Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Onko kukaan muu sellainen, ettei vaan jaksa uusia ja uusia treffejÀ?

Vierailija
28.03.2021 |

Minusta ne on tosi rasittavia. Olen treffaillut đŸ€” ainakin kolmeatoista miestĂ€, joista kolmea useammin. Paria tapailin vaan huvittelumielessĂ€ ja toisesta olin oikeasti kiinnostunut, mutta se ei sitten tarpeeks musta. Useammat miehet olisivat haluneet nĂ€hdĂ€ useammin. NĂ€iden lisĂ€ksi baarin kautta oli pari miestĂ€, joista molempia tapasin useammin.
Nyt tuntuu etten vaan jaksa ja otan ok miehen.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lyhyen aikaa kun olin TinderissÀ tuli olo ettÀ monille se treffeillÀ juokseminen oli juuri se juttu.

Jos vastasin ettÀ vielÀ ole varma haluanko henkilöÀ tavata livenÀ loppui juttu aina siihen. Eli ei heitÀ kiinnostanut minuun tutustua vaan pÀÀstÀ sinne treffeille. Ajan tuhlausta olisi ollut lÀhteÀ.

TÀtÀkö ihmettelet? MinÀ ainakin haluan suhteen irl, en pikseleinÀ. Kirjoittelin pidempÀÀn vain henkilöiden kanssa, jotka ehdottomasti halusin tavata. Olen kyllÀ odottanut kirjoitellen pitkÀÀnkin, kolme kuukautta taisi olla ennÀtys. Kukaan ei kuitenkaan ole sanonut tökerösti, ettei ole varma, haluaako tavata.

Vierailija
22/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosi halpaa treffailla kolmeatoista miestÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kÀynyt yksillÀ treffeillÀ elÀmÀni aikana, kaikki muut suhteet on löytyneet livenÀ. Jos ja kun nykyinen suhde tavalla tai toisella pÀÀttyy, niin olen mieluummin yksin kuin lÀhden treffailemaan.

No, katsotaanpa sitten kun olet neli- viisikymppinen ja ihmiset yksinkertaisesti on kotona ja harrastuksissaan eikÀ ole niin todennÀköistÀ, ettÀ tutustuu sattumalta, kuten nuorena. :)

Minulla ainakin loppui se normaalielÀmÀn kautta tutustuminen noin kolmikymppisenÀ.

NÀin. Jos töitÀ on paljon eikÀ baarielÀmÀ kiinnosta, Tinder tai vastaava on varteenotettava vaihtoehto. Minustakin deittailu oli kuluttavaa. Tein sitÀ siinÀ tahdissa kuin jaksoin ja löysin kuin löysinkin lopulta ihanan kumppanin!

T. Nelikymppinen

Vierailija
24/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi halpaa treffailla kolmeatoista miestÀ.

Mutta kaikkien miesten pitÀisi kuitenkin pÀÀstÀ treffeille, eikö vain?

Vierailija
25/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olivatko 13 miestÀ liian tylsiÀ?

Kokeile baarista, löydĂ€t narsistise jĂ€nnikse

Vierailija
26/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusiin ihmisiin tutustuminen on työlÀstÀ. En itsekÀÀn jaksaisi.

Itse kuitenkin valitsen olla yksin sen sijaan, ettÀ alkaisin suhteeseen jonkun huonekaluksi sopivan kanssa.

Oispa kiva olla jonkun naisen huonekalu...vaikka tuoli tai rahi

Tai piironkinjalka.

Vierailija
27/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kÀynyt yksillÀ treffeillÀ elÀmÀni aikana, kaikki muut suhteet on löytyneet livenÀ. Jos ja kun nykyinen suhde tavalla tai toisella pÀÀttyy, niin olen mieluummin yksin kuin lÀhden treffailemaan.

No, katsotaanpa sitten kun olet neli- viisikymppinen ja ihmiset yksinkertaisesti on kotona ja harrastuksissaan eikÀ ole niin todennÀköistÀ, ettÀ tutustuu sattumalta, kuten nuorena. :)

Minulla ainakin loppui se normaalielÀmÀn kautta tutustuminen noin kolmikymppisenÀ.

TÀytyÀn 41 tÀnÀ vuonna. Olen kuudetta vuotta yhdessÀ mieheni kanssa. En ole koskaan ollut tindereissÀ enkÀ seuranhakupalveluissa, enkÀ niihin tule koskaan menemÀÀn, koska minulla on elÀmÀssÀ muutakin elettÀvÀÀ kuin miehet. Noilla yksillÀ treffeillÀ kÀvin kun selvitin samassa työpaikassa olevan miehen numeron ja soitin hÀnelle ja pyysin treffeille ja hÀn lÀhti. NiistÀ ei seurannut kyllÀ mitÀÀn, ja huomasin ettei tuollainen treffailu ole minulle sopiva tapa tavata ihmisiÀ.

Vierailija
28/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀytyÀn 41 tÀnÀ vuonna. Olen kuudetta vuotta yhdessÀ mieheni kanssa. En ole koskaan ollut tindereissÀ enkÀ seuranhakupalveluissa, enkÀ niihin tule koskaan menemÀÀn, koska minulla on elÀmÀssÀ muutakin elettÀvÀÀ kuin miehet. Noilla yksillÀ treffeillÀ kÀvin kun selvitin samassa työpaikassa olevan miehen numeron ja soitin hÀnelle ja pyysin treffeille ja hÀn lÀhti. NiistÀ ei seurannut kyllÀ mitÀÀn, ja huomasin ettei tuollainen treffailu ole minulle sopiva tapa tavata ihmisiÀ.

Minulla on kutsumusammatti, yritys ja paljon ystÀviÀ, mutta siitÀ huolimatta kaipasin elÀmÀÀni rakkautta ja seksiÀ. Irtoseksi ei oikein ole juttuni. Deittisovellus ja sen kautta tapaamani ihmiset olivat minulle positiivinen yllÀtys. MiehiÀ en tapaillut ollenkaan.

T. Se nelikymppinen

Vierailija
29/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen lyhyen aikaa kun olin TinderissÀ tuli olo ettÀ monille se treffeillÀ juokseminen oli juuri se juttu.

Jos vastasin ettÀ vielÀ ole varma haluanko henkilöÀ tavata livenÀ loppui juttu aina siihen. Eli ei heitÀ kiinnostanut minuun tutustua vaan pÀÀstÀ sinne treffeille. Ajan tuhlausta olisi ollut lÀhteÀ.

TÀtÀkö ihmettelet? MinÀ ainakin haluan suhteen irl, en pikseleinÀ. Kirjoittelin pidempÀÀn vain henkilöiden kanssa, jotka ehdottomasti halusin tavata. Olen kyllÀ odottanut kirjoitellen pitkÀÀnkin, kolme kuukautta taisi olla ennÀtys. Kukaan ei kuitenkaan ole sanonut tökerösti, ettei ole varma, haluaako tavata.

VielÀ. En ole ollut vielÀ varma haluanko tavata. Minulle ei ainakaan tapaamiseen riitÀ toisen naama ja muutama sana.

Vierailija
30/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VielÀ. En ole ollut vielÀ varma haluanko tavata. Minulle ei ainakaan tapaamiseen riitÀ toisen naama ja muutama sana.

YhtÀ kaikki, jos kirjoittaisit, ettÀ et ole varma, haluatko tavata minua, vielÀllÀ tai ilman, siirtyisin ehdottomasti juttelemaan sellaisen kanssa, jota kiinnostaa. Jos kirjoittaisit, ettÀ haluat jutella vielÀ hieman lisÀÀ, asia olisi ok. Tapaisin varmasti vÀlissÀ muita, kun itse en ole pitkien lurittelujen ystÀvÀ. Kertoisin senkin kyllÀ.

Vierailija
31/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YhtÀ kaikki, jos kirjoittaisit, ettÀ et ole varma, haluatko tavata minua, vielÀllÀ tai ilman, siirtyisin ehdottomasti juttelemaan sellaisen kanssa, jota kiinnostaa. Jos kirjoittaisit, ettÀ haluat jutella vielÀ hieman lisÀÀ, asia olisi ok. Tapaisin varmasti vÀlissÀ muita, kun itse en ole pitkien lurittelujen ystÀvÀ. Kertoisin senkin kyllÀ.

Nyt oletat mitÀ olen kirjoittanut. Luulin ettÀ pointti tuli selvÀksi ettÀ kerroin haluavani jutella enemmÀn ennen kuin voin tietÀÀ haluanko tavata.

Mutta selvÀsti minulla on ollut ero siihen miten deittailen kun tÀÀllÀkin ihmiset kertoo ettÀ se keskustelu ennen tapaamista on turhaa. Ei ihme ettÀ treffeillÀ juoksemiseen vÀsytÀÀn.

Vierailija
32/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle rittÀÀ. Mieluummin nekin heti livenÀ eikÀ minkÀÀn Tinderin kautta, missÀ on paljon helpompi valehdella - sekÀ naaman ettÀ sanojen suhteen.

Vierailija
33/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ. Lopetin treffailun, sillÀ huomasin treffien menevÀn aina samalla kaavalla: heti tavattuani ihmisen livenÀ tiesin, ettei jatkoa tule. Ei pienintÀkÀÀn kiinnostusta. Olisin voinut heti kÀttelyssÀ toivottaa hyvÀt jatkot, mutta kohteliaisuudesta kuitenkin vedin lÀpi noin tunnin (turhauttavat) treffit. Treffikumppaneita jatko olisi kiinnostanut.

Noiden kokemusten jÀlkeen voisin harkita treffeille menemistÀ enÀÀ vain siinÀ tapauksessa, ettÀ olisin kiinnostunut ihmisestÀ livenÀ jo ennen treffejÀ ja voisin olla varma, ettei pettymystÀ tule.

Mulla on aika samat setit. KÀvin 2019 treffeillÀ noin 25 naisen kanssa, ja lÀhes kaikkien osalta tiesin n. 5 min jÀlkeen ettÀ tÀssÀ nyt vain tuhlataan molempien aikaa, en ollut millÀÀn tasolla kiinnostunut vastapuolesta nÀhtyÀni heidÀt livenÀ.

Ne muutamat joista minÀ kiinnostuin, eivÀt vuorostaan innostuneet minusta.

En ole kÀynyt vuoteen treffeillÀ, enkÀ tiedÀ menenkö enÀÀ koskaan. Kiinnostus tÀllÀ hetkellÀ hyvin lÀhellÀ nollaa alkaa tota savottaa enÀÀ uudestaan.

M35

Vierailija
34/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ sellaisen kÀsityksen saa jossakin vaiheessa ettÀ toinen eri tilanteessa, epÀvarma mitÀ hÀn haluaa. Vaikka itse kiinnostaa.

Samaan aikaan toiselta naiselta voi tulla selvÀÀ viestiÀ ettÀ haluaisi jo nÀhdÀ kaikkee muuta.

Vierailija
35/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oletat mitÀ olen kirjoittanut. Luulin ettÀ pointti tuli selvÀksi ettÀ kerroin haluavani jutella enemmÀn ennen kuin voin tietÀÀ haluanko tavata.

Mutta selvÀsti minulla on ollut ero siihen miten deittailen kun tÀÀllÀkin ihmiset kertoo ettÀ se keskustelu ennen tapaamista on turhaa. Ei ihme ettÀ treffeillÀ juoksemiseen vÀsytÀÀn.

YmmÀrrÀn tÀysin tÀtÀ, ettÀ haluaa x mÀÀrÀn viestittelyÀ/keskustelua, ennen kuin tietÀÀ kiinnostaako lÀhteÀ kahville. EihÀn sinkkuna muuten muuta olisi ehtinytkÀÀn, kun jos kaikkien vÀhÀÀkÀÀn minusta kiinnostuneiden kanssa olisi pitÀnyt saman tien kirmata treffeille! Viestittely antaa lisÀpisteitÀ, pientÀ vaivannÀköÀ, merkkiÀ kiinnostuksesta.

Se ettÀ olin treffipalvelussa, profiilini ilmaisee, ettÀ etsin seuraa, vastapainoa työlle ja yksinÀiselle arjelle. Se, ettÀ meistÀ yhdessÀ alustassa muodostuu match, kertoo jo ettÀ olen kiinnostunut Jollain tasolla, mutta silti se on tavallaan se nollapiste, josta lÀhdetÀÀn. Se, jaksaako toinen hieman nÀhdÀ vaivaa, viestitellÀ, kertoa itsestÀÀn, kysellÀ minusta, alkaa kerryttÀÀ kiinnostuspisteitÀ. Tai sitten jos mikÀÀn aloitus ei kohtaa, mies hiljenee moneksi pÀivÀksi, kertoo vain itsestÀÀn tai himoistaan, pisteet vÀhenee. Kun pÀÀstÀÀn miinukselle, kiitÀn, ja jatkan matkaa, ei tuhlata kummankaan aikaa. Useimmiten ei pÀÀsty paria viestiÀ edemmÀs. Viime kevÀÀnÀ onneksi löytyi kiinnostava profili, kiinnostava keskustelija. Koska vÀlimatka, koska korona, meni KUUKAUSI, ennen kuin nÀhtiin ulkoilukahvien ÀÀrellÀ. SillÀ tiellÀ edelleen, yhteenmuutto ajankohtainen :)

Vierailija
36/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiehestÀ tulee helposti sarjadeittailija jos hÀn saa hyviÀ tuloksia treffeillÀ. Muiden miesten sen sijaan ei edes kannata treffailla, koska naiset ovat kiinnostuneet pelkÀstÀÀn nÀistÀ miestÀ hyviÀ tuloksiÀ treffeillÀ saavista miehistÀ.

KyllÀ, vÀhÀnkin "tasokkaammilla" (inhoan itse tuota sanaa joko sitÀ rakkautta on tai sitten ei) miehillÀ on vara sanoa, ettei pysty kui fwb suhteisiin. Aina on seuraa saatavilla.

Ap

Vierailija
37/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En jaksaisi minÀkÀÀn. En enÀÀ lÀhde edes treffipalstalle. Minulla on oma arvomaailma ja elÀmÀntyyli. TÀhÀn sopii hyvin hyvin harva mies. Jos sellainen tulee live elÀmÀssÀ vastaan, niin tervetuloa. Muuten elÀn itselleni. EnkÀ harrasta seksi suhteita.

Vierailija
38/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun oman tasoiset miehet eivÀt vaan sytytÀ.

Mun strategia on paljon irtoseksiÀ ap:n kaltaisten muijien kaa. Sitten jos joskus joku 10/10 tarjous tulee vastaan niin voisin harkita jotain vakavaa.

Eli kyllÀ me miehetkin osaamme olla itsekkÀitÀ paskoja. Ihan hyvin voisin kelpuuttaa jonkun vÀhemmÀn kauniin mutta sori, ne eivÀt vaan silleen sytytÀ.

Vierailija
39/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun strategia on paljon irtoseksiÀ ap:n kaltaisten muijien kaa. Sitten jos joskus joku 10/10 tarjous tulee vastaan niin voisin harkita jotain vakavaa.

Eli kyllÀ me miehetkin osaamme olla itsekkÀitÀ paskoja. Ihan hyvin voisin kelpuuttaa jonkun vÀhemmÀn kauniin mutta sori, ne eivÀt vaan silleen sytytÀ.

Jossain miesten fantasiamaailmassa tasokas mies on "sepalus kaikille naisille auki" -miehet.

Otat tietysti lopulta kaltaisesi huipputasokkaan "haarat kaikille miehille aukipitÀvÀn naisen" ja se on happy ever after.

Vierailija
40/78 |
28.03.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain miesten fantasiamaailmassa tasokas mies on "sepalus kaikille naisille auki" -miehet.

Otat tietysti lopulta kaltaisesi huipputasokkaan "haarat kaikille miehille aukipitÀvÀn naisen" ja se on happy ever after.

Tietysti ottaa, kaltaiset keskenÀÀn. Tuskin hÀnkÀÀn ihan kaikille naisille kelpaisi, vaikka ilmeisesti tosissaan niin kuvittelee :)

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan viisi kolme