Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä kuka on viellä 40 vuotiaana mäkkärin kassalla?

Vierailija
28.03.2021 |

?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään kuten en muistakaan ihmisistä.

Vierailija
62/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoittaa ”viellä” kahdella ällällä, ei ole varaa arvostella muiden duuneja.

Öööööö.... Missäköhän kohdassa aloittaja sanoi, että kyseessä on jonkun toisen työ?? Jotenkin en jaksa kun jotkut ovat niin loputtoman tyhmiä, ja vetelevät omia johtopäätöksiään viesteistä 😑😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on varmaan hemmetisti rikkaampi kuin minä, samanikäinen tohtori. Ajatella, jos olisi itsekin mennyt peruskoulusta suoraan työelämään ja sijoittanut palkkansa viisaasti.

Tulee mieleen tämä vanha vitsi: "mitä humanisti sanoi diploomi-insinöörille? Laitetaanko plus-ateriana"

Vierailija
64/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen: otti rikkaan (muuten mitäänsanomattoman) miehen jotta "pääsi" pois mcdonaldsin kassalta, mcdonaldsissa kaltoinkohteli asiakkaita myös lapsia jätti mm. antamatta ateriaan kuuluneet ranskalaiset ja valehteli etteivät ne kuulu ateriaan, pääsi pois mäkkäristä miehen avulla ja ostatti kalliin kartanon miehellään, todella ällöttävä ihminen ja katkera. En arvosta.

Vierailija
65/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ajattele mitään sen kummempaa, ei mikään koulutus tai työkokemus nykypäivänä takaa sitä että kellään meistä olisi vakituista työpaikkaa tarjolla, ehkä terveydenhuolto tässä kohtaa se poikkeus. Paljon enemmän arvostan niitä jotka yrittävät edes hankkia elantonsa itse kuin niitä jotka eivät edes yritä. 

Vierailija
66/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyötönmies42 kirjoitti:

Säälin, että jollain ikäiselläni incelillä ei ole itsekunnioitusta jäljellä vaan alentuvat teininaisille sopivaan työhön. Siis jos on mies. Jos vanha nainen niin tuskin ajattelen mitään.[/quot

Ai, tunnet oikein sääliä?

Jännä juttu, jos pitkäaik.työtön säälii mäkkärin myyjää, vaikka esim. Siiranen (60v) kuului Suomen suurituloisempiin ja varallisuutta on vaikka muille jakaa.

Mites sun varallisuus ja vuositulot?

Vierailija
67/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ajattele yhtään mitään, jos homma vain toimii. Jokainen työntekijä, joka maksaa veroja, on arvokas, siis turhaa rehellistä työtä ei ole (vrt. pimeä työ).

Vierailija
68/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen posittivisesti, jos elättää itsensä ja on osana rakentamassa tätä yhteiskuntaa ja hyvinvointivaltiota.

En ymmärrä, mitä hänestä pitäisi muutakaan ajatella, tekee arvokasta työtään, ehkä paremmalla liksalla, kuin saman ikäinen yliopiston tutkija.

Vierailija
69/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto ihmisellä, joka koko ajan arvioi kanssaihmisiään onko niiden arvo huonompi tai parempi.  Milloin minkin ominaisuuden perusteella: työ, ammatti, ikä, ulkonäkö, harrastukset jne. 

Vierailija
70/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti en mieti koskaan sitä henkilöä joka minua palvelee. Toivottavasti minunkaan asiakkaat eivät mieti minua ja elämääni (olen yli 40). Olen töissä rahan vuoksi, vapaa-ajalla olen sitten oma itseni.

Vierailija
71/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton luuseri. Pahasti saa asiansa sössiä jos yli 25 veenä joutuu olemaan jonain kassatätinä tai muussa paskaduunissa. Sellaisten pitäisi kiertää peruskouluissa kertomassa miten käy jos koulun käynnin sijaan vain lintsaa ja käyttää päihteitä.

Vierailija
72/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus ikävä ensimmäistä työpaikkaani. Työ oli yksitoikkoista ja palkka oli surkea, mutta työkaverit ja pomo olivat todella hyviä.

Nykyisin tienaan paljon enemmän, mutta stressiä on enemmän ja työkaverit... No, heitä ei ole. Kaikesta pitää olla vastuussa yksin.

Vierailija
73/74 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele ketään ihmistä työn perusteella vaan luonteen perusteella.

Vierailija
74/74 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi