Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu sellainen, ettei vaan jaksa uusia ja uusia treffejä?

Vierailija
28.03.2021 |

Minusta ne on tosi rasittavia. Olen treffaillut 🤔 ainakin kolmeatoista miestä, joista kolmea useammin. Paria tapailin vaan huvittelumielessä ja toisesta olin oikeasti kiinnostunut, mutta se ei sitten tarpeeks musta. Useammat miehet olisivat haluneet nähdä useammin. Näiden lisäksi baarin kautta oli pari miestä, joista molempia tapasin useammin.
Nyt tuntuu etten vaan jaksa ja otan ok miehen.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksei näillä treffialustoilal käytetä videoita? Siinähän tulee moni asia permmin selväksi kävelytyyliä ja puhetapaa myöten, ja paljastuu onko ikenet näkösällä nauraessa. Ihme hommaa että pelkkien muutaman kuvan ja kirjoitetun tekstin perusteella pitäisi treffeille lähteä, ja joka kerta huomata jo kättelyssä että ei tule mitään. Eikö olisi helpompi karsia jos näkisi videota ehdokkaista ensin?

Luojan kiitos ei ole mitään videoita, tai ollut ainakaan silloin, kun itse Tinderöin. Videon teko deittipalstalle olis ollut mulle ihan ehdoton ei ja vielä jos sen pitäisi olla jonkun muun kuvaama, jos kerran kävelytyylit ja kaikki pitäisi näkyä. Kieltämättä siitä näkisi kyllä paremmin toisen ulkonäön ja olemuksen, mutta luulen, että en ole ainut joka karsastaa videoiden tekoa, kuvien ottaminenkin on tarpeeksi kamalaa.

Kaikkeahan sitä karsastetaan ensalkuun, mutta kun porukka alkaa tekemään videoita, niin ne jotka eivät siihen hommaan halua lähteä, karsiutuvat pois.

Vierailija
62/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempiosaisten ongelmia, itsehän en saa edes muutamaa viestiä pidempään kestävää yhteyttä saati edes niitä treffejä.

Mitä ihmettä kirjoittelet, että kiinnostus tyssää välittömästi?

No minäpä miehenä annan esimerkin tyypillisestä keskustelusta naisen kanssa.

M: Moi! Mites siel menee ja onkos jotai viikonloppusuunnitelmia?

N: Moi. Eipä täs mitää erikoisempii

M: Käytkö ulkoilemassa vai katseletko Netflixiä?

N: Ehkä flixii

M: Mäkin taidan katsella pari leffaa.

N: Ai jaa

M: Mitäs sä aattelit katsoo?

N: en tiedä viel

Kuten ehkä huomaatte, tuollaista keskustelua on äärettömän hankala pitää yllä ja siten se sitten loppuu aika pian. Olen usein ihmeellytkin, että onko se sitten tämä oma keskustelutyyli jotenkin viallinen, vai ajatteleeko naiset, että tällainen on ihan jees tyyli jutella ja otetaan ikäänkuin miehen sitkeys selville, kauanko jaksaa pommittaa kysymyksillä?

Aika paljon kävin tinderissä vastaavia keskusteluja, mutta sukupuolet toisin päin (olen siis itse nainen). Miehet olivat siellä pääasääntöisesti ihan älyttömän huonoja esittämään mitään vastakysymyksiä. Aika nopeasti kyllä opin, että noihin ihmisiin on turha tuhlata aikaa. Tuollainen keskustelutyyli viestii kiinnostuksen puutteesta.

Ainakin nopeasti hahmottaa, kuka mies etsii vain seksiseuraa tai ei luonnossakaan osaa sanoa mihinkään mitään, eikä osaa keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailu on tosi uuvuttavaa ja kuten myös uuteen ihmiseen tutustuminen ns. tyhjästä. Siksi lopetin teffailun vuosiksi. Pari vuotta sitten tein uuden vudoen lupauksen, että käyn 2 treffeillä. Näin teinkin ja jälkimmäisestä löytyi n. 6 kk suhde 👍. 

Vierailija
64/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempiosaisten ongelmia, itsehän en saa edes muutamaa viestiä pidempään kestävää yhteyttä saati edes niitä treffejä.

Mitä ihmettä kirjoittelet, että kiinnostus tyssää välittömästi?

No minäpä miehenä annan esimerkin tyypillisestä keskustelusta naisen kanssa.

M: Moi! Mites siel menee ja onkos jotai viikonloppusuunnitelmia?

N: Moi. Eipä täs mitää erikoisempii

M: Käytkö ulkoilemassa vai katseletko Netflixiä?

N: Ehkä flixii

M: Mäkin taidan katsella pari leffaa.

N: Ai jaa

M: Mitäs sä aattelit katsoo?

N: en tiedä viel

Kuten ehkä huomaatte, tuollaista keskustelua on äärettömän hankala pitää yllä ja siten se sitten loppuu aika pian. Olen usein ihmeellytkin, että onko se sitten tämä oma keskustelutyyli jotenkin viallinen, vai ajatteleeko naiset, että tällainen on ihan jees tyyli jutella ja otetaan ikäänkuin miehen sitkeys selville, kauanko jaksaa pommittaa kysymyksillä?

Aika paljon kävin tinderissä vastaavia keskusteluja, mutta sukupuolet toisin päin (olen siis itse nainen). Miehet olivat siellä pääasääntöisesti ihan älyttömän huonoja esittämään mitään vastakysymyksiä. Aika nopeasti kyllä opin, että noihin ihmisiin on turha tuhlata aikaa. Tuollainen keskustelutyyli viestii kiinnostuksen puutteesta.

Miehet tykkää kaikista naisista, koska tavoitteena on vaan kerätä niitä mätsejä vaikka vastenmielistenkin naisten kanssa joten ehkä selittää. Mutta mikäs naisilla tämän selittää, heidänhän kun pitäisi olla niin tarkkoja valinnoistaan ja kun mies valitaan, niin se oikeasti kiinnostaa? Silti kaikki keskustelut naisten kanssa on tuota samaa kiinnostumatonta tasoa. Eihän tästä mitään tule.

Jotkut naiset vain viettävät aikaa Tinderissä, ilman mitään aikomustakaan tavata ketään (ellei se nhl pelaaja tms huippumies ehdota treffejä). Eli jos saat tuollaisia vastauksia naiselta, niin suosittelen mätsin poistamista mitä pikaisimmin, ja siirtymistä seuraavaan "uhriin" :)

Itse en tinderissä ole ikinä ollut, mutta kaverini kertoi (tämä siis ennen koronaa) että perjantaina tinderiin tulee paljon uusia ihania naisia, jotka poistavat profiilinsa illan päätteeksi. He katsastavat nimittäin yökerhotarjonnan tinderistä. Kaverini paheksui, mutta mielestäni nerokasta! :D

Tuskinpa. Harva saa niin paljon mätsejä, että pystyisi havaitsemaan tällaisen ilmiön, että mätsi tai profiili poistuu saman tien. Tietenkin maksullisia naisia voi olla.

Ei niitä yökerhoja ja ravintoloita, ja tinderöijiä ole tällaisessa keskikokoisessa kaupungissa niin paljoa ettei aktiivikäyttäjä pitemmältä ajalta huomaisi taktiikkaa.

Niin juuri, sehän juuri todistaa, ettei pienestä määrästä voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Jotkut poistavat matsin, jos ei puhu mitään, ulosanti on heikkoa tai tarjonta on heikkoa. Yleensä, kun mies tekee johtopäätöksiä naisen käytöksestä niin pieleen menee. Moni mies näkee kaiken seksiin liittyvänä, päinvastoin kuin nainen, joka yleensä etsii etsii parisuhdetta.

Vierailija
65/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle rittää. Mieluummin nekin heti livenä eikä minkään Tinderin kautta, missä on paljon helpompi valehdella - sekä naaman että sanojen suhteen.

Toisaalta treffeille meneminen ja oleminen vie oman aikansa. Molemmissa tavoissa on puolensa niin hyvässä kuin pahassa. 

Vierailija
66/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää kaikista naisista, koska tavoitteena on vaan kerätä niitä mätsejä vaikka vastenmielistenkin naisten kanssa joten ehkä selittää. Mutta mikäs naisilla tämän selittää, heidänhän kun pitäisi olla niin tarkkoja valinnoistaan ja kun mies valitaan, niin se oikeasti kiinnostaa? Silti kaikki keskustelut naisten kanssa on tuota samaa kiinnostumatonta tasoa. Eihän tästä mitään tule.

Luuletko kaikkien miesten toimivan samoin Tinderissä? 

Vierailija
67/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksei näillä treffialustoilal käytetä videoita? Siinähän tulee moni asia permmin selväksi kävelytyyliä ja puhetapaa myöten, ja paljastuu onko ikenet näkösällä nauraessa. Ihme hommaa että pelkkien muutaman kuvan ja kirjoitetun tekstin perusteella pitäisi treffeille lähteä, ja joka kerta huomata jo kättelyssä että ei tule mitään. Eikö olisi helpompi karsia jos näkisi videota ehdokkaista ensin?

Onhan treffivideoita ollut jostain 80-luvulta lähtien. Toimii joillakin, toisilla ei. 

Vierailija
68/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmat osa yksi.

Vierailija
69/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt yksillä treffeillä elämäni aikana, kaikki muut suhteet on löytyneet livenä. Jos ja kun nykyinen suhde tavalla tai toisella päättyy, niin olen mieluummin yksin kuin lähden treffailemaan.

No, katsotaanpa sitten kun olet neli- viisikymppinen ja ihmiset yksinkertaisesti on kotona ja harrastuksissaan eikä ole niin todennäköistä, että tutustuu sattumalta, kuten nuorena. :)

Minulla ainakin loppui se normaalielämän kautta tutustuminen noin kolmikymppisenä.

Itse kyllä edelleen tutustun ihmisiin ihan normiarjen kautta (tai siis ennen koronaa oli näin) mutta liki poikkeuksetta nämä jotka herättää edes jonkinlaisen kiinnostuksen paljastuukin varatuiksi ja/tai perheellisiksi. Tai ainakin niillä on sormus sormessa.

Nyt katsonkin ihan ekana aina vasemman nimettömän, ettei enää tulisi tuota samaa pettymystä.

Vierailija
70/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Lopetin treffailun, sillä huomasin treffien menevän aina samalla kaavalla: heti tavattuani ihmisen livenä tiesin, ettei jatkoa tule. Ei pienintäkään kiinnostusta. Olisin voinut heti kättelyssä toivottaa hyvät jatkot, mutta kohteliaisuudesta kuitenkin vedin läpi noin tunnin (turhauttavat) treffit. Treffikumppaneita jatko olisi kiinnostanut.

Noiden kokemusten jälkeen voisin harkita treffeille menemistä enää vain siinä tapauksessa, että olisin kiinnostunut ihmisestä livenä jo ennen treffejä ja voisin olla varma, ettei pettymystä tule.

Niinhän se ennen tätä typerää nettiaikaa menikin. Livenä tutustuttiin ja sitten vasta mentiin treffeille. Siis ihmisen kanssa joka kiinnosti muutenkin. Nykyään se on työnhakumaista, mikä ei toimi.

Näinhän tuo menee. Vähän niin kuin työnhakuilmoitus, jossa on lista kriteereitä. Jos paikka/henkilö mielenkiintoinen, hakemuksia tulee älyttömästi, joista valita parhaat. Sitten pääset haastatteluihin, mutta välttämättä kukaan ei saa paikkaa/toisia treffejä ei enää tule. Kumpikin turhauttavaa. Töitä on "pakko" tehdä, mut treffailut jätin väliin, kun hakemuksista mikään ei tuottanut mitään ja edes haastatteluvaiheeseen päässyt. Omiin ilmoituksiin vastattiin toki, mutta hakijoita vähän ja sopivia ei näiden joukossa ollut ;)

Vierailija
71/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on jo mies. En ole koskaan pystynyt edes ajattelemaan mitään tuntemattomien tapailua ihan hakuammuntana. Jonkinlainen kiinnostus on oltava tiettyä tyyppiä kohtaan jo valmiiksi, loppu sujuu ihan itsestään jos tunne on molemminpuolinen. Mun nuoruudessa parisuhteet alkoi ihan spontaaneista kohtaamisista. Lähinnä baareissa/ ravintoloissa, mutta myös työpaikoilla, harrastuksissa ja kavereiden kautta tutustuen. Nykyään laitetaan tietyillä kriteereillä haku nettiin, ja valitaan ehdokkaat ”listalta”. Ei onnistuisi multa. Kemian pystyy tuntemaan vain luonnollisissa olosuhteissa tapahtuvissa kohtaamisissa, ja mitkään ”järki-suhteet” ei ole mua varten. Jos joskus tulee ero, niin pysyn varmaan sinkkuna sen jälkeen sitten.

Vierailija
72/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on jo mies. En ole koskaan pystynyt edes ajattelemaan mitään tuntemattomien tapailua ihan hakuammuntana. Jonkinlainen kiinnostus on oltava tiettyä tyyppiä kohtaan jo valmiiksi, loppu sujuu ihan itsestään jos tunne on molemminpuolinen. Mun nuoruudessa parisuhteet alkoi ihan spontaaneista kohtaamisista. Lähinnä baareissa/ ravintoloissa, mutta myös työpaikoilla, harrastuksissa ja kavereiden kautta tutustuen. Nykyään laitetaan tietyillä kriteereillä haku nettiin, ja valitaan ehdokkaat ”listalta”. Ei onnistuisi multa. Kemian pystyy tuntemaan vain luonnollisissa olosuhteissa tapahtuvissa kohtaamisissa, ja mitkään ”järki-suhteet” ei ole mua varten. Jos joskus tulee ero, niin pysyn varmaan sinkkuna sen jälkeen sitten.

Miksi se kiinnostus ei voi syttyä kirjoittelemalla? Sehän on itseasiassa aika kaunista, että tässä maailmassa voi kiinnostua toisen ajatuksista ensin. Tinderin swaippailu on taas ihan samanlaista hakuammuntaa kun se baareissakin tapailu.

Vierailija
73/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko kaikkien miesten toimivan samoin Tinderissä? 

Vain about 95%. Miehethän itse ovat luoneet tämän ongelman, että naiset saa ylenmäärin viestejä ja nirppanokkaantuvat siinä samalla kun valinnanvaraa on.

Vierailija
74/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Lopetin treffailun, sillä huomasin treffien menevän aina samalla kaavalla: heti tavattuani ihmisen livenä tiesin, ettei jatkoa tule. Ei pienintäkään kiinnostusta. Olisin voinut heti kättelyssä toivottaa hyvät jatkot, mutta kohteliaisuudesta kuitenkin vedin läpi noin tunnin (turhauttavat) treffit. Treffikumppaneita jatko olisi kiinnostanut.

Noiden kokemusten jälkeen voisin harkita treffeille menemistä enää vain siinä tapauksessa, että olisin kiinnostunut ihmisestä livenä jo ennen treffejä ja voisin olla varma, ettei pettymystä tule.

Niinhän se ennen tätä typerää nettiaikaa menikin. Livenä tutustuttiin ja sitten vasta mentiin treffeille. Siis ihmisen kanssa joka kiinnosti muutenkin. Nykyään se on työnhakumaista, mikä ei toimi.

Näinhän tuo menee. Vähän niin kuin työnhakuilmoitus, jossa on lista kriteereitä. Jos paikka/henkilö mielenkiintoinen, hakemuksia tulee älyttömästi, joista valita parhaat. Sitten pääset haastatteluihin, mutta välttämättä kukaan ei saa paikkaa/toisia treffejä ei enää tule. Kumpikin turhauttavaa. Töitä on "pakko" tehdä, mut treffailut jätin väliin, kun hakemuksista mikään ei tuottanut mitään ja edes haastatteluvaiheeseen päässyt. Omiin ilmoituksiin vastattiin toki, mutta hakijoita vähän ja sopivia ei näiden joukossa ollut ;)

Hauska tämä että aina verrataan työnhakuun. Näkin että deittailu on siitä pahasti jäljessä. Täällä ehdotte video on sellainen mistä monet yritykset jo luopuneet ja panostavat myös helppoon työnhakuun kikkailun sijaan.

Samoin työntekijä etsimisessä on alettu enemmän panostaa oikean persoonan etsimiseen kriteerilistojen täyttämisen sijaan.

Deittailijat voisivat ottaa mallia rekrytoinnista.

Vierailija
75/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kiinnostus ei voi syttyä kirjoittelemalla? Sehän on itseasiassa aika kaunista, että tässä maailmassa voi kiinnostua toisen ajatuksista ensin. Tinderin swaippailu on taas ihan samanlaista hakuammuntaa kun se baareissakin tapailu.

Onhan se kaunista, ja mitä ilmeisimmin monet pystyykin kiinnostumaan vain kirjoittelemalla, kun kerran on niin suosittua etsiä noin kumppania. Minä en kuitenkaan pysty. Mun täytyy tuntea se ”jokin”, tietynlainen sähkö ilmassa. Kemia, tai miksi sitä kutsuisikaan. Vaikka toisella olisi miten ihana ajatusmaailma, se ei riitä ”sytyttämään” siinä mielessä kuin kumppani ehdokkaan kuuluu. Mun täytyy ENSIN kiinnostua jollain tasolla ”tunteella”, ja sitten kun pääsee lähemmin tutustumaan se kiinnostus joko hiipuu tai sitten vahvistuu. En siis väitä että tämä olisi missään mielessä ”oikea” tapa etsiä parisuhdetta, mutta itselleni ainoa mahdollinen tapa.

Vierailija
76/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusiin ihmisiin tutustuminen on työlästä. En itsekään jaksaisi.

Itse kuitenkin valitsen olla yksin sen sijaan, että alkaisin suhteeseen jonkun huonekaluksi sopivan kanssa.

Oispa kiva olla jonkun naisen huonekalu...vaikka tuoli tai rahi

Tai palli.

Vierailija
77/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin kyllä treffejä, jos mistään palvelusta sellaisia saisin. Kasvotusten ei ole samaa ongelmaa, vaikka ei niistäkään treffeistä koskaan seuraa mitään.

Vierailija
78/78 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän typerän nettiajan alussa oli netin kautta paljon helpompi päästä treffeille, naiset oli jotenkin paljon avoimempia eivätkä niin ympffff niinkuin nyt. Aina sai viesteihinsä vastauksen jne. Mutta silloin eivät olleetkaan kaikki vielä netissä. Mitä sitten lie tapahtui, varmaankin tuli liikaa tarjontaa ja homma arkipäiväistyi.