Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde on muuten aivan täydellinen...

Vierailija
28.03.2021 |

...mutta puolisoni ei vain halua minua seksuaalisesti... tai ainakin todella paljon harvemmin kuin minä.
Ollaan oltu pitkään yhdessä ja sinänsä olen melko onnellinen. Aika usein vain kaipaa sitä, kun myös puoliso halusi minua... :-(
Onko muita 98%:sti onnellisia?

Hauska, kun näen juuri tuossa otsikon: "Mitähän sellaisen kanssa voisi tehdä kun on voimakas seksuaalinen vetovoima mutta kyseisen ihmisen kanssa ei koskaan tulisi mitään muuta?" Kun tuntuu, että itsellä on juurikin tuon tilanteen vastakohta. On kaikki muu, muttei seksuaalista vetovoimaa...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi?

Vierailija
2/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuollainen läheisyyden puute on kaikkea muuta kuin lähes täydellinen suhde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosi?

Tuo oli niin ytimekäs ja vielä ensimmäinen vastaus, että ihan jopa hymyilytti.

No, itsellä on varmaan kahden kilon tarkkuudella sama kuin 20 vuotta sitten. Puolisolla on tullut jonkun verran lisää... En tiedä tarkkaan kuinka paljon, mutta ainakin hän itse tuskailee sen kanssa...

-ap

Vierailija
4/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama provon aloitus: Ollaan oltu pitkään yhdessä ja muuten onnellisia...

Aina tämä tietty provoilija ja aina joku parisuhde ongelma.

Sama virsi, oli pyhä tai arki, loputon virsi samaa sössöä, jatkuvasti samalta tyypiltä.

Vierailija
5/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain 98%:sti onnellinen. En jaksa tätä elämää. WOE IS ME

Vierailija
6/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Kuulostaa ikävältä, I feel you. Kuinka usein teillä on seksiä? Onko muunlaista läheisyyttä?

Vierailija
7/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuollainen läheisyyden puute on kaikkea muuta kuin lähes täydellinen suhde. 

No läheisyyttä meillä sinänsä on, se ei vain johda juuri koskaan mihinkään pidemmälle.

Mutta ehkä kysymykseni ei ollutkaan suunnattu sinulle.

Vierailija
8/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun s*ksi toimii niin se on pieni osa suhdetta mutta jos se ei toimi niin siitä tulee iso ongelma joka syö suhteen lopulta. Minulla oli sama tilanne, tuloksena avioliitto loppui. Muitakin ongelmia meillä oli mutta toisen haluttomuus satutti. Olisi ollut todella monta tilaisuutta pettää (olen ihan ok näköinen, hoikka) mutta en halunnut. Kukaan lähipiiristä ei oikein tahtonut uskoa että mies oli se haluton osapuoli. Sekin vähän loukkasi että alettiin heti miettimään mikä vika minussa on kun ei halua. Enpä kyllä itaekään olisi uskonut että mies voi olla vuosia haluamatta. No nytpä tiedän.

Vierailija
9/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli exän kanssa voimakas seksuaalinen vetovoima, mutta hänen valheidensa takia meni luottamus. Lopulta en siksi saanut orgasmeja. Tiedän hän on säälittävä läheisriippuvainen ihminen, lähinnä säälin häntä.

Kyllä nautinnolliseen seksiin parisuhteessa pitää olla myös henkisen puolen kunnossa.

Vierailija
10/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan ideaaltilanne, enjoy!

Vierailija
11/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosi?

Eksäni oli läski, kuten valtaosa suomalaismiehistä.

Pidän hoikista miehistä ja onneksi tapasin hänet.

ohis

Vierailija
12/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä ihmistä ei ole ja siksi ei voi myöskään haaveilla täydellisestä virheettömästä elämästä vaan oppia elämään niiden vikojen ja puutteiden kanssa.

Vierailija
13/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun s*ksi toimii niin se on pieni osa suhdetta mutta jos se ei toimi niin siitä tulee iso ongelma joka syö suhteen lopulta. Minulla oli sama tilanne, tuloksena avioliitto loppui. Muitakin ongelmia meillä oli mutta toisen haluttomuus satutti. Olisi ollut todella monta tilaisuutta pettää (olen ihan ok näköinen, hoikka) mutta en halunnut. Kukaan lähipiiristä ei oikein tahtonut uskoa että mies oli se haluton osapuoli. Sekin vähän loukkasi että alettiin heti miettimään mikä vika minussa on kun ei halua. Enpä kyllä itaekään olisi uskonut että mies voi olla vuosia haluamatta. No nytpä tiedän.

Kyllä haluttomuus nimenomaan voi johtua ihan siitä haluttomasta osapuolesta eikä sitä välttämättä osaa edes selittää sille toiselle miksi näin on eikä tosiaan johdu mistään toisen ulkoisista "vioista" tms.

Vierailija
14/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli exän kanssa voimakas seksuaalinen vetovoima, mutta hänen valheidensa takia meni luottamus. Lopulta en siksi saanut orgasmeja. Tiedän hän on säälittävä läheisriippuvainen ihminen, lähinnä säälin häntä.

Kyllä nautinnolliseen seksiin parisuhteessa pitää olla myös henkisen puolen kunnossa.

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostattaa sitä omaa egoaan ja jos kokee olevansa suhteessa se parempi ihminen ei ole riittävän kypsä parisuhteeseen.

Vierailija
15/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka. Kuulostaa ikävältä, I feel you. Kuinka usein teillä on seksiä? Onko muunlaista läheisyyttä?

En osaa sanoa kuinka usein, enkä tiedä onko sillä niin merkitystä. Harvemmin kuin kerran kuussa, mutta edellisestä kerrasta on kuitenkin alle vuosi...

Muunlaista läheisyyttä on, mutta kovin lähelle en oikein aina halua mennäkään, kun vain silloin sitten taas tulee konkreettisemmaksi, ettei toinen halua.

Vierailija
16/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluttomuus nimenomaan voi johtua ihan siitä haluttomasta osapuolesta eikä sitä välttämättä osaa edes selittää sille toiselle miksi näin on eikä tosiaan johdu mistään toisen ulkoisista "vioista" tms.

Ruokavalio, liikunta ja lepo. Ja se tabu, jota ei jostain kumman syystä puhuta. Miesten vaihdevuodet.

Vierailija
17/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painosi?

No, itsellä on varmaan kahden kilon tarkkuudella sama kuin 20 vuotta sitten. Puolisolla on tullut jonkun verran lisää... En tiedä tarkkaan kuinka paljon, mutta ainakin hän itse tuskailee sen kanssa...

-ap

Voisiko syy löytyä noista puolison omista kiloista? Joko häpeilee omaa vartaloaan, tai kärsii erektiovaikeuksista? Myös testosteroniarvot voivat olla matalat.

Vierailija
18/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painosi?

-ap

Voisiko syy löytyä noista puolison omista kiloista? Joko häpeilee omaa vartaloaan, tai kärsii erektiovaikeuksista? Myös testosteroniarvot voivat olla matalat.

En ollut hakemassa ratkaisua, vaan pikemminkin kokemuksia suunnilleen samasta tilanteesta.

En ole kyllä kehdannut pyytää vaimoa mittauttamaan testosteronitasojaan... :-)

Kieltämättä tulevat vaihdevuodet mietityttävät... Vaimo on nyt reilu 40, mutta libido on tuntunut laskevan hitaasti mutta tasaisesti jo kymmenen vuotta.

Toisaalta, ehkä "ongelma" helpottuu, jos seksi loppuu kokonaan, niin sitä ei tarvitse niin miettiä.

-ap

Vierailija
19/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen kämppäkaverielämä menettelee siihen asti, kunnes jompi kumpi teistä rakastuu johonkin suhteen ulkopuoliseen. Kun näkee miten toinen hehkuu rakastuneena, mutta kohde et ole sinä - sitten ymmärrät tuskan kautta mitä teiltä puuttuu.

Vierailija
20/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se minulla oli, nainen oli muuten ihan vetävä ja mahtava ja meillä oli mukavaa yhdessä. Mutta minulla ei vaan kertakaikkiaan viisari värähtänyt ja se oli naiselle kova paikka. Vaivoin sai suuseksillä ylös niin että hetken pystyi duunata, kunnes lerpsahti. Taisi olla kuitenkin siitä syystä, että minua ei seksi kiinnostanut ja kun tarkemmin asiaa mietin, niin eipä se koskaan ole tainnut kiinnostaakaan. Siten päätin ettei suhteesta mitään tule, enkä voi haluja mistään taikoa jos niitä ei vaan ole. Vaikka nainen olisi jostain syystä halunnut jatkaa, ei kai vielä hahmottanut tulevaisuuden ongelmia asian takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän