Olen 26v ja mieheni on 48v, mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
Kummallakaan ei ole lapsia. Miehellä ei aikaisempia suhteita ennen minua, mitä kyllä vähän oudoksun. Yhdessä oltu kolme vuotta.
Kommentit (53)
10-15 vuotta menee vielä kivasti. Sitten alkaa miehen pappautuminen tuntua, vaikka itse olisit vielä aktiivisessa iässä.
Auts, tuleepa nuoruus mieleen... Olin 22-v. kun olin lyhyessä salasuhteessa 47-v. mieheen, ihan vain uteliaisuudesta, kun mies todellinen herrasmies. Aattelin silloin, että kaikkea pitää kokeilla:-) No, sen jälkeen pysyin omanikäisissä ja ollut 26 vuotta (itseäni nuoremman) mieheni kaa.... Pääasia, että olette onnellisia ja miehesi toivottavasti pysyy kaikin tavoin terveenä vielä pitkään...!
Että isä ja tytär. Olet 6 vuotta nuorempi kuin lapseni ja minä 6 vuotta nuorempi kuin kumppanisi.
Voi että, saisit nuoremman miehen...
Toivottavasti et kadu jälkeenpäin, että heitit nuoruusvuotesi hukkaan keski-ikäisen kanssa. Mutta noin niinkuin muuten ihan sama minulle, ja jos olette nyt onnellisia niin nauttikaa. Eihän se todennäköisesti loppuelämän suhde ole, mutta eipä kaikkien tarvitse ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ajatus. Olen itse 48v ja vanhin lapseni on 27 v. Eli seurustelisi itseni ikäisen kanssa? Ei helvetti jatkoon menisi enkä hyväksyisi suhdetta. Mitään ikäloppua ei riesakseen ota
Ihan mielenkiinnosta, mutta annatko lapsesi jossakin vaiheessa päättää itse elämästään vai onko hän kykenemätön siihen vielä esim. nelikymppisenäkin?
Ihan itse on elämästään päättänyt ja puoliso on samanikäinen. Lastenlapsiakin on 2.
Onneksi teillä ei ole lapsia, ne häpeis silmät päästään.
Ei mitään. Miksi kysyt?
Itselläni oli 8 vuotta vanhempi mies. Minulle se oli liikaa. Pidän itseäni hieman nuoremmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ajatus. Olen itse 48v ja vanhin lapseni on 27 v. Eli seurustelisi itseni ikäisen kanssa? Ei helvetti jatkoon menisi enkä hyväksyisi suhdetta. Mitään ikäloppua ei riesakseen ota
Ihan mielenkiinnosta, mutta annatko lapsesi jossakin vaiheessa päättää itse elämästään vai onko hän kykenemätön siihen vielä esim. nelikymppisenäkin?
Ihan itse on elämästään päättänyt ja puoliso on samanikäinen. Lastenlapsiakin on 2.
Kenestä sitten puhuit aikaisemmassa viestissäsi vai etkö vain osaa kirjoittaa?
Mikä tarve sinulla on nydyä toisten mielipiteitä tähän asiaan?
Että itse 48 vuotiaana ei tulisi mieleenikään otta puolisoksi 26 vuotiasta "lasta".
Ei mitään, your life your choice
Itseäni ei kiinnosta vanhemmat miehet ollenkaan, mutta mitäpä se minulle kuuluu jos joku jossain haluaa sellaisen kanssa olla.
N28
Että vauva.fi :ssä on joku yksi ja sama henkilö, joka esittää random aiheita, joiden perään laittaa kysymyksen "mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ihan itse päättänyt".
Kuitenkin ensin sanoit, että "Ei helvetti jatkoon menisi enkä hyväksyisi suhdetta. Mitään ikäloppua ei riesakseen ota."
Ei kuulostanut siltä, että lapsesi siis on jo sitoutunut. Ja toisekseen ei kuulostanut siltä, että saisi/olisi saanut sitoutua kehen haluaa, vaan ainoastaan sellaiseen, jonka sinä hyväksyt.
Mutta esitä nyt sitten, että olet vanhempi, joka antaa aikuisten lastensa elää omaa elämäänsä, vaikka totuus jo paljastuikin.
Olet parafiili. Tarkoittaa voimakkaa kiihotuksen epätyypillisistä esinestä, tlanteista tai yksilöistä.
Luokitellaan samaan kategoriaan pe do fi lien kanssa. Lähde:wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihmeitä... Jäädessäsi eläkkeelle 68 -vuotiaana, on miehesi vetreä 90 -vuotias. Joten ensin töitä, sitten hyvin ansaitulle omaishoidolle.
AP:n ikäluokka ei todellakaan pääse eläkkeelle vielä 68-vuotiaana, vaan paljon myöhemmin, jos ollenkaan. Jo ennen koronaa eläkerahat tuhlattiin syytämällä niitä tuhlarimaille, kehitys apuun ja ma mu tukseen. Nyt korona tuo valtavasti lisää velkaa ja koronan jälkeen palattaneen rahankäytön osalta noihin kolmeen äsken mainittuun kohtaan, varsinkin kun vallassa on punavihervassarit. Niitä ei tunnetusti kiinnosta, miten suomalaiset pärjäävät eläkkeillään, nyt tai tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Että vauva.fi :ssä on joku yksi ja sama henkilö, joka esittää random aiheita, joiden perään laittaa kysymyksen "mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?"
Ja varsinkin aiheesta yli nelikymppinen mies suhteessa nuorempaan naiseen. Yrittäneekö löytää kannatusta omalle toiveelleen.
Täytyy sanoa että varmaan se hetken toimii tuollainenkin suhde kun molemmat vielä viriilissä iässä, mutta odottakaapa 20 vuotta...
Olen nähnyt esimerkin läheltä, ei toiminut pitemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kadu jälkeenpäin, että heitit nuoruusvuotesi hukkaan keski-ikäisen kanssa. Mutta noin niinkuin muuten ihan sama minulle, ja jos olette nyt onnellisia niin nauttikaa. Eihän se todennäköisesti loppuelämän suhde ole, mutta eipä kaikkien tarvitse ollakaan.
Nuoruusvuodet ja muutkin vuodet menevät huonossa suhteessa aina hukkaan, riippumatta siitä, minkäikäinen kumppani on.
Se on sun asiasi. Elä sen kanssa ja ole onnellinen.
Otan osaa...