenin takia, tuli juuri tuollaisia hallitsemattomia iskuja unissaan kun säpsähteli. Pakotin ottamaan yöksi extravahvaa magnesiumia ja laitoin tyynyn meidän väliin. Se toi turvaa.
Sattuiko sinuun Ap?
Kahdesti jo unissaan lyönyt....? En uskaltaisi nukkua tuollaisen miehen vieressä.
Erilliset vuoteet on ratkaisu. Pakkoko sitä kiehnätä samoissa lakanoissa?!
Niin kuin sanoin niin olen vaistonnut joitain piirteitä ainoastaan. Ehdin rakastua ja tuntuu todella oudolle miksi mies haluaisi mua tahallaan lyödä. Kuitenkin jäin miettimään miten iskut osui minua takaraivoon juuri molemmilla kerroilla. Mies on kyllä ajoittain uhkaava esim mielipiteissään. Kuitenkin älykäs ja hyvässä työssä.
Ap
Kyllä sattui varsinkin toisella kerralla.
Ap
Se vaan näkee makoisaa unta, missä sinä otat äijältä kunnolla pataan. Jää vähäksi aikaa, ni pääset testaamaan tätä samaa päivisinkin.
Hän on paholaisen riivaama, ehkä?
Miksi se sua nukkuessa löisi, jos haluaisi lyödä? Eiköhän mätkisi päivällä mieluummin. Toiset nyt vaan uneksii enemmän kuin toiset.
En sanonut asiasta mitään aamulla. Tuudittauduin ajatukseen että ne olivat vahinkoja ja jotain pakkoliikkeitä.
Kuitenkin asia vaivaa mua paljon.. mies on nukkunut kanssani eikä tapailun alussa käynyt koskaan tällaista.
Ap
Hälytyskello on sekin, että et ole puhunut asiasta suoraan miehelle. Epäterveet suhteet alkavat juuri näin, että ei uskalla/ osaa/halua puhua asioista suoraan niin kuin aikuiset ihmiset. Ehkä pelkäät alitajuisesti miehen reaktioita jo nyt?
Behavioraalinen REM-unihäiriö (RBD)
https://www.uniliitto.fi/auta-unta/apuvalineita-uneen/parasomniat/
Itse sanoisin että se toinen kerta oli liikaa, adios. Miehiä tulee ja menee mutta sulla on vaan yksi pää
Molemmat siis nukuimme näiden sattuessa.
Ap