Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tavara teillä on jo ollut vuosia kadoksissa?

Vierailija
27.03.2021 |

Sellainen, jonka tiedätte olevan olemassa ja tallessa, mutta jota ei koskaan löydy?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten yhtenä päivänä multa vaan ihan yhtäkkiä katosi melkein jatkuvassa käytössä ollut Tupperwaren vaaleanvihreä kannellinen kulho. Kansi on edelleen tallessa, en voi heittää sitä pois, jos kulho yhtäkkiä löytääkin takaisin luoksemme.

Vierailija
2/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se klassinen eli sukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mikä harmittaa on kultainen risti minkä hukkasin joskus. Tosin siitä en edes tiedä onko se jossain enää. Ehkä hukkasin sen pukukoppiin kaupassa, ehkä kotiin.

Vierailija
4/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni. :(

Juu, ei ole tavara..

Vierailija
5/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit

Vierailija
6/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sitten yhtenä päivänä multa vaan ihan yhtäkkiä katosi melkein jatkuvassa käytössä ollut Tupperwaren vaaleanvihreä kannellinen kulho. Kansi on edelleen tallessa, en voi heittää sitä pois, jos kulho yhtäkkiä löytääkin takaisin luoksemme.

Mulla sama joidenkin osien kanssa :D

Vierailija
7/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää vuosiin "tavaraani" läskieni alta nähnyt.

Vierailija
8/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukausi sitten ajomatkalla töistä kotiin hukkasin toisen korvikseni. Sattumalta tiedän tämän, koska vilkaisin auton peiliin ennen starttia ja näin korvikset ja ajattelin niistä että nepä sopivat hyvin kaulahuiviini.

Kotona huomasin eteisessä taas peiliin katsoessani (että olinko ihan punainen, kun tuntui tosi kuumottavalta kasvoista), että toinen korvakoru puuttui. Menin heti etsimään sitä autoon, mutten löytänyt sitä. Löydänköhän koskaan?

Vierailija
9/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kuukausi sitten ajomatkalla töistä kotiin hukkasin toisen korvikseni. Sattumalta tiedän tämän, koska vilkaisin auton peiliin ennen starttia ja näin korvikset ja ajattelin niistä että nepä sopivat hyvin kaulahuiviini.

Kotona huomasin eteisessä taas peiliin katsoessani (että olinko ihan punainen, kun tuntui tosi kuumottavalta kasvoista), että toinen korvakoru puuttui. Menin heti etsimään sitä autoon, mutten löytänyt sitä. Löydänköhän koskaan?

Ai avausviestissä lukikin vuosia kadoksissa. Minulla vasta kuukauden.

Vierailija
10/16 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen isossa kaapissa, jossa on paljon takkejamme joka lähtöön, oli mun ihana ja hirmu kallis norjalainen paksu, taidokkaasti kudottu villatakki. Se katosi sieltä vuosia sitten, ehkä siitä on jo 7 tai 8 vuotta. Olen jo useasti tyhjentänyt kaapin, mutten löytänyt villatakkia. Olen penkonut koko kodin, mutta ei. Missähän se on? Harmittaa.

Vierailija
11/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteisen isossa kaapissa, jossa on paljon takkejamme joka lähtöön, oli mun ihana ja hirmu kallis norjalainen paksu, taidokkaasti kudottu villatakki. Se katosi sieltä vuosia sitten, ehkä siitä on jo 7 tai 8 vuotta. Olen jo useasti tyhjentänyt kaapin, mutten löytänyt villatakkia. Olen penkonut koko kodin, mutta ei. Missähän se on? Harmittaa.

Entä jos se on jonkin takin alla samassa henkarissa siinä kaapissa?

Vierailija
12/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie-nuken mekko, pinkki jossa hopeanvärisiä pilkkuja. Ostettu itiksen Lelulaatikosta kauan sitten.

Vierailija
13/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu, mihin mun elämä joutui. Oon ettinyt sitä jo useamman vuoden.

Vierailija
14/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimo avioliitossa.

Vierailija
15/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot, tekonahkaiset, ruskeat kesäsandaalit. Ei mitään hajua, mihin ovat kadonneet, en keksi enää muita vaihtoehtoja, kuin entisen kämppikseni..

Vierailija
16/16 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat pelipaitani.

Vaimo ei tunnusta, että olisi heittänyt ne roskiin, mutta ei oikein muutakaan mahdollisuutta ole. Joskus remonttipaidoiksi niitä etsiskelin. Hävinneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä