netti.fi sähköposti elisalta poistuu käytöstä, MITEN VOIN TALLENTAA TÄRKEÄT SÄHKÖPOSTIT, gmailiin, ei kai yksitellen
Olen niin huono sähköpostiasioissa, kertokaa miten voin tallentaa tärkeät viestit gmailiin, niitä on hirveästi, ei kai vaan yksitellen. Olen nyt pulassa.
Minulle tuli yllättäen elisan sähköpostin poistamisesta tiedote, netti.fi poistuu käytöstä. En halua sitä maksullisena.
......Sähköposti poistuu tällöin automaattisesti käytöstäsi 1.5.2021 jälkeen ja sähköpostin sisältö poistetaan......
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vanhat naiset ja tietotekniikka = katastrofi
KUULEHAN BABY! TÄÄLLÄKIN VANHA NAINEN, 69 Vee.
OLEN KÄYTTÄNYT TIETOTEKNIIKKAA JO 70 LUVULLA, ELI ENNENKUIN SINÄ RU.K..RI OLET EDES SYNTYNYT. ÄLÄ YLEISTÄ !
Olen ahkeroinut ja kopioinut viestejä paljon , ei tietysti tavallisia juttuja, ja vielä on osa tekemättä.
Hyvä kun sain vinkin, hehdä rauhallisesti osan päivittäin.
Jotkut eivät uskoneet "mollukan" tarinaan, kun tässä USB ja huoawei roikussa, on sininen valo , ja nyt hoksasin laittaa siihen pienen sirun kun se mahtui.
Mutta miten osaan taltioida sinne sirulle? Jostakin sellainen kuva tähän ruudulle kai pitäisi löytyä? Oon vanha mutta sitkeä.
Vanhasa kamerassani on myös siru ja se manee automaattisesti, mutta ne on pelkkiä kamerakuvia.
Kyllä netti .fi viestien taltiointi käy voimille.
Olenko ainoa, jolla on tämä elisan poistoon tuleva sähköposti, ja siellä niin paljon tärkeitä viestejä taltioitavaksi?
Minkä ilmaisen sähköpostin voisin ottaa elisan netin tilalle?
Valitse kaikki ja paina delete. Deletenappi siirtää ne varmaan talteen.
Nyt tatvitsen uuden sähköpostin, onko ehdotuksia?
Delete nappi on väärä , kokeile vaan sinä ja kerro.
Nyt sain useamman päivän urakkana kopioitua ja siirrettyä tekstiversioon kaikki tärkeät viestit. Vaikka eivät tärkeitä olisikaan niin ne sadat viestit on nyt taltioitu.
Kiitos sille, joka kehotti joka päivä tekemään pienen urakan. Niin sain tehtyä.
Nyt tarvitsen uuden ilmaisen sähköpostin, jota nyt ei heti poistettaisi.
Olisiko ehdotuksia?
Olisipa hauska kuulla tähän asiaan liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Migratoi vaikka käyttäen imapsynciä
https://www.howtoforge.com/how-to-migrate-mailboxes-between-imap-server…
Onko kiva vinoilla ihmiselle, joka asiallisesti kysyy neuvoa ja kertoo ettei ymmärrä tietokoneista ja että ikääkin on?
Toivon, että maailma ja tekniikka muuttuu sinunkin kohdallasi yhtä nopeasti, kuin meidän 1940-1950-luvulla syntyneiden kohdalla.
Ja että pysyt perässä, vanhanakin.
Kun kaikki vanhenevat, jolleivät kuole nuorena.
Tulosta ne työpaikalla ja laita mappiin.