Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...

Vierailija
28.03.2021 |

Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.

Kommentit (1063)

Vierailija
441/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänhengittävät mikkiin laulajat on jotain oksettavaa. Amatöörejä kaikki.

Vierailija
442/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyrä meni boikottiin kun Roope Salminen sai edelleen jatkaa juontajana. Harmi sinällään, koska pidin tuosta ensimmäisestä kaudesta todella paljon eikä mulla aiemmin ollut Roopeakaan vastaan mitään syvempää inhoa, vaikka ei koskaan mikään hyvä esiintyjä ole koskaan ollutkaan. Kaiken lisäksi nyt tämä viimeisen tempaus, jossa Salminen rakentaa imagokonsultin huolella luomaa comebackiä julkisuuteen. Linjaksi on otettu alkoholismi, jolla varmasti valkopestään kaikki vastenmielinen käyttäytyminen ja kohta ollaan taas koko junttikansan suosikkivävy-Roope. Uppoaa toki suomalaiseen  tuulipukukansaan. Suomessa saa käytännössä mitä tahansa anteeksi, jos sanoo tehneensä teon kännissä. Nyt sitten ratsastetaan omalla alkoholismilla, kun on ensin vuositolkulla porattu lööpeissä mutsinsa alkoholismista ja syyllistetty häntä siitä.

Sanomattakin selvää, että Myyrän lisäksi kaikki muutkin ohjelmat tulevat olemaan boikotissa, jossa tämä limanuljaska on mukana. 

Mä kuulun taas (ja tulen aina kuulumaan) siihen koulukuntaan, jonka mielestä on väärin antaa tuomio siitä että nukkuu ilman vaatteita jonkun täysi-ikäisen vieressä. Tuosta alkoholismihommasta olen samaa mieltä, olisi kannatanut olla sepostelematta moisella.

Tuskinpa mitään tuomiota saa tuollaisesta, niin kuin ei saatu tässäkään. Kyllä se ihan muusta tuli kuin siitä vieressä nukkumisesta (pakottaminen seksuaaliseen tekoon - vieressä nukkuminen ei sitä ole). Yhtä oksettavaa kuin ne kommentit tämän keissin tiimoilta, että nyt joku fani haluaa yrittää Roopelta rahaa keksimällä jutun. Uhri oli hänen kollegansa ja kukaan ei rikastu tällaisilla keisseillä Suomessa. Roope Salminen on tuomittu seksuaalirikollinen ja jokaisen pitäisi boikotoida häntä ja ohjelmia missä hän esiintyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Jackson. Ei tarvitse varmaan edes selittää.

Minä tykkään sen musiikista ihan samoin kuin ennenkin. Oli mystinen friikki, mutta hyvää musaa teki.

Vierailija
444/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle Miljoonaa.

Aloin tykätä Pellestä n. 8vuotiaana kun kuulin ensi kertaa 'juokse villi lapsi' serkkuni huudattamana.

Tykkäsin Pellestä sitten vähön yli kolmekymppiseksi, en nyt sillon enää yhtä paljon kuin nuorena mutta kuitenkin. Erehdyin menemään sitten Pellen keikalle yhteen pubiin. Pelle ryhtyi jossain vaiheessa haukkumaan ja nolaamaan minua mikkinsä kautta, olin siinä lavan edessä. Sanoi jotenkin näin "Ja toi mervi tapola vois painua helvettiin" ja tarkltti skis minua. Olin käyttäytynyt ihan asiallisesti. Lähdin surullisin mielin pois. Vaikea ymmärtää miten joku voi olla niin ilkeä ilman syytä maksavalle fanille, ja minua loukkasi myös se että samalla loukkasi myös mervi tapolaa, jota tuskin edes tunsi milläänlailla.

Ilmeisesti olin liian ruma pellen yleisöön, siinä räkälässä, vaikea uskoa, kun useimmat oli keski-ikäisiä, minä varmaan nuorimmasta päästä kolmikymppisenä ja risat. No, ruma toki olin ja olen edelleen.

Sen jälkeen en ole pystynyt edes Pellen suurimpia hittejä kuuntelemaan, ja kanava kääntyy tai radio menee kiinni missä toi vain määkii. Eli olen boikotoinu sitä nyt about 15 vuotta tai vähän yli.

Suomipunkkarit on just tälläsii, käyttäytyvät törkeästi ja epäkunnioittavasti. Boikotoin niitä kaikkia.

Vierailija
445/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Poika. Sen jälkeen kun paljastui pössyttelijäksi. Toinen on Anssi Kela. En vaan jaksa näitä Suomentuhoajia.

Mitä meinaa suomentuhoaja tässä siis? :o

Vierailija
446/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen(MTV), Axl Smith jne.

Vierailija
447/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyä. En siedä mitä teki Armille.

Neuman/Dingo. En ymmärtänyt suosiota silloin enkä nyt.

Vierailija
448/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kuullut mitään pyhi myksiä.

Vierailija
449/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Pyhimys on yksi, Anna Puu  ja Mariska tietenkin sekä Roope Salminen omalla tavallaan seksuaalirikollisia kaikki

Vierailija
450/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu

Huawein mainoskasvo, likainen kiinalainen raha tuntuu kelpaavan. Moni muu eurooppalainen julkimo (mm. Sarah Sjöstedt ja Antoine Griezmann) ovat lopettaneet yhteistyönsä Huawein kanssa.

Plussaa heille, että ovat ottaneet selvää asioista ja haluavat tehdä pesäeron Kiinan kommunistipuolueen ihmisoikeusrikoksille niin omia kuin vieraita kansoja kohtaan.

Mutta mitä tekee meidän Anna Puu? Kyllä näyttää kelpaavan kiinalainen raha, jotta pääsee Huawein mainoksiin.

Vierailija
451/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys = ruma, lihava setämies. Suomen "artisti" maailma on kuraa ja kamalaa tasoa. Siis kuka tätä pyhimystä "kuuntelee". Niiiiiin lahjatonta matskua, ei hyvää päivää sentään. Suomessa pääsee esille kunhan näyttää juntilta ja rumalta, jippii. Kuuntelen räppiä mutta vain amerikkalaista, sitä oikeaa. Tuo pyhimys setämies voisi lopettaa tuon artistina leikkimisen. Järkyttävä.

Vierailija
452/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle Miljoonaa.

Aloin tykätä Pellestä n. 8vuotiaana kun kuulin ensi kertaa 'juokse villi lapsi' serkkuni huudattamana.

Tykkäsin Pellestä sitten vähön yli kolmekymppiseksi, en nyt sillon enää yhtä paljon kuin nuorena mutta kuitenkin. Erehdyin menemään sitten Pellen keikalle yhteen pubiin. Pelle ryhtyi jossain vaiheessa haukkumaan ja nolaamaan minua mikkinsä kautta, olin siinä lavan edessä. Sanoi jotenkin näin "Ja toi mervi tapola vois painua helvettiin" ja tarkltti skis minua. Olin käyttäytynyt ihan asiallisesti. Lähdin surullisin mielin pois. Vaikea ymmärtää miten joku voi olla niin ilkeä ilman syytä maksavalle fanille, ja minua loukkasi myös se että samalla loukkasi myös mervi tapolaa, jota tuskin edes tunsi milläänlailla.

Ilmeisesti olin liian ruma pellen yleisöön, siinä räkälässä, vaikea uskoa, kun useimmat oli keski-ikäisiä, minä varmaan nuorimmasta päästä kolmikymppisenä ja risat. No, ruma toki olin ja olen edelleen.

Sen jälkeen en ole pystynyt edes Pellen suurimpia hittejä kuuntelemaan, ja kanava kääntyy tai radio menee kiinni missä toi vain määkii. Eli olen boikotoinu sitä nyt about 15 vuotta tai vähän yli.

Huh, taitaa olla törkeä k**ipää, jolla ei todellakaan olisi varaa kommentoida kenenkään muun ulkonäköä millään tavalla.

Vierailija
453/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheeseen liittyen huvitti nähdä pääsiäisen kunniaksi myynnissä Apulannan anarkistinen suklaamuna, 1,15€/kpl, valmistusmaa Italia. Nyt kun alkuperäiset fanit ovat mammaiässä, saadaan pikkurahalla jälkikasvullekin anarkian maku suuhun, nom nom.

Mikä tähän bändiin on iskenyt? Musiikin tekeminen on korvattu erinäisillä munabisneksillä ja TV-työllä johon on valjastettu koko perhe. Sipen kokoomuslaisuus? Pidin Tonia joskus fiksuna miehenä. Meni naimisiin ja musiikin sijaan tuli nämä muut jutut.

Joo ei kiitos anarkiamunia tämän ent Apulanta-fanin suuhun tai jälkeläisille. Mun anarkia on ostaa Lindtin munia ja vaihtaa kanavaa.

Vierailija
454/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheeseen liittyen huvitti nähdä pääsiäisen kunniaksi myynnissä Apulannan anarkistinen suklaamuna, 1,15€/kpl, valmistusmaa Italia. Nyt kun alkuperäiset fanit ovat mammaiässä, saadaan pikkurahalla jälkikasvullekin anarkian maku suuhun, nom nom.

Mikä tähän bändiin on iskenyt? Musiikin tekeminen on korvattu erinäisillä munabisneksillä ja TV-työllä johon on valjastettu koko perhe. Sipen kokoomuslaisuus? Pidin Tonia joskus fiksuna miehenä. Meni naimisiin ja musiikin sijaan tuli nämä muut jutut.

Joo ei kiitos anarkiamunia tämän ent Apulanta-fanin suuhun tai jälkeläisille. Mun anarkia on ostaa Lindtin munia ja vaihtaa kanavaa.

Niin siinä käy, kun palo rahantekoon ylittää moninkertaisesti palon musiikin tekoon.

Vierailija
455/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotointi on intersektionaalisen feminismin keksintöjä. Näin saadaan jopa Disney kieltämään Dumbo. Kätevää.

Vierailija
456/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellinoora, Paula Vesala, Mariska, Elastinen, Mira Luoti ja muutama muu iso "ikoni-muka".

Tulee migreeni joka kerta, kun inahtavat jossakin!

Vierailija
457/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala. Kirveshommat ja muut sekoilut.

Vierailija
458/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä osaa ulkomusiikillisista asioista pistää bändejä boikottiin. Rattijuopot pitäs viedä saunan taakse kummempia kyselemättä mutta ei se mun Sentencedin/Poisonblackin/S-toolin kuunteluun vaikuta.

Itse boikotoin lahjattomien musiikkia kuten nyt vaikka jvg, cheek, sanni mitä näitä "räppäreitä" ja "poppareita" nykyään on. Niin vastenmielinen orkesteri kuin vaikka Ultra Bra on/olikin niin se musiikillinen osaaminen on valtavan paljon suurempaa kuin näillä nykyisillä mukamuusikoilla

Vierailija
459/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei artisti, mutta Huono Äiti -blogin ja -tuotteet kierrän kaukaa.

Vierailija
460/1063 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on säälittävää erityisesti siksi, että punk on paitsi "anarkiaa" myös epäkohtiin puuttumista, festarit/keikat järjestetään pitkälti talkoilla, ajatellaan maailmaa (ihmisoikeudet/eläintenoikeudet/oikeudenmukaisuus jne.) siihen aatemaaiilmaan ei oikein sovi jokin turhaa krääsää sisältävä pääsiäsmuna.

Vs. joku Cheek, rap-maailmaan kuuluu "rahanpalvonta", hienot autot/vaatteet, ja ne "kullattu elämä", tuohon maaimaan sopii paremmin joku "krääsämuna", punk-maailmaan enemmän kantaaottava kestokassi tai pinssi tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä