Hemmetti kun poika ei voi vastata puhelimeen....
meni kaverilleen yöksi ja eilenkään en saanut poikaa kiinni kuin kaverin kautta. Ja nyt ei taaskaan vastaa puhelimeen....argh.
14-vuotias kyseessä.
Kommentit (32)
Onko sinulla sitten jotain tärkeää asiaa hänelle, vai soitteletko huviksesi?
Äiti potee eroahdistusta. On jo päivän ollut yksin.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä, kysyisin koska tulen hakemaan. Päivystän täällä nyt koko ajan.
Mieti omalle kohdalle, olet kavereiden kanssa, puhelin soi, äiti soittaa. Valinnat ovat:
A. Sanot kavereille että äiti soittaa pitää vastata ja kuule siitä vittuilua loppuilta
B. Annat soida ja laitat luurin taskuun.
Laita viesti. Kyllä se sitten vastaa kun ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä, kysyisin koska tulen hakemaan. Päivystän täällä nyt koko ajan.
Laita viesti. Voit myös ehdottaa siihen jotain aikaa ja lähteä vaikka kävelylle. Ei sun tarvitse olla päivystämässä koko päivää.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo laittanut...
No ihan aiheesta huolehtii. On aivan mahdollista, että kaverin kotona ei olekaan samanlaisia sääntöjä, vaan ovat saattaneet olla ulkona vaikka koko yön (kuten meille kävi). Ja aamuyöstä poliisi soittaa, että onko tämä teidän lapsenne, kulkee keskustassa kaverinsa kanssa, ja ikää oli 13v. Tai on lähtenyt luvatta vaikka helsinkiin tai muuhun isoon kaupunkiin eikä siksi halua vastata ettei jää kiinni. Tai sitten on kotibileet kun kaverin vanhemmat eivät olekaan yötä kotona. On noita mahdollisuuksia. Kaikki nuoret eivät ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo laittanut...
Odota sitten vastausta ja tee jotain muuta sillä välin.
Ennen elämä oli helppoa. Oli vain lanka puhelin, johon vastattiin, jos oltiin kotona tai jos silloinkaan. Kukaan ei hätääntynyt turhista tai suuttunut, jos ei vastattu.
Se on hutikassa tai nyt ehkä julmetussa krapulassa oksentelee. Siinä ei kovin paljon tee mueli jutustella äidin kanssa.
Tulee vaan mieleen Koskelan tapaus, tai mitä vaan voi sattua. Poikaa ei kiustata, siitä kyse, mutta mutta
viesti vaas tai teen katomisilmoituksen iltalehteen kuvan kanssa
Hei Oletko Soittanut Tämän Pojan Vanhemmille , jonka luo poikasi on mennyt yökylään, täällä Vain Ilkeillään että Äiti Suree Eroahdistusta Mutta Minä en , Ettei vaan ole Sattunut mitään On Ikäviä Lasten Katoamiset!
Soita myös Poliisille Tee Katoamisilmoitus!
Yksikin Lapsen Katoaminen on liikaa!
Lehdissä Ilmoitetaan tuokin tuosta Lasten Katoamisesta ! ja Ikävä Kyllä Moni Lapsi On löytynyt Kuolleena.
Ei ole Tarkoitus Sinua Pelotella , Mutta , Ikävä kyllä , Näin on , sitten Lukenut Lehdissä ja Muissa Joukkoviestimistä ollaan luettu tai kuultu Uutinen.
Itse Olen Joutunut Joku vuosi, Sitten Vapaa Ehtoisena Etsimään kadonnutta lasta , löytyi Hukkuneena .
Toivottavasti Lapsellesi Ei ole Sattunut Mitään Vakavaa!
Sinulla Lapsen Vanhempana On Oikeus Olla Huolissaan Lapsestasi turha On Kirjoitella Ilkeitä kommentteja .
Kyllä vaikka on Kyseessä murrosikäinen Poika On Sinulla Oikeus Ja Velvollisuus kun Huolehtia Lapsestasi , Vaikka Kuinka On Hyvä olla pojan Kaverilla yökyläs Kyllä Hänen Kuuluisi viestitetellä Rakkaallern Äidilleen että on kunnossa tai jos onkin tullut riita kaverin kanssa, ettei ole kunnossa on tullut riita Kaverin kanssa Eikä Hän silloin ole mikään häpeällinen Ei suinkaan Pitää Äitinsä ajan tasalla.
Eikö sulla ole pojan kaverin vanhempien numeroita? Mä soitan oman 14-vuotiaan kaverin vanhemmalle, jos lapsi ei vastaa. Lapsi tietää tämän.
Ja samat palstahaahkat kauhistelee nykynuorison pahoinvointia ja tekemiä hirveyksiä joka tässä niin myötämielisenä ja sallivana antaa 14v LAPSEN olla kuulumattomissa päivästä toisen puolelle.
Vttu mitä porukkaa🤬.
Ap, soita sen kaverin vanhemmille tai mene vaikka käymään siellä, ei ole missään määrin hyväksyttyä että lapsesi ikäisestä ei kuulu mitään yöreissulla aikana/seuraavinakaan päivänä!
Ja kun lapsi palaa kotiin niin et ohita asiaa tynkäkuittaamisella tms tai vieläkin vähemmällä, kunnon keskustelun ja pelisääntöjen sopimisen aika!
Anna olla. Pakkoko sitä on häiritä koko aika :D