Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde on muuten aivan täydellinen...

Vierailija
28.03.2021 |

...mutta puolisoni ei vain halua minua seksuaalisesti... tai ainakin todella paljon harvemmin kuin minä.
Ollaan oltu pitkään yhdessä ja sinänsä olen melko onnellinen. Aika usein vain kaipaa sitä, kun myös puoliso halusi minua... :-(
Onko muita 98%:sti onnellisia?

Hauska, kun näen juuri tuossa otsikon: "Mitähän sellaisen kanssa voisi tehdä kun on voimakas seksuaalinen vetovoima mutta kyseisen ihmisen kanssa ei koskaan tulisi mitään muuta?" Kun tuntuu, että itsellä on juurikin tuon tilanteen vastakohta. On kaikki muu, muttei seksuaalista vetovoimaa...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there kirjoitti:

Kyllähän tuollainen kämppäkaverielämä menettelee siihen asti, kunnes jompi kumpi teistä rakastuu johonkin suhteen ulkopuoliseen. Kun näkee miten toinen hehkuu rakastuneena, mutta kohde et ole sinä - sitten ymmärrät tuskan kautta mitä teiltä puuttuu.

Niinpä, ja kyllä minä oikeastaan tiedän mitä puuttuu, koska tilanne on ajautunut tähän pikkuhiljaa.

Ja tiedän myös sen, että periaatteessa voin ihastua johonkuhun toiseen, mutta se on sitten sen ajan murhe. Mitä taas vaimoon tulee, olisin kyllä yllättynyt jos hän löytäisi jonkun toisen. Häntä ei vaikuta tilanne niin kovasti häiritsevän.... Silloin kyllä kokisin itseni todella petetyksi, jos nyt sitten paukauttaisi, mitä on ollut vailla ja lähtisi...

-ap

Vierailija
22/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen pitkä parisuhteeni oli sellainen, että muuten oli rakkautta ja läheisyyttä, mutta mies ei halunnut seksiä. Piti sitä likaisena. Eron jälkeen loppui tietysti se muukin läheisyys ja jäimme hyviksi ystäviksi.

Vaikka suhteesta on jo vuosikymmeniä, pelkään edelleen, että olen tai muutun miehen silmissä ei-haluttavaksi. Kipuilin asian kanssa silloin liian monta vuotta. En halua kokea vastaavaa enää. Kuvailet olevasi melko onnellinen tilanteesta huolimatta. Ihmiset ovat erilaisia, minä en ollut onnellinen. Sinuna jäisin suhteeseen, koska hyvän miehen löytäminen ei ole helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen pitkä parisuhteeni oli sellainen, että muuten oli rakkautta ja läheisyyttä, mutta mies ei halunnut seksiä. Piti sitä likaisena. Eron jälkeen loppui tietysti se muukin läheisyys ja jäimme hyviksi ystäviksi.

Vaikka suhteesta on jo vuosikymmeniä, pelkään edelleen, että olen tai muutun miehen silmissä ei-haluttavaksi. Kipuilin asian kanssa silloin liian monta vuotta. En halua kokea vastaavaa enää. Kuvailet olevasi melko onnellinen tilanteesta huolimatta. Ihmiset ovat erilaisia, minä en ollut onnellinen. Sinuna jäisin suhteeseen, koska hyvän miehen löytäminen ei ole helppoa.

Ei se kyllä hyvän vaimonkaan löytäminen helppoa ole... Auttaa hieman asiaa, jos on itse hyvä puoliso.. Se toisessa usein ne parhaat puolet esille...

Ja olen tosiaan jäämässä suhteeseen...

-ap

Vierailija
24/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia pitkässä suhteessa. Sitten vain etsimään kipinää takaisin, sen toisenkin pitäis ymmärtää että seksuaalisuus on vahva ja tärkeä liima. 

Olet varmaan kokeillut jo kaikkea, uusia hepeneitä, kenties joku seksilelu, lähdet herättelemään toista suuseksillä? 

Jos ei muuta niin terapiaan puhumaan, joku syyhän siellä on. Voi olla vaikka masennusta miehellä. Tsemppiä!

Vierailija
25/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia pitkässä suhteessa. Sitten vain etsimään kipinää takaisin, sen toisenkin pitäis ymmärtää että seksuaalisuus on vahva ja tärkeä liima. 

Olet varmaan kokeillut jo kaikkea, uusia hepeneitä, kenties joku seksilelu, lähdet herättelemään toista suuseksillä? 

Jos ei muuta niin terapiaan puhumaan, joku syyhän siellä on. Voi olla vaikka masennusta miehellä. Tsemppiä!

Ai olitkin mies, luulin että nainen :D Sorry, sit ehkä jätä pukeutumatta hepeneisiin ;)

Vierailija
26/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

been there kirjoitti:

Kyllähän tuollainen kämppäkaverielämä menettelee siihen asti, kunnes jompi kumpi teistä rakastuu johonkin suhteen ulkopuoliseen. Kun näkee miten toinen hehkuu rakastuneena, mutta kohde et ole sinä - sitten ymmärrät tuskan kautta mitä teiltä puuttuu.

Niinpä, ja kyllä minä oikeastaan tiedän mitä puuttuu, koska tilanne on ajautunut tähän pikkuhiljaa.

Ja tiedän myös sen, että periaatteessa voin ihastua johonkuhun toiseen, mutta se on sitten sen ajan murhe. Mitä taas vaimoon tulee, olisin kyllä yllättynyt jos hän löytäisi jonkun toisen. Häntä ei vaikuta tilanne niin kovasti häiritsevän.... Silloin kyllä kokisin itseni todella petetyksi, jos nyt sitten paukauttaisi, mitä on ollut vailla ja lähtisi...

-ap

Ap, asia on niin, että naisilla kiinnostus seksiin tleensä lisääntyy iän myötä, kun vaihdevuodet lähenevät. Se kiinnostus ei vaan usein kohdistu omaan mieheen.

Sun pitää nyt totisesti alkaa selvittää, mistä vaimon vähentynyt halu sinua kohtaan johtuu. Veikkaan 99,9% todennäköisyydellä, että teistä on tullut ns sisko ja veli, ettekä ole mies ja nainen. Hän ei koe itseään myöskään naiselliseksi ja halutuksi silmissäsi. Lisäksi hän ei ehkä erityisemmin saa seksistänne mitään. Oletko oikeasti tietoinen, mitä fantasioita ja taipumuksia hänellä on ja mitä hän toivoisi sängyssä? Olen satavarma, ettet tiedä.

Tuossa tulee käymään niin, että vaimosi tapaa toisen miehen, jota hän alkaa himoita ja teille tulee ero. Paitsi jos saat nuo yllä olevat kohdat muutettua.

Tärkeintä on ymmärtää, että vaimo kyllä haluaa ihan hulluna jotakuta miestä, kunhan sopiva tulee kohdalle. Hän ei tällä hetkellä halua juuri sinua.

N46

Vierailija
27/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies.

Todennäköisesti hänen vaimonsa ei pidä seksiä hyvänä. Huonoa ei kukaan jaksa haluta vuosikymmeniä.

Vierailija
28/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hyvä seksissä, jos et osaa häntä kiihottaa. Aloita peilistä.

Vierailija
29/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet pidä emättimen parittelusta.

Vierailija
30/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
31/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% onnellinen, on sinulta liiottelua jos pitää täällä kertoa seksiongelmistaan. Vaikka olisi miten onnellinen, niin seksin ja läheisyyden puute hiertää koko ajan siinä parisuhteessa. Loppujen lopuksi käy niin, että oli kyse sitten kummasta tahtojaan, niin sitä seksiä haetaan muualta. Ja vaikka miten puhuisitte tai kävisitte parisuhdeterapiassa, niin seksihalut on korvien välissä.

Vierailija
32/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

been there kirjoitti:

-ap

Kyllä se vaan voi häntä häiritä paljonkin, vaikka ei sulle sitä näytä. Olen itsekin ollut tuossa tilanteessa vaimona ja todellakin asia vaivasi minua, vaikka esitin iloista. En vaan nähnyt mitään keinoa ratkaista sitä. Jos ei halua niin ei halua. Jonkin aikaa voi vain "antaa" siitä huolimatta, mutta jos ei kerrassaan mitään siitä saa irti, on vaarana että seksi alkaa suorastaan inhottamaan.

Vierailija
33/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

been there kirjoitti:

-ap

Ap, asia on niin, että naisilla kiinnostus seksiin tleensä lisääntyy iän myötä, kun vaihdevuodet lähenevät. Se kiinnostus ei vaan usein kohdistu omaan mieheen.

Sun pitää nyt totisesti alkaa selvittää, mistä vaimon vähentynyt halu sinua kohtaan johtuu. Veikkaan 99,9% todennäköisyydellä, että teistä on tullut ns sisko ja veli, ettekä ole mies ja nainen. Hän ei koe itseään myöskään naiselliseksi ja halutuksi silmissäsi. Lisäksi hän ei ehkä erityisemmin saa seksistänne mitään. Oletko oikeasti tietoinen, mitä fantasioita ja taipumuksia hänellä on ja mitä hän toivoisi sängyssä? Olen satavarma, ettet tiedä.

Tuossa tulee käymään niin, että vaimosi tapaa toisen miehen, jota hän alkaa himoita ja teille tulee ero. Paitsi jos saat nuo yllä olevat kohdat muutettua.

Tärkeintä on ymmärtää, että vaimo kyllä haluaa ihan hulluna jotakuta miestä, kunhan sopiva tulee kohdalle. Hän ei tällä hetkellä halua juuri sinua.

N46

Et kyllä puhu vaimostani, mutta jos näin olisi, on tuossa minusta kyllä naisellakin oma vastuunsa. Kyllä sitä pitää saada suunsa auki suhteessa. Jos en yli kahden kymmenen vuoden jälkeen oikeasti tietäisi, mitä vaimoni haluaa, niin silloin hän saisi katsoa peiliin.

Mutta tämä nyt vain vahvisti tämän "palstafaktan" Haluttomia naisia ei ole ja naisen libido jotenkin ihmeellisellä tavalla nousee vaihdevuosien myötä. Varmaan jälkimmäinen voi joissain tapauksissa pitää paikkansakin, mutta kyllä se ihan oikeasti voi laskeakin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän