Mitä ajattelet ihmisestä kuka on viellä 40 vuotiaana mäkkärin kassalla?
Kommentit (107)
En yhtään mitään. Se on hänen työpaikkansa.
En mitään. Kunniallinen työpaikka, joka aina lottovoitto tässä maassa nykypäivänä. Toivotan antoisaa työpäivää.
Mikäli se mäkkäri on oma yritys, niin kannattaa katsoa verotulot mielipiteen muodostamista varten. Joillakin on liikevaihto yli miljoona euroa/vuosi.
Kyllähän siinä väistämättä tulee ajatelleeksi, että mikä meni tällä ihmisellä vikaan. Sitten muistan, että itse en samanikäisenä pääse edes sinne kassalle töihin. Oma itsetuntoni ei kyllä myöskään kestäisi mennä vaikka pääsisin. Olisi mahdotonta kohdata ihmisten ja varsinkin tuttujen inhoavia ja halveksivia katseita päivästä toiseen.
Miksi ihmeessä minun pitäisi ajatella hänestä yhtään mitään? Hyvä, että ihmisellä on töitä. Sitäpaitsi mäkkärin kassatyöntekijä voi olla esimies- harjoittelussa, siellä ainakin aikaisemmin kaikki joutuivat aloittamaan ravintolan puolelta.
Seuraavaksi joku valopää kysyy, mitä muut ajattelevat 50-vuotiaasta siivoojasta tai 62-vuotiaasta roskakuskista . Tässä vastaus, niin ei tarvitse typeriä kysellä: Tuiki tarpeellisia töitä kaikki. Hyvä, että jaksavat raskaissa ja pienipalkkaisissa ammateissaan.
Vierailija kirjoitti:
5 VUOTTA VANHA. KETJU
Niin
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et on töissä eikä himas juomassa bissee kalsarit jalas.
Mitä jos juo himas bissee ilman kalsareit?
Ajattelen, että hän miljonäärifranchiseomistaja.
Vaikea edes päästä mcdonaldsiin töihin. Ehkä suhteilla päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista sydämmellisimmät ihmiset ovat duunareita. Akateemiset ja herrat haluaa vain rahaa ja mainetta eikä välitä muista.
Kaikki duunarit ovat tyhmiä. Jos he saisi itse valita he olisi herroja.
Pitääkin taas katsoa American Beauty. Siinähän pääosan esittäjä nimenomaan halusi tälläiseen hommaan. Itse tein vähän samanlaisen liikkeen 50-vuotiaana, en tosin kaupan kassaksi.
Lehdessä oli juttua huvännäköisestä naisesta joka tienasi 5000 euroa kuukaudessa mäkkärissä..
Oli hyvän näköinen joka selitti varmaan paljon asiaa
Ajattelen sitä, että osaa ainakin kirjoittaa. Toivottavasti sinäkin oppisit joskus ap.
Avioerossa miehen kämpästä uloslentänyt matalasti kouluttautunut nainen.
Hyviä ajatuksia pelkästään. Työn teko on arvostettava asia varsinkin alalla jossa palkat on pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sitä, että osaa ainakin kirjoittaa. Toivottavasti sinäkin oppisit joskus ap.
AP saattaa puhua itsestään.
Pääkaupunkiseudun ulkopuolella ihan normaalia
Oikea relatiivipronomini lauseeseen on "joka". Eli: Mitä ajattelet hmisestä, JOKA on vielä 40-vuotiaana hampurilaispaikan kassalla? Interrogatiivipronomini on KUKA. Eli: Kuka kirjoittaa hassuja?
Ensinnäkin ihmisten ikää ei voi täysin päätellä kasvoista. On parempi, että ihminen tekee työtä kuin istuu kotona ja ottaa sosiaalitukia. Hesburgereihin haki kesätöihin n. 7000 ihmistä. Joukossa kaikenikäisiä ja myös jokunen tohtori.
Suomessa on työttömiä laajan määritelmän mukaan n. 460 000. Elämme kovia aikoja.
Kaikista sydämmellisimmät ihmiset ovat duunareita. Akateemiset ja herrat haluaa vain rahaa ja mainetta eikä välitä muista.