Koronakilot ahdistaa todella paljon
Olen edelleen normaalipainon rajoissa, joten koen että asiasta on erittäin vaikea puhua kun suurin osa meistä yli kolmekymppisistä on enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Ilmeisesti ennen kulutin ihan vaan liikunnallakin niin paljon kaloreita, että paino pysyi kurissa vaikka herkuttelinkin monta kertaa viikossa. Uimahallikäynti kuluttaa niin paljon enemmän kuin kävelylenkki, vaikka liikunta kestäisi molemmissa yhtä kauan... Muutenkin harrastin ennen monipuolisesti liikuntaa, ehkä se sitten oli se painonhallinnan salaisuus.
Minulla on vaan tässä sellainenkin juttu, että olen sinkku, ja olin luvannut itselleni olevani ensi kesänä hyvässä kunnossa jotta voin deittailla jne. Koen olevani tällä hetkellä liian vastenmielisen näköinen jotta voisin mennä mihinkään deittipalveluun. Tiedän että ikäiseni miehet katsovat niissä myös minua yli kymmenen vuotta nuorempia naisia enkä voi mitenkään kilpailla heidän kanssaan samoista miehistä. Yli nelikymppiset taas ei kiinnosta, sillä toiveissani on saada yksi lapsi. Olen aikaisemmin sairastanut masennuksen joten adoptiokaan ei ole vaihtoehto.
Kommentit (69)
Hommaa kotiin joku kuntoilulaite, näitä rajoitteita voi kestää ties kuinka kauan..
Ota koiran tai kissanpentu, lapsi on kuitenkin sellainen haave, mikä ei kaikilla toteudu koskaan, joten siitä ei pidä tehdä pakkomiellettä, vaan parasta ajatella että lapsi on tervetullut jos on tullakseen..
Vierailija kirjoitti:
Hommaa kotiin joku kuntoilulaite, näitä rajoitteita voi kestää ties kuinka kauan..
Kahvakuula ja jumppakuminauha löytyy, sen lisäksi treenaan muutoinkin kehonpainolla.
Vierailija kirjoitti:
Ota koiran tai kissanpentu, lapsi on kuitenkin sellainen haave, mikä ei kaikilla toteudu koskaan, joten siitä ei pidä tehdä pakkomiellettä, vaan parasta ajatella että lapsi on tervetullut jos on tullakseen..
Koira ei mahdu nykyiseen kämppään ja kissakin on vähän siinä ja siinä, että onko liian pieni ja virikkeetön asunto.
Ei minulla ole mitään pakkomiellettä lapsesta, mutta kyllä minä silti olisin halunnut oman pienen perheen.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvakuula ja jumppakuminauha löytyy, sen lisäksi treenaan muutoinkin kehonpainolla.
Oho tämä oli siis ap kans
-Ap
Kerrot, että olet edelleen normaalipainon rajoissa. Älä mieti liikaa kilojasi vaan ala tekemään asioita mistä tykkäät. Älä odota deittailua kunnes olet tietyssä painossa. Treffikumppaneita ei kiinnosta kilo sinne tai tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot, että olet edelleen normaalipainon rajoissa. Älä mieti liikaa kilojasi vaan ala tekemään asioita mistä tykkäät. Älä odota deittailua kunnes olet tietyssä painossa. Treffikumppaneita ei kiinnosta kilo sinne tai tänne.
Teen jo asioita mistä tykkään. Tällä hetkellä ei oikein voi koronasyistä deittailla, täällä Helsingissä on sen verran paha tilanne. Ja tiedän kyllä mitä tarjonta on tinderissä, olen miespuolisen kaverin puhelimesta nähnyt miten upeita, kauniita ja sporttisia naisia täällä on koko kaupunki täynnä.
-Ap
Mitenkäs painovanne, onko ihmiset saaneet sillä millaisia tuloksia aktiivikäytössä?
Tiedän että ikäiseni miehet katsovat niissä myös minua yli kymmenen vuotta nuorempia naisia enkä voi mitenkään kilpailla heidän kanssaan samoista miehistä.
-Öööhhh :D Siis haluutko jonkun 18 v miehen ? :'DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen jo asioita mistä tykkään. Tällä hetkellä ei oikein voi koronasyistä deittailla, täällä Helsingissä on sen verran paha tilanne. Ja tiedän kyllä mitä tarjonta on tinderissä, olen miespuolisen kaverin puhelimesta nähnyt miten upeita, kauniita ja sporttisia naisia täällä on koko kaupunki täynnä.
-Ap
Lopeta tuo vertailu toisiin ja ala arvostaa itseäsi enemmän. Et ole uhri vaan kyvykäs ihminen. Minusta sinun pitäisi treenata enemmän itsesi arvostusta kuin kehoasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs painovanne, onko ihmiset saaneet sillä millaisia tuloksia aktiivikäytössä?
Vois harkita.
-Ap
No kyllä muakin ahdistaa nämä turhaan kertyneet kilot. Samoista syistä kuin sinullakin: ainoa harrastus on kävelylenkit, polvet ei salli juoksemista. Viime aikoina pyöräily on tullut lisäksi, mutta kylmt kelit, tuuli ja sepeli eivät kauheasti innosta pyörälenkeille.
En ole vielä ylipainoinen,mutta vatsa pömpöttää ikävästi.
Yksin kotona kökkiessä syöminen on mukava ajankulu ja tuo edes vähän lohtua tähän ankeuteen. Sekin harmittaa, että kunto on rapistunut.
Pakkohan tässä on ryhtyä kuntokuurille, että saa bikinit päälle parin kk päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että ikäiseni miehet katsovat niissä myös minua yli kymmenen vuotta nuorempia naisia enkä voi mitenkään kilpailla heidän kanssaan samoista miehistä.
-Öööhhh :D Siis haluutko jonkun 18 v miehen ? :'DDD
Siis mitä et ymmärtänyt? Minun ikäiseni, eli kolmekymppiset miehet katsovat myös paljon nuorempiakin naisia. Olen nainen, etsin miestä, samanikäistä miestä. Tuliko selväksi?
-Ap
mitä jos söisit vähemmän?
Oletko ajatellut että siitä voisi olla apua ahdinkoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Lopeta tuo vertailu toisiin ja ala arvostaa itseäsi enemmän. Et ole uhri vaan kyvykäs ihminen. Minusta sinun pitäisi treenata enemmän itsesi arvostusta kuin kehoasi.
Vaikea olla vertailematta, kun sitä mitä miehet on mieltä koko ajan hierotaan päin naamaa. Varsinkin silloin kun työskentelin aspana oli kommentointi suorastaan karmeaa. Minulle riittää yksi hyvä, mutta kaikki nuo sovellukset perustuu ensisijaisesti ulkonäköön. Sitten kun alkukarsinnasta on selvitty pääsee näyttämään muitakin puolia itsestään.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllä muakin ahdistaa nämä turhaan kertyneet kilot. Samoista syistä kuin sinullakin: ainoa harrastus on kävelylenkit, polvet ei salli juoksemista. Viime aikoina pyöräily on tullut lisäksi, mutta kylmt kelit, tuuli ja sepeli eivät kauheasti innosta pyörälenkeille.
En ole vielä ylipainoinen,mutta vatsa pömpöttää ikävästi.
Yksin kotona kökkiessä syöminen on mukava ajankulu ja tuo edes vähän lohtua tähän ankeuteen. Sekin harmittaa, että kunto on rapistunut.
Pakkohan tässä on ryhtyä kuntokuurille, että saa bikinit päälle parin kk päästä.
Minäkin odotan parempia pyöräilykelejä kuin kuuta nousevaa! Ai että pyöräily on kivaa jos hyvä sää. Tsemppiä kohtalotoverille, kyllä me vielä saadaan itsemme parempaan kuntoon!
-Ap
Vierailija kirjoitti:
mitä jos söisit vähemmän?
Oletko ajatellut että siitä voisi olla apua ahdinkoosi?
En pysty enää vähentämään syömisiä. Muuten on nälkä ja palelu ihan koko ajan. Pakko olla kylläinen olo edes välillä, ihan jo keskittymisenkin kannalta.
Sama tilanne... Paha homma kun syöminen ikisinkulla niitä ainoita nautintoja enää tässä loputtomassa yksinäisyydessä.
Olisi kyllä niin paljon helpompaa jos sitä täydellistä naisvartaloa ei koko ajan tuputettaisi mediassa, somessa, mainoksissa, elokuvissa, prnossa jne. Miehet olettavat että kuka vaan voi muuttua jonkun puoliammattilaisurheilijan näköiseksi kun vaan jättää sen kahvipullan syömättä vaikka todellisuudessa sen vartalon takana on tuhansia treenitunteja.
Onko täällä kohtalotovereita?
-Ap