Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myisitkö oman koronarokotteen jos joku maksaisi siitä kymppitonnin?

Vierailija
27.03.2021 |

Miten on?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myisi. Laittaisin huutokauppaan ja pohjahinnaksi 10 000€. Taatusti löytyisi monia, jotka olisivat valmiita maksamaan enemmänkin. 

Vierailija
42/51 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa ihan ilmaiseksikkin jos sellaisen "omistaisin."

En tule koronarokotetta ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa tulevaisuudessa jäädä paitsi yhdestä jos toisestakin jos ei ota rokotetta, että en taitais myydä mistään hinnasta. Henkkoht itse rokotukseen suhtaudun lähinnä ihan yks hailee mentaliteetillä, en pelkää koronan sairastamista, eikä tuo rokote edes suojaa tai estä tartuntoja, mutta rokottamattomuus taitaa käytännössä estää kaiken elämisen ylipäätään.

Melkoiset harhat sinulla. Vai oletko näitä, joille ulkomailla ramppaaminen on ainut elämän sisältö?

En ole harhainen eikä ulkomailla ramppaaminen ole elämässäni ainoa sisältö.

Minulta meni työpaikka alta ja nyt opiskelen uutta alaa, alaa jolla todennäköisesti rokote on työllistymistä mahdollisesti parantava asia. Työnantaja ei tietenkään voi kysyä asiasta mutta mikään ei estä hakijaa itse kertomasta tai laittamasta todistusta cv:hen. Pidän todennäköisenä että tuosta rokotteesta tulee epävirallinen vaatimus erittäin monella alalla niin pitkään kuin tämä kriisi on tuoreessa muistissa tai rokottamattomuus mahdollisesti aiheuttaa riskin.

Tuilla elävänä ei kovin kummoista harrastus- tai virkistystoimintaa pysty kustantamaan.

Tiivistettynä: ei rokotetta -> ei töitä -> ei huveja

Vierailija
44/51 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin mielelläni. Kymppitonnilla voisi tehdä paljon toimenpiteitä millä välttää vielä paremmin virusta.

Vierailija
45/51 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myisin. En aio ottaa rokotusta.

En ole tupakoitsija, joten keuhkoni ovat täysin puhtaat. Olisi huvittavaa myydä rokotus jollekin epätoivoiselle röökin orjalle, joka on posket lommolla imenyt tupakkaa vuosikausien ajan. Hän varmasti haluaa rokotteen, koska tietää itse pilanneensa omat keuhkonsa ja nyt ainoa suojaava tekijä on rokote. 

Vierailija
46/51 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myisin. Ottaisin aluksi vuoden virkavapaata.

47/51 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin myisin! Saan joka tapauksessa aivan viimeisessä ryhmässä viimeisten joukossa. Ja ihan hyvä niin. 

Nii mäki.parasta täs on se että rokote on Ilmanen...😁enkä aatellu muutenkaan ottaa sitä vielä ku ne tekee vasta ihmiskoetta sillä..😎

Tuli pikkasen liian nopeesti niitä rokotteita yhtäkkiä ja firmat taistelee nyt paremmuudesta ja markkina osuuksista..mitä lie keittosuola liuosta

Vierailija
48/51 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myisin. Eiköhän sillä rahalla saa 1000 rokotetta kun porukka alkaa olla rokotettua ja niistä ei enää ole pulaa. Viimeisten joukossa olen muutenkin ja ihan hyvä nähdä vaikutukset esim vuoden "testaamisen" jälkeen ennenkuin itseään piikittää.

Vierailija
49/51 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti!

Saisin sen kuitenkin myöhemmin ilmaiseksi.

Vierailija
50/51 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, onko halukkaita ostajia?

Vierailija
51/51 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan jopa tonnin että joku menee teeskentelemään olemaan minä ja ottamaan piikin että saan papereihin saaneeni sen ja voin taas matkustaa ulkomaankämpille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän