Olen 26v ja mieheni on 48v, mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
Kummallakaan ei ole lapsia. Miehellä ei aikaisempia suhteita ennen minua, mitä kyllä vähän oudoksun. Yhdessä oltu kolme vuotta.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Max 10v seksiä sulle. Menee keski-ikä hukkaan sulta.
Kyllä tossa se seksi alkaa olla vähissä. Vanha köntys panemassa. Toki kaikki ei edes halua kunnon seksiä. M o t
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään muun tehtävä ei ole määritellä muiden rakkauden määrää ja oikeutta, kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä. Kun sielut kohtaavat, on kaikki ulkoinen merkityksetöntä.
Kyllä siinä jokin muu on kohdannut kuin sielut. Mies saa tuoretta pillua ja nainen on mielenterveysongelmaisia selkeästi.
Mä aloin seurustelemaan 25-vuotiaana 46-vuotiaan miehen kanssa. Nyt 5 vuotta myöhemmin ei kaduta yhtään. Oon tosin aina ollut kiinnostunu vanhemmista miehistä. Se täytyy kyllä myöntää, että ollaan molemmat samalla emotionaalisella tasolla ja molemmilla on traumaattinen lapsuus. Mut niinhän se yleensä menee, et se mihin on tottunu lapsena tuntuu turvalliselta aikuisenakin. Tuskin olisin kenenkään toisen kanssa näin onnellinen. Ainakin hän ymmärtää mua.
Tulee mieleen se sinkkuelämää-sarjan jakso, jossa Samantha oli sängyssä vanhemman miehen kanssa. Pimeässä saattoi vielä kuvitella miehen ulkonäön erilaiseksi, mutta nähdessään vanhan miehen roikkuvan peffan, Samantha ei voinut jatkaa vaan paineli kauhistuneena menemään.
youtubesta tuo pätkä löytyy hakusanalla "samantha and older man". Vaatii kirjautumisen youtubeen, koska k18.
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua syvästi. Miksi tyydyit papparaiseen? Itselläni on samanikäinen mies, mutta olenkin jo 55 v.
Miksi itse tyydyt papparaiseen? Vai miksi miehesi tyytyy mummeliin? Onko sillä ollut ongelmallinen äitisuhde? Tuohan on sopiva ikäero, miehet yleensä kuolevat 7 vuotta naisia nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se sinkkuelämää-sarjan jakso, jossa Samantha oli sängyssä vanhemman miehen kanssa. Pimeässä saattoi vielä kuvitella miehen ulkonäön erilaiseksi, mutta nähdessään vanhan miehen roikkuvan peffan, Samantha ei voinut jatkaa vaan paineli kauhistuneena menemään.
youtubesta tuo pätkä löytyy hakusanalla "samantha and older man". Vaatii kirjautumisen youtubeen, koska k18.
Taitaa Samanthalla itsellä roikkua kaikki paikat, jos ei kirurgin veitsi ole korjannut.
Aina täällä palstalla tehdään ongelma iästä. Olenko liian vanha saamaan laspia yms. Nyt sitten onko joku liian vanha toiselle? Apuaa...................
Jos suurin ongelma suhteessanne on miehen lapsettomuus, niin sitten teillä on asiat keskenänne todella hyvin- Älä kehitä vaikeuksia sellaisesta, jolle ei voi yhtään mitään sinä tai hän, Jokainen on elänyt ja elää elämäänsä niin kuin parhaiten kykenee.
Ihmissuhteista löytyy niin paljon ongelmia ja surullisia kohtaloita, että ikäero on niistä mitättömin. Saattaisin olla jotakin mieltä, jos miehesi olisi narsisti, erilaisten päihteiden käyttäjä, väkivaltainen tavalla tai toisella ja jos ylipäätään kokisit olosi alisteiseksi hänen seurassaan. IHmissuhteissa tärkeintä on keskinäinen ymmärrys ja pärjääminen arjessa, joten jos ne sujuvat on aivan sama minkä ikäinen joku on.
MOni miettii, miten ikäero on raskasta nuoremmalle 30 vuoden kuluttua. Elämä ei kuitenkaan suju ihan niin suorassa putkessa. Yhtä lailla nuoret joutuvat onnettomuuksiin, sairastuvat, kuolevat, joten siihen ajatusleikkiin en lähtisi mukaan miten pitäisi olla jonkun omaishoitaja. Ja mistä ihmeestä joku vanhempi ihminen olettaisi, että nuorempi puoliso olisi omaishoitaja? Suurin osa mummovaareista saa lähihoitajan kotiinsa ja lajittelemaan pillerit dosettiin.
Nauti jos vielä voit koska 10 vuoden sisään ikäero alkaa tosissaan tuntua. Jo viiden.
Mitäkö tunteita herättää?
Jos olet hyvännäköinen, olen miehellesi vilpittömän kateellinen.
No ensinnäkin ihmettelen, että millainen řetařdì tekee tällaisia aloituksia XDDDDDDD myötähäpeä. Aina jotain maailman puuduttavinta pas--kaa, josta pitäisi olla jotain mieltä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Toiseksi ikäero on kuvottava. Minä olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista miekkosista, mutta 12 vuotta ikäeroa on maksimi. 12 siksi, että minulla on jo ollut sellainen ikäero suhteessa XD.
Mutta ihanne on 5, 6 tai 7 vuotta vanhempi miekkonen.
Mä oon 5-vuotias ja mulla on 25-vuotias poikaystävä.