Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoton tilanne

Santeri88
27.03.2021 |

Naiset kun on tunnetusti viisaampia niin auttakaa nyt miestä mäessä. Olen siis 31 vuotias homoseksuaali Helsingistä ja kävin peruskoulun ja lukion yhden naisen kanssa Järvenpässä. Hän on tätä nykyä sairaanhoitaja. Hän on jotenkin ihan lääpällään meikäläiseen vaikka olen sanonut sata kertaa ettei kiinnosta. Kun hänen miehensä on nukahtanut hän on hurauttanut autolla tänne mun ja mun miehen luo keskellä yötä ja häiriköinyt soittamalla ovikelloa. Miten hän on oikeesti voinut seota tälleen ja mitä mun pitäis tehdä kun kuitenkin oltiin niin pitkään frendejä kouluaikoina???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat poliisit jos tulee ovelle, ja estot puhelimeen ja someen. Susta on tullut pakkomielle ja siihen ei ole muuta ratkaisua kun jättää tuo ihminen kokonaan pois elämästä.

Vierailija
2/4 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole ketään muutakaan, jonka puoleen kääntyä, kun asiat menee huonosti.

Jos hän vaan hakee sulta tiettyä turvallisuuden tunnetta, eikä mitään sen kummempaa.

Ketään en kyllä päästäisi sisään yöllä, jos ihmisellä ei ole hengen hätä kyseessä.

Älä avaa siis enää hänelle ovea, yritä estää ainakin nuo yölliset häirinnät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat poliisit jos tulee ovelle, ja estot puhelimeen ja someen. Susta on tullut pakkomielle ja siihen ei ole muuta ratkaisua kun jättää tuo ihminen kokonaan pois elämästä.

No ei tuo sentäs mikään poliisiasia vielä ole.  Ensin pitää jutella asianomaisen kanssa ja pyytää häntä suoraan lopettamaan kaikki yhteydenpito.

Vierailija
4/4 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi kerta vielä heteroa tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme