Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistisairas äitini rokotettiin hoivakodissa kiellostani huolimatta

Vierailija
27.03.2021 |

Kyseessä siis koronarokote, kuten varmaan jo arvasittekin. On ollut rokotteen jälkeen todella kipeä, korkea kuume jo neljättä päivää ja kauheaa ihottumaa ilmestynyt mm. kaulaan.

Mites tässä tulisi nyt toimia? Rikosilmoitus rokottajista?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap toivoo äitinsä ennenaikaista kuolemaa ja yrittää edistää sitä estämällä häneltä terveydenhoidon? Onko lapsuuteen liittyviä juttuja, jotka nyt vanhoilla päivillä alkavat oireilla?

Vierailija
62/69 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten ahne tuo Ap on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko näin monelle tosiaan ok, että kaikki piikitetään halusi tai ei. Ja miten voi olla mahdollista, ettei muka hoivakodissa voisi asua tai työskennellä ilman rokotetta.

En todellakaan haluaisi äitiäni hoitokotiin, jossa henkilökunta ei olisi rokotettu!

Vierailija
64/69 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkoholiperhe taustaa?

Vierailija
65/69 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä hoivakodissa on muitakin kuin äitisi. Rokottamalla sekä asukkaat että työntekijät saadaan suoja koko hoivakodin kattavista epidemioista.

Tota nyt ei usko vanha erkkikään.

Taloyhtiössä hallituksen pj päättää että rokotus otetaan. Sama tilanne.

Vierailija
66/69 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun läheiseni on muisti- ja mielisairas. Hänet on rokotettu. Olen hänen edunvalvojansa. Minulta ei kysytty.

Kyllä ihmettelen, miksi ei kysytty, ja toimiko hoitokoti oikein.

Toimi oikein. Rokotuksilla pyritään estämään vanhuksen ennenaikainen kuolema.

Vierailija
67/69 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä hoivakodissa on muitakin kuin äitisi. Rokottamalla sekä asukkaat että työntekijät saadaan suoja koko hoivakodin kattavista epidemioista.

Tota nyt ei usko vanha erkkikään.

Taloyhtiössä hallituksen pj päättää että rokotus otetaan. Sama tilanne.

No, ei päätä.

Vierailija
68/69 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aplle on niin tärkeää jouduttaa äitinsä poismenoa?

Vierailija
69/69 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olisi voinut ottaa äitinsä pois hoivakodista ja hoitaa häntä itse jos olisi oikeasti välittänyt äidistään.

Vierailiko Ap äitinsä luona useasti? Jos käy vierailulla kerran jouluna ja toisen kerran juhannuksena niin omaiselta ei  silloin juuri kysellä koska ei mitenkään seuraa vanhuksen vointia. Tässä tapauksessa lääkäri tekee päätöksen.

Itse vierailen oamiseni luona vähintää 2 kertaa viikossa, usein jopa 4, joten olen tietoinen hänen kunnistaan.  Minulta kyllä kysyttiin mielipidettä rokottamiseen ja lääkärin kanssa päätimme jättää rokotuksen antamatta koska omaiseni on melko heikossa kunnossa ja mahdollien kuumepiikki tai voimakkaat lihaskivut aiheuttavaisivat vain turhaa kärsimystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä