"Tätäkään ei olisi tapahtunut, jos sinulla ei olisi lapsia". Luetelkaa tähän esimerkkejä
Itse avasin tänään maitopurkin kaataakseni aamukahviin maitoa. Kaadoin, ja maito olikin vettä. Lapsi oli tehnyt tempun.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et hanki ikinä lapsia:
-Rahasi säästyvät
-Nukut yösi paremmin
-Kehosi säilyy paremmin kun ei ole synnytyksen pilaama
-Et joudu siivoamaan toisen ihmisen eritteitä (kusta, pskaa, oksennusta, kuolaa)
-Et joudu olemaan vastuussa toisen ihmisen tekemisistä
-Et vietä loppuelämääsi huolissasi
-Et joudu ikinä kokemaan oman lapsen sairastumista ja/tai kuolemaa
-Et joudu ikinä kokemaan sitä, jos omasta lapsesta tulee rikollinen
-Et menetä 18 vuotta elämästäsi kun olet vastuussa ihmisestä
Kaksi virhettä: kropalle ei tapahdu mitään ja lapsesta on vastuussa koko elämän eikä vain 18 vuotta.
Yksi virhe: kropalle tapahtuu raskaus, synnytys, imetys ja stressi.
Paitsi jos sattuu olemaan lapsen isä.
Kyllähän se pienen terveen itsepetoksen vaatii että ryhtyy vapaaehtoisesti lisääntymään. "Meidän lapsesta tulee erilainen, ei meidän lapsi sellaista tekisi vaan ainoastaan naapurin lapset" ja "Synnytys vaan hehkeyttää ja nuorentaa kehoa, minusta tulee vetreämpi kuin 15 vuotiaana" ja "Ei se minun kultakimpale mies jättäisi meitä, niin tapahtuu vain muille".
-uhmaitkupotkuraivarit
-lyöntejä
-tyhmäksi haukuntaa
-hirveät syyllisyydentunnot omasta vanhemmuudesta
-pohjaton yksinäisyydentunne ja stressi
-pohjaton rakkaudentunto ja välittäminen kaikesta huolimatta
-lapsen kekseliäät letkautukset
-lapsen kasvun seuraaminen
-lapsen ilo
-kiitollisuus että on terve lapsi
Vierailija kirjoitti:
Kuolen nauruun kun nelikymppiset mammat täällä luulevat omistavansa teinin kropan XD
Ja mua naurattaa, kun jotkut jättävät lapset tekemättä, koska kroppa menee pilalle. Kenenkään vartalo ei ole nelikymppisenä enää samanlainen kuin teininä tai parikymppisenä. Kun katsoo keski-ikäisiä naisia esim. uimahallissa tai työpaikan pukuhuoneessa, en todellakaan pystyisi itse ainakaan vartalon perusteella sanomaan, kuka on äiti ja kuka lapseton.
Ymmärsin ap:n aloituksesta, että tarkoitus oli kertoa lasten tekemiä hauskoja metkuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen nauruun kun nelikymppiset mammat täällä luulevat omistavansa teinin kropan XD
Ja mua naurattaa, kun jotkut jättävät lapset tekemättä, koska kroppa menee pilalle. Kenenkään vartalo ei ole nelikymppisenä enää samanlainen kuin teininä tai parikymppisenä. Kun katsoo keski-ikäisiä naisia esim. uimahallissa tai työpaikan pukuhuoneessa, en todellakaan pystyisi itse ainakaan vartalon perusteella sanomaan, kuka on äiti ja kuka lapseton.
Etkä että kuka on keski-ikäinen ja kuka ei.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3786290/pahin-toisen-moka-ikaaasi-koski…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulospäin ei välttämättä mitään huomaakaan. Raskaudesta ja synnytyksestä aiheutuvat pysyvät vauriot ja vaivat ovat sisäisiä.
Se, että 40 vuotiaasta ei huomaa onko synnyttänyt vai ei, ei tarkoita sitä että kroppa olisi teinin kroppa :). Mitähän epävarmuutta te oikein kompensoitte. Ei mullakaan, 27 vee synnyttämättömällä normaalipainoisella ole todellakaan mikään TEININ kroppa. Jos olisi niin menisin aika äkkiä käymään lääkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et hanki ikinä lapsia:
-Rahasi säästyvät
-Nukut yösi paremmin
-Kehosi säilyy paremmin kun ei ole synnytyksen pilaama
-Et joudu siivoamaan toisen ihmisen eritteitä (kusta, pskaa, oksennusta, kuolaa)
-Et joudu olemaan vastuussa toisen ihmisen tekemisistä
-Et vietä loppuelämääsi huolissasi
-Et joudu ikinä kokemaan oman lapsen sairastumista ja/tai kuolemaa
-Et joudu ikinä kokemaan sitä, jos omasta lapsesta tulee rikollinen
-Et menetä 18 vuotta elämästäsi kun olet vastuussa ihmisestä
Kaksi virhettä: kropalle ei tapahdu mitään ja lapsesta on vastuussa koko elämän eikä vain 18 vuotta.
Yksi virhe: kropalle tapahtuu raskaus, synnytys, imetys ja stressi.
Niin, mutta siitä ei jää mitään jälkiä kroppaan. Kroppa on sama kuin teininä, kun raskaus ja imetys on ohi.
Tämä. Kroppa on kuin teinillä nyt.
- Äippä 44v
Sama. N 45
Minullakin on teinin kroppa! Synnyttäminen nuorruttaa!
N72 lapsia 7 lapsenlapsia 18
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sellaista ole sanonut. Vain että kilot ja mitat ovat täsmälleen samat. Kyllähän jo ihon elastisuus on eri nelikymppisellä ja teinillä. N45
Suomalaisen sankariäidin myytissä lapsen kanssa vietetään 24 tuntia vuorokaudesta syntymästä siihen että lapsi muuttaa omilleen. Mikään vähempi ei riitä vaan jalustalla pysyäkseen kaikki muu saa siirtyä syrjään äidin elämästä ja jonkun muun vastuulla on rahoittaa tuo kaikki.
Lopputuloksena on täysin äidistään riippuvainen mammanpoika tai -tyttö joka roikkuu vielä kolmekymppisenäkin kotona ja äiti kotona paapomassa, pesemässä pyykkejä, tekemässä ruokaa yms.