Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...

Vierailija
28.03.2021 |

Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.

Kommentit (1063)

Vierailija
481/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen tuli ekana mieleen. Nilkki jätkä!

Pyhimys hyvänä kakkosena.

Saara Aalto hyvänä kolmosena. Hyvä laulaja, mutta en halua tukea kyseisen neitokaisen sekoiluja, enkä arvosta artistia joka dissaa kuuntelijoitaan.

Vierailija
482/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpää!!

Ihan sylettää, syitä ei tarvitse selittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H*M*T JA PED*FIILIT ON BOIKOTISSA ELI ESIM. JARI SILLANPÄÄ TAI MICAHEL JACKSON. OVAT ITSEÄNI YÖKÖTTÄVIÄ IHMISIÄ.

Vierailija
484/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle Miljoonaa.

Aloin tykätä Pellestä n. 8vuotiaana kun kuulin ensi kertaa 'juokse villi lapsi' serkkuni huudattamana.

Tykkäsin Pellestä sitten vähön yli kolmekymppiseksi, en nyt sillon enää yhtä paljon kuin nuorena mutta kuitenkin. Erehdyin menemään sitten Pellen keikalle yhteen pubiin. Pelle ryhtyi jossain vaiheessa haukkumaan ja nolaamaan minua mikkinsä kautta, olin siinä lavan edessä. Sanoi jotenkin näin "Ja toi mervi tapola vois painua helvettiin" ja tarkltti skis minua. Olin käyttäytynyt ihan asiallisesti. Lähdin surullisin mielin pois. Vaikea ymmärtää miten joku voi olla niin ilkeä ilman syytä maksavalle fanille, ja minua loukkasi myös se että samalla loukkasi myös mervi tapolaa, jota tuskin edes tunsi milläänlailla.

Ilmeisesti olin liian ruma pellen yleisöön, siinä räkälässä, vaikea uskoa, kun useimmat oli keski-ikäisiä, minä varmaan nuorimmasta päästä kolmikymppisenä ja risat. No, ruma toki olin ja olen edelleen.

Sen jälkeen en ole pystynyt edes Pellen suurimpia hittejä kuuntelemaan, ja kanava kääntyy tai radio menee kiinni missä toi vain määkii. Eli olen boikotoinu sitä nyt about 15 vuotta tai vähän yli.

Järkyttävä juttu! Pelle on mun nuoruuden idoli mutta aivan kpää. Uskon hyvin tuon juttusi.

Malliesimerkki niistä joille kusi on noussut hattuun eikä yleisöä arvosteta.

Aivan lahjaton pelle, missä laulutaito muuten? Myötähäpeää herätti se bussiyhtiön mainosbiisi, ”siististi Cool”.

Vierailija
485/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos emännän pettäminen on syy olla kuuntelematta niin paljon isoja maailmanluokan bändejä tippuu pois, kuten:

Bon Jovi

U2

Van Halen

ZZ Top

Mötley Crüe

Jne...

Vierailija
486/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Apulanta ole edes yrittänyt olla punkia vuosiin. Alkuaikoina joo, mutta bändin pojat ovat nykyään keski-ikäisiä perheellisiä miehiä, joilla ihan eri ajatukset maailmasta ja elämästä kuin nuorena. Apulanta nimi myy edelleen ja haluavat tienata perheelleen rahaa musiikilla, joten tekevät nyt sitten radioystävällistä poprockia. 

Vierailija
487/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoinko tai jätänkö kuuntelematta, no ainakin kanava kääntyy heti jos joku vassari Paleface, rahoillaan retosteleva ällö Cheek, mitäänsanomaton Pyhimys tai hintti Kankaanranta alkaa määkiä taustalla.

Toisaalta jos homo Sillanpää laulaa, niin ne biisit ovat hyviä, laulutaidottomia taas ovat Antti Tuisku, Danny, Sanni, Stig ym. Saara Aalto prinsessarömssyineen on yhtä äklö kuin suosittukin.

Sillanpää omassa kategoriassaan alkoi itse tuhota itseään, vaikka laulutaito on erittäin mahtava.

Mitä Michael Jacksoniin tulee niin ne biisit soivat vielä kauan, riippumatta mitä Michael on elämässään puuhaillut. Koskahan muuten Tuisku kertoo julkisesti olevansa homo? Naisia ei ole koskaan näkynyt Tuiskun kainalossa..eikä tule näkymään.

Vierailija
488/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka kusipää artisti on jos musiikki on hyvää. En tajua tuollaista boikotointia.

Vierailija
489/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BOIKOTOIN KAIKKIA "ARTISTEITA" VESALA ANTOI  KASVOT MINÄ MINÄ LUUSERI PORUKALLE JA HÄNEN KOMMENTINSA. SAATTE RAUHASSA MYYDÄ ROMUJANNE MINÄ MINÄ HUUTO PELLEN KANSSA. 

Vierailija
490/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on monta kommenttia pikkusieluisilta tekopyhiltä tyypeiltä, mutta  jos katsotaan ajassa kunnolla taaksepäin, niin rock-aikakaudelta löytyy mm. suurtähti Jerry Lee Lewis, joka teki 65 kuolematonta hittiä, joita yhä soitetaan. Laulaja, räväkkä lavaesiintyjä maailman ekoine pyrotehosteineen, sanoittaja, soittaja, kitara, piano ym. oli muutenkin aikansa skandaali.

Nussi alaikäisiä ja meni naimisiin serkkunsa 13v tytön kanssa. Repikää siitä...

Vierailija
491/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin kun näin Apulanta-pääsiäismunia kaupassa joilla oli se heidän anarkiaa ilmaiseva A-merkki logona :D

Vierailija
492/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala on julkisuudessa kovin viherkuorrutettu puheissaan, vaikka itse toimii omassa elämässä kuin musta porvari.

Vierailija
493/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se inarilainen kissanpentujen räjäyttelijä ja niiden emon kuoliaaksi hakkaaja, ja niiden suojan tuhopolton yrittäjä ei ole keskustalainen kuten joku täällä valehteli, vaan SDP:n nuorisopoliitikko, Ulpu Iivarin suojatti.

Jep, tämä menee kyllä iljettävyyden kärkeen. En tule ikinä äänestämään SDP:tä niin kauan kun tuo Mikkel Näkkäläjärvi liittyy puolueeseen mitenkään.

Vierailija
494/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotointi on intersektionaalisen feminismin keksintöjä. Näin saadaan jopa Disney kieltämään Dumbo. Kätevää.

Siksi kaikkien itseään kunnioittavien persujen on boikotoitava Disneytä.

Vierailija
495/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikotointi on intersektionaalisen feminismin keksintöjä. Näin saadaan jopa Disney kieltämään Dumbo. Kätevää.

Siksi kaikkien itseään kunnioittavien persujen on boikotoitava Disneytä.

Ja kaikkien itseään kunnioittavien vihervasemmistolaisten on nyt pakko pitää Disneystä, paitsi Dumbosta.

Vierailija
496/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoitko Dumboa?

Vierailija
497/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju saa tietysti jäädä, koska boikotointi on woken ydinosaamista.

Vierailija
498/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotissa on kaikki sanoman artistit

Vierailija
499/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten moni julkisuuden henkilö sympatisoi ja buustaa avoimesti Roope Salmista, eikä kyseenalaista ollenkaan sitä, miten vähällä Roope oikeastaan selvisi koko jupakasta. Vähän aikaa oli hyllytettynä, mutta nyt jo paiskii töitä entiseen malliin. Sama Aku Hirviniemen kanssa, tosin sillä erotuksella, että Akun asema ei kokenut minkäänlaista kolhua.

Siellähän nuo molemmat telkkarissa porskuttavat menemään niin kuin ei mitään. Itse pidän mm. Christoffer Strandbergista, Kiti Kokkosesta, Miika Nousiaisesta ja Pilvi Hämäläisestä julkisuuden henkilöinä, mutta vähän ihmettelen heitäki, kun Roopen/Akun touhuista huolimatta jatketaan vain huoletta heidän kanssaan työskentelyä. Hiljainen hyväksyntä vain vahvistaa ongelmaa.

Vierailija
500/1063 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Eedelman, Vesala, Jari Sillanpää, Frederik.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi