Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...

Vierailija
28.03.2021 |

Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.

Kommentit (1063)

Vierailija
521/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samuli Eedelman, Vesala, Jari Sillanpää, Frederik.

Mikä Samulissa vikana?

Vierailija
522/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoinko tai jätänkö kuuntelematta, no ainakin kanava kääntyy heti jos joku vassari Paleface, rahoillaan retosteleva ällö Cheek, mitäänsanomaton Pyhimys tai hintti Kankaanranta alkaa määkiä taustalla.

Toisaalta jos homo Sillanpää laulaa, niin ne biisit ovat hyviä, laulutaidottomia taas ovat Antti Tuisku, Danny, Sanni, Stig ym. Saara Aalto prinsessarömssyineen on yhtä äklö kuin suosittukin.

Sillanpää omassa kategoriassaan alkoi itse tuhota itseään, vaikka laulutaito on erittäin mahtava.

Mitä Michael Jacksoniin tulee niin ne biisit soivat vielä kauan, riippumatta mitä Michael on elämässään puuhaillut. Koskahan muuten Tuisku kertoo julkisesti olevansa homo? Naisia ei ole koskaan näkynyt Tuiskun kainalossa..eikä tule näkymään.

Rahoillaan retosteleva Cheek. Kuulostat vähän katkeralta. Miksi sitä tienaamaansa rahaa ei saisi käyttää? Cheekin pitäis ajaa vanhalla corollalla ja asua kontulan vuokrakämpässä jotta sulle kelpais? Jos mikään muu ei mätä kuin se että hän käyttää omia rahojaan itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se inarilainen kissanpentujen räjäyttelijä ja niiden emon kuoliaaksi hakkaaja, ja niiden suojan tuhopolton yrittäjä ei ole keskustalainen kuten joku täällä valehteli, vaan SDP:n nuorisopoliitikko, Ulpu Iivarin suojatti.

Jep, tämä menee kyllä iljettävyyden kärkeen. En tule ikinä äänestämään SDP:tä niin kauan kun tuo Mikkel Näkkäläjärvi liittyy puolueeseen mitenkään.

Pahinta oli että se vähättelee tekoaan tänäkin päivänä, vaikka kaverinsa oli mm. todistanut hysteeristä naurua, jota Mikkeli oli nauranut pentujen kidutusta huutavalle emoparalle. Sydämetön, hirveä ihminen.

Vierailija
524/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan tässä ketjussa kuvittelee olevansa virheetön. Ei omien virheidensä myöntäminen tarkoita sitä, että olisi moraalisesti velvollinen tukemaan artisteja, joiden toimintaa ei hyväksy. Jos omat virheet tarkoittaisivat, että olisi pidättäydyttävä moraaliarvostelmista, ei ihmisillä enää voisi olla moraalia tai lakeja ylipäätään.

Vierailija
525/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En boikotoi, en edes Michael Jacksonia (olin nuorempana kova fani). 

Kuuntelen musiikkia musiikkina, en edes tiedä kaikkien artistien taustoja enkä aio ottaa selvää.

Vierailija
526/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin huonoa musiikkia.

Vierailija
527/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee niin artistin pitää elää erittäin pyhää elämää, ja jos on tehnyt jotain ikävää toiselle ihmiselle, niin heti boikottiin, vaikka kansa ei tiedä mitä on oikeasti taustalla tapahtunut. Joku voisi suositella minulle semmoisen kristillisen artistin, joka on varmasti harrastanut vain avioliiton ulkopuolista seksiä eikä koskaan syönyt punaista lihaa.

Myönnän että olen Eppu Normaali fani. Mutta takaan, että jos kuulen että yksikin bändin jäsenistä on lapsena laittanut sytytetyn papattimaton roskikseen, rikkonut kaljapullon, viettänyt aikaa ex-vaimonsa kanssa, telakoitunut miehen kanssa saunassa tai seuraa somessa edes yhtä vasemmistoa kannattavaa julkkista, niin laitan heti bändin BOIKOTTIIN. Tai ainakin tämän keskusteluketjun perusteella voi hyvin boikotoida tai jopa kuuluu boikotoida :D

528/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta oli että se vähättelee tekoaan tänäkin päivänä, vaikka kaverinsa oli mm. todistanut hysteeristä naurua, jota Mikkeli oli nauranut pentujen kidutusta huutavalle emoparalle. Sydämetön, hirveä ihminen.

Saiko tuomion? Ihmeen vähällä hälyllä on päässyt.

Kunpa joku lehti tekisi vielä tapauksesta jutun. Tätä asiaa ei saa päästää unohtumaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
529/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla erehtynyt henkilöstä, sitä merkityksetöntä kura"musiikkia" on tehnyt cheek. Suunnilleen ainut kuunneltavissa oleva suomalaisartisti tai bändi, nyt kun ei ole Juiceakaan. Yksi hevirokkibändi taitaa lisäksi olla kuunneltavien joukossa, joita siis taitaa olla tasan kaksi.

Suomesta löytyy vaikka kuinka paljon hyvää musaa jos etsii vähän soittolistojen ulkopuoleltakin.

Vierailija
530/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Gabrielia en kuuntele, koska hänellä on Putin-tatuointi, hän on oikeasti putinisti kuten äitinsäkin. Lisäksi vielä on ihan huumeveikkopelle.

Vierailija
531/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ideologian tuputtaminen taiteen varjolla ei ole oikeaa taidetta minun silmissäni. Toki tekijöillä on vapaus sitä tehdä, mutta myös minulla on vapaus olla sitä kuluttamatta.

Kuitenkin tuputat juuri itse omaa ideologiaasi. Se on kumma, että persut saavat tuputtaa omia aivopierujaan, muut eivät.

Halla-aho on perseestä.

532/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä. En ole persu ollut koskaan.

En kyllä koe tuputtavani mitään kenellekään. Täällä lauon aika suoraan, siviilissä en puhu politiikasta koskaan.

🇺🇦🇮🇱

533/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äänestän siis kokoomusta tai kristillisiä, näin ollut mulla aina.

En tiedä mistä keksit tuon että olisin persu.

Olen nimenomaan monessa ketjussa tuominnut persujen venäjä-myönteisyyden koska se on epäisänmaallista.

En ikinä voisi äänestää puoluetta joka edustaa tieteen vastaisia näkemyksiä, esim. että evoluutio ei ole totta, tai että sukupuolia on satoja, maapallo litteä tms.

Mulle ole muuten uusi tieto tuo, että Mikael Gabrielkin on tätä porukkaa. Mikä se hänen äitinsä kytkös niihin piireihin on? Onko äiti venäläinen?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
534/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku ja Arja Koriseva, ei vaan pysty.

Vierailija
535/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salmista, ei tartte perustella.

Vierailija
536/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TämäKommentti kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin artistin pitää elää erittäin pyhää elämää, ja jos on tehnyt jotain ikävää toiselle ihmiselle, niin heti boikottiin, vaikka kansa ei tiedä mitä on oikeasti taustalla tapahtunut. Joku voisi suositella minulle semmoisen kristillisen artistin, joka on varmasti harrastanut vain avioliiton ulkopuolista seksiä eikä koskaan syönyt punaista lihaa.

Myönnän että olen Eppu Normaali fani. Mutta takaan, että jos kuulen että yksikin bändin jäsenistä on lapsena laittanut sytytetyn papattimaton roskikseen, rikkonut kaljapullon, viettänyt aikaa ex-vaimonsa kanssa, telakoitunut miehen kanssa saunassa tai seuraa somessa edes yhtä vasemmistoa kannattavaa julkkista, niin laitan heti bändin BOIKOTTIIN. Tai ainakin tämän keskusteluketjun perusteella voi hyvin boikotoida tai jopa kuuluu boikotoida :D

Tuliko sinulle kenties kirjoitusvirhe tuossa? 

Oho! Saattoipa olla. Siinä meinattiin todennäköisesti että ¨joka on varmasti pidätttäytynyt avioliiton ulkopuolisesta seksistä kokonaan¨

537/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ruskeista tytöistä vielä, että ihmettelen kyllä suuresti, miksi he näkevät asiakseen haukkua suomalaista yhteiskuntaa.

Täällä on asiat erittäin hyvin ja toimiva ja turvallinen yhteiskunta. Jopa niin hyvinvoiva, että meillä on varaa auttaa sellaisista maista tulleita, missä asiat ovat huonosti.

Jos tytöt haluavat paasata ja valistaa, miksi eivät mene sinne Afrikkaan valistamaan ja puhumaan epäkohdista? Siellä niitä epäkohtia luulisi riittävän varsinkin tyttöjen ja naisten elinolosuhteiden osalta.

En ymmärrä, miksi pitää haukkua suomalaisia. Me olemme auttaneet, emme sortaneet.

Menkää takaisin, jos ei kelpaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
538/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordin. En halua, että mitään Teosto-maksu tai muu tulo menee edes välillisesti Maria Nordinille.

Vierailija
539/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TämäKommentti kirjoitti:

Onko ihan tavallinen elämä sitten "pyhää elämää"? Itse ainakin olen tullut niin pahasti petetyksi että meinasin romahtaa henkisesti. En kerta kaikkiaan kykene kuuntelemaan vaimoaan tai miestään pettäneiden musiikkia ilman, että alkaa inhottaa noiden ihmisten toiminta.

Vierailija
540/1063 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tule vuosiin maksamaan musiikista kulttuurista SAATTE SUUNNATTOMAT TUET 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi