Olen 26v ja mieheni on 48v, mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
Kummallakaan ei ole lapsia. Miehellä ei aikaisempia suhteita ennen minua, mitä kyllä vähän oudoksun. Yhdessä oltu kolme vuotta.
Kommentit (53)
Sepä kiva. Itsellä sama tavoite, haluaisin löytää huomattavasti vanhemman miehen.
Eipä mitään. Mitä herättäisi, jos ikäero olisi toisin päin?
Ei mitään. Oon sua vuoden nuorempi, mies muutaman vuoden sinun omaasi nuorempi ja neljän vuoden suhde. :-D Ei lapsia kummallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mitään. Mitä herättäisi, jos ikäero olisi toisin päin?
Kaikki kauhistelisivat että miksi mies tuhlaa nuoruutensa!
Ekana tulee mieleen että sulla on ongelmainen isäsuhde ja että miehelläs on keski-iänkriisissä hankittu palkintovaimo.
Itsepä kysyit.
Eipä ihmeitä... Jäädessäsi eläkkeelle 68 -vuotiaana, on miehesi vetreä 90 -vuotias. Joten ensin töitä, sitten hyvin ansaitulle omaishoidolle.
Max 10v seksiä sulle. Menee keski-ikä hukkaan sulta.
Oksettava ajatus. Olen itse 48v ja vanhin lapseni on 27 v. Eli seurustelisi itseni ikäisen kanssa? Ei helvetti jatkoon menisi enkä hyväksyisi suhdetta. Mitään ikäloppua ei riesakseen ota
Suhteenne toimii tuossa vaiheessa hyvin, mutta luultavasti ei enää siinä vaiheessa kun sinä olet 48 vuotias. Jossain vaiheessa törmää väistämättä siihen, että ikä ei ole enää vain numeroita. Se on sitten toinen asia onko sillä niin väliä? Eihän kaikkien suhteiden tarvitse kestää koko elämää, ja jos te olette nyt aivan tyytyväisiä niin miksipä ei jatkaa niin kauan kuin homma pysyy toimivana.
Toivottavasti olette onnellisia. Aikanne.
Huhhuh, voisi olla isäsi.
Varo ettei vaihda vielä nuorempaan.
Säälin sinua syvästi. Miksi tyydyit papparaiseen? Itselläni on samanikäinen mies, mutta olenkin jo 55 v.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ajatus. Olen itse 48v ja vanhin lapseni on 27 v. Eli seurustelisi itseni ikäisen kanssa? Ei helvetti jatkoon menisi enkä hyväksyisi suhdetta. Mitään ikäloppua ei riesakseen ota
Ihan mielenkiinnosta, mutta annatko lapsesi jossakin vaiheessa päättää itse elämästään vai onko hän kykenemätön siihen vielä esim. nelikymppisenäkin?
Kenenkään muun tehtävä ei ole määritellä muiden rakkauden määrää ja oikeutta, kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä. Kun sielut kohtaavat, on kaikki ulkoinen merkityksetöntä.
Sen että heivaa mies ulos, matkusta tai elä kivasti, ota joku muu joskus muualta. Elämää ei kannata kuluttaa hukkaan vuosia, vaikka rakastuminen vie yhden luo. Sisusta oma koti, ilman miehen tavaroita, mikä ilo.
Saulin ja Jennin ikäero on 29 vuotta. Miehesi joutuu hieman siis ponnistelemaan enemmän, jotta hänestä tulisi pressa.
Kun olet 50 niin miehesi on 72.
kun olet 70, niin miehesi on 92
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, voisi olla isäsi.
Varo ettei vaihda vielä nuorempaan.
Isälläni ja minulla on pienempi ikäero, kuin ap:llä ja miehellään.
Ei siinä mitään jos mies on rikas.
Naimisiin vaan ilman avioehtoa.
Saatat olla vielä vetreä leskenä.
Hienoa kun olette löytäneet toisenne.