Onko kukaan muu sellainen, ettei vaan jaksa uusia ja uusia treffejä?
Minusta ne on tosi rasittavia. Olen treffaillut 🤔 ainakin kolmeatoista miestä, joista kolmea useammin. Paria tapailin vaan huvittelumielessä ja toisesta olin oikeasti kiinnostunut, mutta se ei sitten tarpeeks musta. Useammat miehet olisivat haluneet nähdä useammin. Näiden lisäksi baarin kautta oli pari miestä, joista molempia tapasin useammin.
Nyt tuntuu etten vaan jaksa ja otan ok miehen.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt yksillä treffeillä elämäni aikana, kaikki muut suhteet on löytyneet livenä. Jos ja kun nykyinen suhde tavalla tai toisella päättyy, niin olen mieluummin yksin kuin lähden treffailemaan.
No, katsotaanpa sitten kun olet neli- viisikymppinen ja ihmiset yksinkertaisesti on kotona ja harrastuksissaan eikä ole niin todennäköistä, että tutustuu sattumalta, kuten nuorena. :)
Minulla ainakin loppui se normaalielämän kautta tutustuminen noin kolmikymppisenä.
Näin. Jos töitä on paljon eikä baarielämä kiinnosta, Tinder tai vastaava on varteenotettava vaihtoehto. Minustakin deittailu oli kuluttavaa. Tein sitä siinä tahdissa kuin jaksoin ja löysin kuin löysinkin lopulta ihanan kumppanin!
T. Nelikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Tosi halpaa treffailla kolmeatoista miestä.
Mutta kaikkien miesten pitäisi kuitenkin päästä treffeille, eikö vain?
Olivatko 13 miestä liian tylsiä?
Kokeile baarista, löydät narsistise jännikse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusiin ihmisiin tutustuminen on työlästä. En itsekään jaksaisi.
Itse kuitenkin valitsen olla yksin sen sijaan, että alkaisin suhteeseen jonkun huonekaluksi sopivan kanssa.
Oispa kiva olla jonkun naisen huonekalu...vaikka tuoli tai rahi
Tai piironkinjalka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt yksillä treffeillä elämäni aikana, kaikki muut suhteet on löytyneet livenä. Jos ja kun nykyinen suhde tavalla tai toisella päättyy, niin olen mieluummin yksin kuin lähden treffailemaan.
No, katsotaanpa sitten kun olet neli- viisikymppinen ja ihmiset yksinkertaisesti on kotona ja harrastuksissaan eikä ole niin todennäköistä, että tutustuu sattumalta, kuten nuorena. :)
Minulla ainakin loppui se normaalielämän kautta tutustuminen noin kolmikymppisenä.
Täytyän 41 tänä vuonna. Olen kuudetta vuotta yhdessä mieheni kanssa. En ole koskaan ollut tindereissä enkä seuranhakupalveluissa, enkä niihin tule koskaan menemään, koska minulla on elämässä muutakin elettävää kuin miehet. Noilla yksillä treffeillä kävin kun selvitin samassa työpaikassa olevan miehen numeron ja soitin hänelle ja pyysin treffeille ja hän lähti. Niistä ei seurannut kyllä mitään, ja huomasin ettei tuollainen treffailu ole minulle sopiva tapa tavata ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyän 41 tänä vuonna. Olen kuudetta vuotta yhdessä mieheni kanssa. En ole koskaan ollut tindereissä enkä seuranhakupalveluissa, enkä niihin tule koskaan menemään, koska minulla on elämässä muutakin elettävää kuin miehet. Noilla yksillä treffeillä kävin kun selvitin samassa työpaikassa olevan miehen numeron ja soitin hänelle ja pyysin treffeille ja hän lähti. Niistä ei seurannut kyllä mitään, ja huomasin ettei tuollainen treffailu ole minulle sopiva tapa tavata ihmisiä.
Minulla on kutsumusammatti, yritys ja paljon ystäviä, mutta siitä huolimatta kaipasin elämääni rakkautta ja seksiä. Irtoseksi ei oikein ole juttuni. Deittisovellus ja sen kautta tapaamani ihmiset olivat minulle positiivinen yllätys. Miehiä en tapaillut ollenkaan.
T. Se nelikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lyhyen aikaa kun olin Tinderissä tuli olo että monille se treffeillä juokseminen oli juuri se juttu.
Jos vastasin että vielä ole varma haluanko henkilöä tavata livenä loppui juttu aina siihen. Eli ei heitä kiinnostanut minuun tutustua vaan päästä sinne treffeille. Ajan tuhlausta olisi ollut lähteä.Tätäkö ihmettelet? Minä ainakin haluan suhteen irl, en pikseleinä. Kirjoittelin pidempään vain henkilöiden kanssa, jotka ehdottomasti halusin tavata. Olen kyllä odottanut kirjoitellen pitkäänkin, kolme kuukautta taisi olla ennätys. Kukaan ei kuitenkaan ole sanonut tökerösti, ettei ole varma, haluaako tavata.
Vielä. En ole ollut vielä varma haluanko tavata. Minulle ei ainakaan tapaamiseen riitä toisen naama ja muutama sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lyhyen aikaa kun olin Tinderissä tuli olo että monille se treffeillä juokseminen oli juuri se juttu.
Jos vastasin että vielä ole varma haluanko henkilöä tavata livenä loppui juttu aina siihen. Eli ei heitä kiinnostanut minuun tutustua vaan päästä sinne treffeille. Ajan tuhlausta olisi ollut lähteä.Tätäkö ihmettelet? Minä ainakin haluan suhteen irl, en pikseleinä. Kirjoittelin pidempään vain henkilöiden kanssa, jotka ehdottomasti halusin tavata. Olen kyllä odottanut kirjoitellen pitkäänkin, kolme kuukautta taisi olla ennätys. Kukaan ei kuitenkaan ole sanonut tökerösti, ettei ole varma, haluaako tavata.
Vielä. En ole ollut vielä varma haluanko tavata. Minulle ei ainakaan tapaamiseen riitä toisen naama ja muutama sana.
Yhtä kaikki, jos kirjoittaisit, että et ole varma, haluatko tavata minua, vielällä tai ilman, siirtyisin ehdottomasti juttelemaan sellaisen kanssa, jota kiinnostaa. Jos kirjoittaisit, että haluat jutella vielä hieman lisää, asia olisi ok. Tapaisin varmasti välissä muita, kun itse en ole pitkien lurittelujen ystävä. Kertoisin senkin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kaikki, jos kirjoittaisit, että et ole varma, haluatko tavata minua, vielällä tai ilman, siirtyisin ehdottomasti juttelemaan sellaisen kanssa, jota kiinnostaa. Jos kirjoittaisit, että haluat jutella vielä hieman lisää, asia olisi ok. Tapaisin varmasti välissä muita, kun itse en ole pitkien lurittelujen ystävä. Kertoisin senkin kyllä.
Nyt oletat mitä olen kirjoittanut. Luulin että pointti tuli selväksi että kerroin haluavani jutella enemmän ennen kuin voin tietää haluanko tavata.
Mutta selvästi minulla on ollut ero siihen miten deittailen kun täälläkin ihmiset kertoo että se keskustelu ennen tapaamista on turhaa. Ei ihme että treffeillä juoksemiseen väsytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle rittää. Mieluummin nekin heti livenä eikä minkään Tinderin kautta, missä on paljon helpompi valehdella - sekä naaman että sanojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Lopetin treffailun, sillä huomasin treffien menevän aina samalla kaavalla: heti tavattuani ihmisen livenä tiesin, ettei jatkoa tule. Ei pienintäkään kiinnostusta. Olisin voinut heti kättelyssä toivottaa hyvät jatkot, mutta kohteliaisuudesta kuitenkin vedin läpi noin tunnin (turhauttavat) treffit. Treffikumppaneita jatko olisi kiinnostanut.
Noiden kokemusten jälkeen voisin harkita treffeille menemistä enää vain siinä tapauksessa, että olisin kiinnostunut ihmisestä livenä jo ennen treffejä ja voisin olla varma, ettei pettymystä tule.
Mulla on aika samat setit. Kävin 2019 treffeillä noin 25 naisen kanssa, ja lähes kaikkien osalta tiesin n. 5 min jälkeen että tässä nyt vain tuhlataan molempien aikaa, en ollut millään tasolla kiinnostunut vastapuolesta nähtyäni heidät livenä.
Ne muutamat joista minä kiinnostuin, eivät vuorostaan innostuneet minusta.
En ole käynyt vuoteen treffeillä, enkä tiedä menenkö enää koskaan. Kiinnostus tällä hetkellä hyvin lähellä nollaa alkaa tota savottaa enää uudestaan.
M35
Kyllä sellaisen käsityksen saa jossakin vaiheessa että toinen eri tilanteessa, epävarma mitä hän haluaa. Vaikka itse kiinnostaa.
Samaan aikaan toiselta naiselta voi tulla selvää viestiä että haluaisi jo nähdä kaikkee muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oletat mitä olen kirjoittanut. Luulin että pointti tuli selväksi että kerroin haluavani jutella enemmän ennen kuin voin tietää haluanko tavata.
Mutta selvästi minulla on ollut ero siihen miten deittailen kun täälläkin ihmiset kertoo että se keskustelu ennen tapaamista on turhaa. Ei ihme että treffeillä juoksemiseen väsytään.
Ymmärrän täysin tätä, että haluaa x määrän viestittelyä/keskustelua, ennen kuin tietää kiinnostaako lähteä kahville. Eihän sinkkuna muuten muuta olisi ehtinytkään, kun jos kaikkien vähääkään minusta kiinnostuneiden kanssa olisi pitänyt saman tien kirmata treffeille! Viestittely antaa lisäpisteitä, pientä vaivannäköä, merkkiä kiinnostuksesta.
Se että olin treffipalvelussa, profiilini ilmaisee, että etsin seuraa, vastapainoa työlle ja yksinäiselle arjelle. Se, että meistä yhdessä alustassa muodostuu match, kertoo jo että olen kiinnostunut Jollain tasolla, mutta silti se on tavallaan se nollapiste, josta lähdetään. Se, jaksaako toinen hieman nähdä vaivaa, viestitellä, kertoa itsestään, kysellä minusta, alkaa kerryttää kiinnostuspisteitä. Tai sitten jos mikään aloitus ei kohtaa, mies hiljenee moneksi päiväksi, kertoo vain itsestään tai himoistaan, pisteet vähenee. Kun päästään miinukselle, kiitän, ja jatkan matkaa, ei tuhlata kummankaan aikaa. Useimmiten ei päästy paria viestiä edemmäs. Viime keväänä onneksi löytyi kiinnostava profili, kiinnostava keskustelija. Koska välimatka, koska korona, meni KUUKAUSI, ennen kuin nähtiin ulkoilukahvien äärellä. Sillä tiellä edelleen, yhteenmuutto ajankohtainen :)
Vierailija kirjoitti:
Miehestä tulee helposti sarjadeittailija jos hän saa hyviä tuloksia treffeillä. Muiden miesten sen sijaan ei edes kannata treffailla, koska naiset ovat kiinnostuneet pelkästään näistä miestä hyviä tuloksiä treffeillä saavista miehistä.
Kyllä, vähänkin "tasokkaammilla" (inhoan itse tuota sanaa joko sitä rakkautta on tai sitten ei) miehillä on vara sanoa, ettei pysty kui fwb suhteisiin. Aina on seuraa saatavilla.
Ap
En jaksaisi minäkään. En enää lähde edes treffipalstalle. Minulla on oma arvomaailma ja elämäntyyli. Tähän sopii hyvin hyvin harva mies. Jos sellainen tulee live elämässä vastaan, niin tervetuloa. Muuten elän itselleni. Enkä harrasta seksi suhteita.
Sellaista se on kun oman tasoiset miehet eivät vaan sytytä.
Mun strategia on paljon irtoseksiä ap:n kaltaisten muijien kaa. Sitten jos joskus joku 10/10 tarjous tulee vastaan niin voisin harkita jotain vakavaa.
Eli kyllä me miehetkin osaamme olla itsekkäitä paskoja. Ihan hyvin voisin kelpuuttaa jonkun vähemmän kauniin mutta sori, ne eivät vaan silleen sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Mun strategia on paljon irtoseksiä ap:n kaltaisten muijien kaa. Sitten jos joskus joku 10/10 tarjous tulee vastaan niin voisin harkita jotain vakavaa.
Eli kyllä me miehetkin osaamme olla itsekkäitä paskoja. Ihan hyvin voisin kelpuuttaa jonkun vähemmän kauniin mutta sori, ne eivät vaan silleen sytytä.
Jossain miesten fantasiamaailmassa tasokas mies on "sepalus kaikille naisille auki" -miehet.
Otat tietysti lopulta kaltaisesi huipputasokkaan "haarat kaikille miehille aukipitävän naisen" ja se on happy ever after.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain miesten fantasiamaailmassa tasokas mies on "sepalus kaikille naisille auki" -miehet.
Otat tietysti lopulta kaltaisesi huipputasokkaan "haarat kaikille miehille aukipitävän naisen" ja se on happy ever after.
Tietysti ottaa, kaltaiset keskenään. Tuskin hänkään ihan kaikille naisille kelpaisi, vaikka ilmeisesti tosissaan niin kuvittelee :)
Tätäkö ihmettelet? Minä ainakin haluan suhteen irl, en pikseleinä. Kirjoittelin pidempään vain henkilöiden kanssa, jotka ehdottomasti halusin tavata. Olen kyllä odottanut kirjoitellen pitkäänkin, kolme kuukautta taisi olla ennätys. Kukaan ei kuitenkaan ole sanonut tökerösti, ettei ole varma, haluaako tavata.