Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi annat anteeksi pettämisen?

Vierailija
29.03.2021 |

Ylipäänsä? Tai toistuvan? Tai missä menee raja että onko esim kahden vuoden salasuhde jo no no? Rakkaudentunnustukset? Jokapäiväiset puhelut ja viestit? Viikoittaiset näkemiset?

Jos mies on onnistunut esittämään ns. normaalia kaikesta tuosta huolimatta? Tietysti miehen käytös ja energiat on vähän muuttuneet ja tämä on heijastunut myös koko perheeseen ja kaikkeen, mutta näitä juttujahan miehet tai hyvin harvat miehet tajuavat. Eli et olisi tavallaan huomannut mitään mutta asioiden paljastuessa tajuat mitkä oli niitä merkkejä ja miksi koko ajan tuntui että joku on pielessä.

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevialevi kirjoitti:

Kukaan ei-tyhmä ei anna anteeksi pettämistä. Saa olla kyllä aika säälittävä jos niin tekee. Miksi kukaan eläisi koiranpaskan kanssa kun voisi vain siivota paskat ja elää hyvää elämää?

Sillä ei ole tyhmyyden kanssa mitään tekemistä.

Sinä sen sijaan vaikutat vähän tyhmän mustavalkoiselta, kun noin ajattelet.

Virheet tekevät ihmisestä inhimillisen, ei koiranpaskaa.

Pettäjät on aina koiranpaskaa! Kukaan, ei kukaan pettäjä kunnioita puolisoaan koiran paskan ja kissankusen verran tai yhdessä sovittuja arvoja uskollusuudesta! Pettävät puolisoaan, lapsiaan, sukuaan, sitä toista pettäjäosapuolta ja ennenkaikkea ITSEÄÄN!!

Vierailija
42/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

roinajonna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus on syy miksi melkein tilanteessa kuin tilanteessa jäädään ”suhteeseen”.

Ei perhe, ei rakkaus, koska ne on tallottu. Pelko siitä että jää yksin.

No se läheisriippuvuus ja sitten usein myös taloudellinen hyöty. Esim minun eksä maksoi minun asunnon kuluja vielä melkein vuoden kiinni jäämisensä jälkeen, vastikkeet vielä puoli vuotta senkin jälkeen kun muutti pois. Siksi en halunnut päästää sitä otteesta kun nettosin kuitenkin jopa kuutisen sataa kuukaudessa. Anteeksi en ollut todellakaan antamassa missään vaiheessa.

Siinähän peukutatte alas. Se petturi kuitenkin maksoi mun asuntolainaa pois kaikki ne vuodet kun asuin itse toisella paikkakunnalla. Mahdollisti työskentelyn hyvässä duunissa pks:lla ja viikonloppujen ja lomien vieton skutsissa omassa ihanassa asunnossa. Harmitti vietävästi kun järjestely loppui jonkun äijän sivuhoidon takia. Jouduin myymään asunnonkin pois.

Nainen haluaa kaikesta maksun.

Ensin hinnoitellaan nainen seksuaalisuuden arvo: mitä kauniimpi nainen, sitä menestyneempi mies vaaditaan.

Jos mies pettää, silläkin on rahallinen hinta.

Tätäkään naista ei mies oikeastaan kiinnostanut, pettäminen oli loukkaus koska se signaloi ettei nainen ollut riittävän kuuma kun piti panna muita, mikä loukkasi naisen egoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on melko negatiivissävyinen sana suhteen ulkopuoliselle seksille. Tätä termiä käyttävät ne, jotka ovat epävarmoja suhteestaan, He ovat usein myös mustasukkaisia juuri sen vuoksi. Suhteen ulkopuolinen seksi ei ole pettämistä. Joissakin kulttuureissa onkin tapana pitää rakastajaa.

Pettämistä on toimiminen salaa yhteisen sopimuksen vastaisesti. Tämä on merkki siitä, että suhteessa ei kaikki ole kunnossa. Suhteessa on kaksi osapuolta ja hyvin harvoin toinen heistä on yksinään syypää suhteen heikkoon tilaan. On aivan luonnollista, että parisuhteessa on ristiriitoja. Suhteen kestävyyttä mittaakin se, miten hyvin osapuolet tunnistavat nämä ja miten niitä osaataan käsitellä ja sovitella. Jos toinen käy vieraissa, on syytä kysyä myös itseltään, miksi näin. Puuttuuko keskinäisestä suhteesta jotain, mitä hän yrittää löytää muualta.

Näinhän ne pettäjät petinsä petaa ja selittelee, oikeuttaakseen toisen ihmisen nöyryyttämisen. Salailu on sama kuin petos, pettäminen, valehtelu.

Vierailija
44/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

roinajonna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus on syy miksi melkein tilanteessa kuin tilanteessa jäädään ”suhteeseen”.

No se läheisriippuvuus ja sitten usein myös taloudellinen hyöty. Esim minun eksä maksoi minun asunnon kuluja vielä melkein vuoden kiinni jäämisensä jälkeen, vastikkeet vielä puoli vuotta senkin jälkeen kun muutti pois. Siksi en halunnut päästää sitä otteesta kun nettosin kuitenkin jopa kuutisen sataa kuukaudessa. Anteeksi en ollut todellakaan antamassa missään vaiheessa.

Siinähän peukutatte alas. Se petturi kuitenkin maksoi mun asuntolainaa pois kaikki ne vuodet kun asuin itse toisella paikkakunnalla. Mahdollisti työskentelyn hyvässä duunissa pks:lla ja viikonloppujen ja lomien vieton skutsissa omassa ihanassa asunnossa. Harmitti vietävästi kun järjestely loppui jonkun äijän sivuhoidon takia. Jouduin myymään asunnonkin pois.

Ensin hinnoitellaan nainen seksuaalisuuden arvo: mitä kauniimpi nainen, sitä menestyneempi mies vaaditaan.

Tätäkään naista ei mies oikeastaan kiinnostanut, pettäminen oli loukkaus koska se signaloi ettei nainen ollut riittävän kuuma kun piti panna muita, mikä loukkasi naisen egoa.

Hourupää siellä heittelee pelastusrengasta pettäjäpervolle!!

Vierailija
45/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olisin kyllä jättänyt heti yhdestä kerrasta, mutta silloinkin siedin toisille flirttailua. Nyt viisikymppisenä tarve omistaa toinen kokonaan on lientynyt, ja ajatus siitä, että mies kävisi panemassa toista ei enää shokeeraa. Jatkossa saisi toki sitten tyydyttää loputkin tarpeensa muualla, mutta äijän kanssa on niin mukava elää että tuskin jättäisin. Ja jos nyt totta puhutaan, niin aivan kamalalta ei tunnu edes se ajatus, että mies jättäisi minut toisen takia. Rakastan, mutta en halua vangita? Mies on tuossa ja uskollinen (kai) koska itse niin haluaa.

Mitä vangitsemista siinä on että äijä vetelee muita ämmiä?? Itses sinä vankilassa pidät ja alistut hyväksikäytölle, aikuinen nainen???

Vierailija
46/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteemme tuskin kaatuisi johonkin satunnaiseen kännipanoon, mutta pitempi salasuhde olisi tietysti jo aivan eri asia. Varsinkin, kun viime aikoina olen tehnyt miehelle selväksi, että kaipaan enemmän hänen huomiotaan ja läsnäoloa.

Vierailija
47/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni menisi sänkyyn toisen naisen kanssa. Tai pussailisi. Lopettaisin suhteen heti. Onneks olen itsenäinen ja pärjään taloudellisesti omillani.

Vierailija
48/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska haluan viettää hänen kanssaan loppuelämän yhdessä. Meillä on perhe, viihdymme yhdessä, olemme rakentaneet elämämme yhdessä. Hän on lasteni isä. Olemme myös ihmisiä ja teemme virheitä. Tietyn tyyppiset ihmiset ajautuvat helpommin tietynlaisiin tilanteisiin. Elämään mahtuu monenlaisia vaiheita.

Ei elämä ole niin mustavalkoista.

Kyllähän se jotain rikkoo, mutta kyllä elämässä on monenlaisia asioita, jotka rikkovat, luottamuksenkin voi rikkoa monella tapaa, ei vain pettämällä.

Pitkää kunnon suhdetta en antaisi anteeksi.

Eli et kaipaa perheestä mitään laadukasta parisuhdetta tai aitoa rakkautta? Jos mulla ois tuollainen parisuhde, saisin kaiken hyvän ihan itsenäisenäkin eläen, mitä tuo mies tuohon sellaista tuo, mitä sä tarvitset? Pettäjän kanssa perheellinen, mmmm, ihanaa.

No kaikki ei ole kuin sinä. Itse jäin liittoon pettäjän kanssa, koska mistään hinnasta en halunnut menettää 50% lasteni lapsuudesta, joka olisi edessä ollut eron koittaessa. Kuopus oli tuolloin 2v. Minulle nuo lapset on 1000 kertaa tärkeämpiä kuin yksikään mies tai parisuhde. Ja aitoa rakkautta saan niiltä lapsilta. Miehistä en usko että sellaiseen edes on. 

Vierailija
49/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puuhastelut, joita ei voisi tehdä puolison silmien edessä, johtaa väistämättä eroon. Tämä on kummankin tiedossa.

Juuri näin, ei mitään selittelyä, salaamista, valehtelua, kertomatta jättämistä... sitä paskajargonia mitä nämä keskenkasvuiset pellet aina suustaan päästää. Teot puhuu puolestaan, valheet vie eroon.

Vierailija
50/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

roinajonna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan noinkaan. Kyllä siinä oli pitkään rakkauttakin. Sitten tuli itsestä riippumattomia vaikeuksia ja sit myötä erouhkauksia. Olin kuitenkin jo järjestänyt asiani sen varaan, että yhdessä ollaan. Miksi minun pitäisi kärsiä aina muiden valinnoista? Halusin, että se maksaa siitä, että hylkäsi minut välittämättä siitä miten paljon olen joutunut elämässä kärsimään epäonnea, Ja muistaa loppuelämänsä miten minua loukkasi vaikka aina olen toivonut muille vain pelkkää hyvää. 

Vierailija
51/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne ei onnistu esittämään kotona normaalia. Kyllä sen huomaa kun seksi loppuu, kaikki läheisyys loppuu, riitaa etsitään joka aiheesta, mykkäkoulu, mustasukkaisuus ja huorittelu alkaa, salasana tulee luuriin ja koneelle vaikka ennen niitä ei ollut, menot lisääntyy ja ihminen on kotona sen näköinen kuin tuhlaisi aikaansa ja olisi mieluummin muualla.

Vierailija
52/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa parisuhteessa on ovat sääntönsä. 

On suorastaan lapsellista ajatella pelkästään mustavalkoisesti. Ja kyllä, tottakai, jokaisella saa ja pitääkin olla oma moraalinen koodistonsa, jonka mukaan elää. 

Itse olen ollut saman miehen kanssa jo 23 vuotta yhdessä ja naimisissakin 21. Meillä on yhteinen elämä, kolme lasta, pari farmariautoa jne. En tiedä, onko mieheni pettänyt. Meillä pettämisraja on määritelty seksiin ja sukupuolielimiin. Eli jos hän nyt vaikkapa suutelee toista naista jossain, ei se ole pettämistä. 

En tietenkään halua kuulla siitä, enkä nähdä sitä. 

Mutta kyllä meidänkin parisuhteeseen on mahtunut ihastumisia, osa on aiheuttanut vähän kriisiä ja osa taas parantanut suhdettamme. 

Vierailija
53/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan vuoksi. En halua luopua unelma-asunnostani, kesämökistä ja matkustelusta.

Vierailija
54/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin jo tässä iässä vaadin jotain videotodistetta, että kelpaisi edes jollekin muulle vähäksi aikaa. 

Kun mittarissa on 47 v, niin alan pelkäämään, ettei tuosta miehestä pääse ikinä eroon. 

Vierailija
55/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

roinajonna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hourupää siellä heittelee pelastusrengasta pettäjäpervolle!!

Ketjussa jossa nainen itse kirjoitti vastaavansa pettämiseen taloudellisella hyötymisellä, ja parikin naista kertoivat etteivät eroa koska rahallinen hyöty.

Vierailija
56/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei ole kuin sinä. Itse jäin liittoon pettäjän kanssa, koska mistään hinnasta en halunnut menettää 50% lasteni lapsuudesta, joka olisi edessä ollut eron koittaessa. Kuopus oli tuolloin 2v. Minulle nuo lapset on 1000 kertaa tärkeämpiä kuin yksikään mies tai parisuhde. Ja aitoa rakkautta saan niiltä lapsilta. Miehistä en usko että sellaiseen edes on. [/quote]

Kunhan muistat tulevaisuudessakin olla kertomatta lapsillesi, että HEIDÄN takiaan kestit pettävää miestä. Mietipä minkälaisen taakan annat lapsillesi opettamalla, että äidin tulee sietää ihan mitä tahansa. Missä on itsekunnioituksesi? Lapsesi voivat ehdottomasti paremmin kun vanhempi voi hyvin.

Vierailija
57/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pettäjälle moro ja näkemiin.

Vierailija
58/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehen sitten antaa anteeksi pettäminen vai miksi tämäkin aloitus on näin sukupuolitettu?

Vierailija
59/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertapanon voisin antaa anteeksi ja jatkaa suhdetta, ihminen tekee joskus virheitä, vaikka tuo nyt onkin virhe pahimmasta päästä. Jos siis pettäjä katuu aidosti ja pettämiseen johtaneille asioille tehdään jotain, eli pariterapiaa ja suhteen ongelmien käsittelyä. Ehkä suhteeni seksiin on jotenkin erilainen kuin muilla kun en pidä sitä niin vakavana asiana.

Mutta pidempiaikainen sivusuhteen pitäminen, valehtelu ja kaksoiselämä on kyllä jo aika mahdoton antaa anteeksi. Pidän pettämiseen verrattavana toimintana myös esim yli varojensa pelaamista, salaa velkaantumista ym. valehtelua ja salailua. Yksi pano on aika pieni juttu siihen verrattuna, että toinen pahimmillaan tuhoaa perheen talouden toilailuillaan.

Vierailija
60/184 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteemme tuskin kaatuisi johonkin satunnaiseen kännipanoon, mutta pitempi salasuhde olisi tietysti jo aivan eri asia. Varsinkin, kun viime aikoina olen tehnyt miehelle selväksi, että kaipaan enemmän hänen huomiotaan ja läsnäoloa.

Kännipano!! Se on AINA valinta. Jokainen itse juo, kukaan ei juota väkisin. Känni on ensimmäinen päätös, flirttailu, pussailu, hotellihuoneeseen meno, riisuutuminen, seksi... kaikki TÄYSIN HARKITTUJA tekoja, itse tehtyjä valintoja ja tarkoituksellista PETOSTA puolison ihmisarvoa loukkaamalla.

Vahingossa muna pystyssä lankesin siihen koloon... tyypillinen imbesilli selitys!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän