Seksifantasiasi?
Seksifantasialla tarkoitetaan nimenomaan fantasiaa jota ei ole tarkoitus toteuttaa mutta jota ajattelee esimerkiksi masturboinnissa.
Kommentit (91)
Vaimot vaihtoon -tilanne, se miten se voisi alkaa.
Ollaan siis jo todettu ettÀ toinen pari on kivaa seuraa noin muuten. Ja sitten se hetki kun istuskellaan ja jutellaan ja todetaan ettÀ voidaan vaihtaa istumajÀrjestystÀ. Vaimoni antaa suukon ja halaa, ja siirtyy sen toisen kaverin viereen istuksimaan. Samalla se vieras nainen tulee viereeni ja halaa lÀmpimÀsti.
Kaksi naista ja minÀ. Toinen ratsastaisi hepillÀ ja toinen kasvoilla. Naiset keskittyisi toisiinsa ja minun roolini olisi vain tuottaa naisille nautintoa.
Kokonainen karski rugbyjoukkue saisi ottaa "vÀkisin", samanaikaisesti ja erikseen. VÀkisin siinÀ mielessÀ, ettÀ haluaisin sitÀ, mutta ne ei sitÀ tietÀisi.
N31
Luonnon keskellÀ painaa nainen niskasta hellÀsti puuta vasten, laskea housut tai nostaa hametta ja nuolla takaa pÀin hÀnet orkkuun, jonka jÀlkeen otan hÀnet vielÀ rajusti samaista puuta vasten. Oispa jo kesÀ.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnon keskellÀ painaa nainen niskasta hellÀsti puuta vasten, laskea housut tai nostaa hametta ja nuolla takaa pÀin hÀnet orkkuun, jonka jÀlkeen otan hÀnet vielÀ rajusti samaista puuta vasten. Oispa jo kesÀ.
M33SeksiÀ luonnossa ilman hyttysiÀ, koiria, lenkkeilijöitÀ ja lapsiperheitÀ. SeksiÀ hiekkadyyneillÀ, ehkÀ joku katselisi.
Joku hyvÀnnÀköinen/ei hiippari mies metsÀssÀ tumputtamassa. En koskisi hÀneen tai sanoisi mitÀÀn. Nostaisin helmaa, aloittaisin itseni tyydyttÀmisen. Tulisimme vuoron perÀÀn.Ja olen N48,unohtui.
Arvasin. Toisen masturboinnin katseleminen olisi tosiaan kiihottavaa, spontaani hetki jossa kumpikin vain keskittyisi tekemÀÀn itselleen hyvÀÀ samalla kun ihailee toisen nautintoa ja syö tÀtÀ silmillÀÀn.
M33
TÀmÀ oli aikoinaan jokin "deitti" ilmoitus ja samalla siitÀ tuli minulle fantasia mitÀ en vÀlttÀmÀttÀ uskaltaisi toteuttaa:
SÀ oot perse pystyssÀ siinÀ sÀngyllÀ. Sun jalat on sidottuna sÀngynjalkoihin ja sun kÀdet on kÀsiraudoilla kiinni. Sulla on siinÀ aika tukala asento, mutta siitÀhÀn sÀ tykkÀÀt. EttÀ sun perse on mukavasti nÀkyvillÀ ja se pyhin, persereikÀsi, on irstaasti kÀytettÀvissÀ.
SÀ iniset, vingut, lÀÀhÀtÀt, pidÀtÀt hengitystÀsi. Sua pelottaa, sua panettaa. Sulla on irstaasti hyvÀksikÀytetty olo ja se tuntuu susta niin hyvÀltÀ. MÀ seison sun perseesi takana, mulla on kumihanska kÀdessÀ. TiedÀthÀn sellanen, joka jeesaa kÀden liukumaan hyvin sisÀlle sun perseeseen kun siinÀ on tarpeeksi geeliÀ. MÀ sitten työnnÀn sun sisÀllesi sormen, kaksi, kolme...Sitten mÀ otan kÀteni pois ja huomaan, ettÀ sÀ oot jo ihan pikkuisen auki. MiltÀ se tuntuu sitten olla siinÀ? Perse auki naisen edessÀ ja odottaa koko ajan, ettÀ sÀ saat sinne sisÀÀsi jotakin suurempaa.
MÀ otan dildon. MÀ otan plugin. MÀ sidon strapin vyörÀrölleni. MÀ otan mun kÀden. On se sitten mitÀ tahansa, niin hitaasti ja nautiskellen tungen sen sun sisÀÀsi. SÀ et voi sille mitÀÀn. Se vÀhÀn sattuu, se nöyryyttÀÀ ja ennenkaikkea, se kiihottaa sua ihan sinne sun rajoillesi asti, ilman orkkua vielÀ. MÀ panen sua jollakin aikani. Just sopivasti, ei liikaa, ei liian vÀhÀn.
Kun sun perse on mukavasti tÀytetty, mÀ otan piiskani ja piiskaan sua. VÀhÀn tai vÀhÀn enemmÀn. Sun persettÀ, ei muuta ihoa. Jos sun nÀnnit tykkÀÀ kivusta, niin saat niihin sellaset nipistimet, jotka varmasti tuntuu. MÀ lupaan sen ja mÀ pidÀn aina lupaukseni. Sitten sÀ makaat siinÀ sÀngyllÀ edelleenkin perse pystyssÀ. Perse kÀytettynÀ, nÀnnit satutettuna, perse piiskattuna.
Sulla tietenkin sitten seisoo ja sĂ€ haluat, ettĂ€ joku koskee sun kulliin. Se voi olla, ettĂ€ sĂ€ itse kosket kulliisi. Voi olla, ettĂ€ mĂ€kin kosken. ĂlĂ€ kuitenkaan kuvittele, ettĂ€ sĂ€ pillua saat. SitĂ€ sĂ€ saat varmasti kotoakin tai sitten jostakin muualta. ĂlĂ€ edes ajattele, ettĂ€ saat suuhoitoakaan. Ei onnistu. Runkata mĂ€ voin sua. ĂlĂ€kĂ€ ajattele, ettĂ€ paskat se miltÀÀn tunnu. KyllĂ€ se tuntuu. Sulla silloin se dildo tai plugi perseessĂ€si sun eturauhasta hĂ€rnÀÀmĂ€ssĂ€, nĂ€nnit puristuksissa, perse piiskauksesta ja nipistelystĂ€ punaisena ja naisen kĂ€si sun kullissa. SitĂ€hĂ€n sĂ€ oot aina halunnut ja mĂ€ tiedĂ€n sen. Ai niin, laukeetko sĂ€ kerran vai kaksi tollasessa jutussa? Se varmaan pitĂ€is vielĂ€ kattoo...
m36
Luonnonhelmassa runkkaamassa. Joku nainen yllÀttÀÀ mut ja katselee runkkausta hetken ennen kuin tulee luo ja alkaa antaan kÀsihoitoa. Rohkaistun hyvÀilemÀÀn samalla hÀntÀ. Puristelen innokkaasti pyllyÀ ja työnnÀn kÀden tuntemattoman naisen pikkareihin. HyvÀillen koskettelen pillua, varsinkin klittaa pehmeÀsti. Nainen katselee kun kiimassa roiskin spermani varvuille ja maahan. SiitÀ alkaa meidÀn metsÀromanssi. Tulen aina samaan paikkaan ja nainen kÀy katsomassa minua siellÀ ja tyydyttÀÀ minut, jos olen runkkaamassa. HÀn myös alkaa kÀyttÀmÀÀn minua ja ratsastaa sillÀ kun tahtoo. Ja se tuntuu niin hyvÀltÀ, etten voi kuin vaikertaen tulla yhÀ uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33SeksiÀ luonnossa ilman hyttysiÀ, koiria, lenkkeilijöitÀ ja lapsiperheitÀ. SeksiÀ hiekkadyyneillÀ, ehkÀ joku katselisi.
Joku hyvÀnnÀköinen/ei hiippari mies metsÀssÀ tumputtamassa. En koskisi hÀneen tai sanoisi mitÀÀn. Nostaisin helmaa, aloittaisin itseni tyydyttÀmisen. Tulisimme vuoron perÀÀn.Ja olen N48,unohtui.
Arvasin. Toisen masturboinnin katseleminen olisi tosiaan kiihottavaa, spontaani hetki jossa kumpikin vain keskittyisi tekemÀÀn itselleen hyvÀÀ samalla kun ihailee toisen nautintoa ja syö tÀtÀ silmillÀÀn.
M33Itselleen ja toisilleen. Viktoriaanisessa asento-oppaassa yhteinen omakiva oli akti muiden joukossa. Nimi oli Legal separation.
VielÀ yksi ylitse muiden: seksiÀ mökillÀ verhot ja ovet auki, nurmikolla tai saunassa.
Ei sisÀÀn marssivia sukulaisia, ylÀmökin kyylÀ-tÀtiÀ jne.
Nuorempana tuli silloista tyttöystÀvÀÀ nussittua hÀnen vanhempien mökin laiturin nokassa seisaaltaan yöuinnin yhteydessÀ. . KesÀyössÀ ja suomen luonnossa on jotain idyllistÀ ja alkukantaisen kiihottavaa.
MikÀ muuten lie tuon viktoriaanisen oppaan nimi? Vaikuttaa viikon lukuvinkiltÀ.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonhelmassa runkkaamassa. Joku nainen yllÀttÀÀ mut ja katselee runkkausta hetken ennen kuin tulee luo ja alkaa antaan kÀsihoitoa. Rohkaistun hyvÀilemÀÀn samalla hÀntÀ. Puristelen innokkaasti pyllyÀ ja työnnÀn kÀden tuntemattoman naisen pikkareihin. HyvÀillen koskettelen pillua, varsinkin klittaa pehmeÀsti. Nainen katselee kun kiimassa roiskin spermani varvuille ja maahan. SiitÀ alkaa meidÀn metsÀromanssi. Tulen aina samaan paikkaan ja nainen kÀy katsomassa minua siellÀ ja tyydyttÀÀ minut, jos olen runkkaamassa. HÀn myös alkaa kÀyttÀmÀÀn minua ja ratsastaa sillÀ kun tahtoo. Ja se tuntuu niin hyvÀltÀ, etten voi kuin vaikertaen tulla yhÀ uudestaan.
TÀssÀhÀn kostuu pimpero ja pikkuhousut.
N48
đđ
Se jonka olemme toteuttaneetkin. Sidon itseni sÀnkyyn ja laitan siteen silmille. Mues tulee ja saa tehdÀ minulle mitÀ haluaa. Olemme auto ajelulla ja ja alan hivelemÀÀn mieheni etumusta. MiehellÀni alkaa seisomaan otan hetken suihin. Aika pian mies ajoi sivutielle ja nousin mieheni syliin ja ratsastin meille molemmille orkut. MiehellÀni oli paikat kipeÀnÀ. Puin itselleni stay upit ja bodyn. Pyysin sÀngylle makaamaan selin ja hieroin ensin selÀn auki ja pyysin sitten kÀÀntymÀÀn. Annoin happy endin vielÀ viimeiseki oikekn hitaasti. Oli mies rentoutunut sen jÀlkeen.;) tÀssÀ muutamia minun fantasioista ja lisÀÀ on toteutettu ja tullaan toteuttamaan. Minulla on onneksi ihana mies joka haluaa niitÀ kanssani toteuttaa.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33Itselleen ja toisilleen. Viktoriaanisessa asento-oppaassa yhteinen omakiva oli akti muiden joukossa. Nimi oli Legal separation.
VielÀ yksi ylitse muiden: seksiÀ mökillÀ verhot ja ovet auki, nurmikolla tai saunassa.
Ei sisÀÀn marssivia sukulaisia, ylÀmökin kyylÀ-tÀtiÀ jne.Nuorempana tuli silloista tyttöystÀvÀÀ nussittua hÀnen vanhempien mökin laiturin nokassa seisaaltaan yöuinnin yhteydessÀ. . KesÀyössÀ ja suomen luonnossa on jotain idyllistÀ ja alkukantaisen kiihottavaa.
M33Juhannusseksi luonnossa ( pellolla, kannon pÀÀllÀ jne) kuului pitkÀÀn suhteeni perinteisiin. Myös se, ettÀ tulen mökillÀ kÀymÀÀn sitÀ varten, jos muuten olisinkin muualla. SitÀ on tehty vielÀkin.
Tuosta oppaasta vielÀ, ettÀ asentoja esitellyt pari oli piirretty intialaisen nÀköiseksi. EhkÀ takana oli siirtoomaa-eksotiikka ja Kama Sutra.
Tuossapa vasta onkin mökkeilyÀ minun makuuni.
PitÀisi melkein hankkia itselle mökki ilman lÀhinaapureita jo pelkÀstÀÀn siitÀ syystÀ ettÀ voisi nussiskella pitkin pihapiiriÀ ilman uteliaita silmiÀ. Ois ihan mahtava katsella auringon laskua jÀrven rannalla alasti sylikkÀin ja samalla hyvÀillÀ naisellisia muotoja, ja pÀÀtyÀ lopulta ratsastettavaksi rantakalliolla illan hÀmÀrtyessÀ.
M33
Vierailija kirjoitti:
Se jonka olemme toteuttaneetkin. Sidon itseni sÀnkyyn ja laitan siteen silmille. Mues tulee ja saa tehdÀ minulle mitÀ haluaa. Olemme auto ajelulla ja ja alan hivelemÀÀn mieheni etumusta. MiehellÀni alkaa seisomaan otan hetken suihin. Aika pian mies ajoi sivutielle ja nousin mieheni syliin ja ratsastin meille molemmille orkut. MiehellÀni oli paikat kipeÀnÀ. Puin itselleni stay upit ja bodyn. Pyysin sÀngylle makaamaan selin ja hieroin ensin selÀn auki ja pyysin sitten kÀÀntymÀÀn. Annoin happy endin vielÀ viimeiseki oikekn hitaasti. Oli mies rentoutunut sen jÀlkeen.;) tÀssÀ muutamia minun fantasioista ja lisÀÀ on toteutettu ja tullaan toteuttamaan. Minulla on onneksi ihana mies joka haluaa niitÀ kanssani toteuttaa.
N37
Oih mikĂ€ nainen olet.đ
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37Oih mikĂ€ nainen olet.đ
M33
EpÀselvyyksien vÀlttÀmiseksi totean ettÀ tÀmÀ on eri M33 kuin aiempi M33.
Aiempi M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sisÀÀn marssivia sukulaisia, ylÀmökin kyylÀ-tÀtiÀ jne.Nuorempana tuli silloista tyttöystÀvÀÀ nussittua hÀnen vanhempien mökin laiturin nokassa seisaaltaan yöuinnin yhteydessÀ. . KesÀyössÀ ja suomen luonnossa on jotain idyllistÀ ja alkukantaisen kiihottavaa.
M33Juhannusseksi luonnossa ( pellolla, kannon pÀÀllÀ jne) kuului pitkÀÀn suhteeni perinteisiin. Myös se, ettÀ tulen mökillÀ kÀymÀÀn sitÀ varten, jos muuten olisinkin muualla. SitÀ on tehty vielÀkin.
Tuosta oppaasta vielÀ, ettÀ asentoja esitellyt pari oli piirretty intialaisen nÀköiseksi. EhkÀ takana oli siirtoomaa-eksotiikka ja Kama Sutra.Tuossapa vasta onkin mökkeilyÀ minun makuuni.
PitÀisi melkein hankkia itselle mökki ilman lÀhinaapureita jo pelkÀstÀÀn siitÀ syystÀ ettÀ voisi nussiskella pitkin pihapiiriÀ ilman uteliaita silmiÀ. Ois ihan mahtava katsella auringon laskua jÀrven rannalla alasti sylikkÀin ja samalla hyvÀillÀ naisellisia muotoja, ja pÀÀtyÀ lopulta ratsastettavaksi rantakalliolla illan hÀmÀrtyessÀ.
M33
Me teimme kerran tuon ihanan autingonlaskun kera rakastelun rannalla. Olimme vuokramökillĂ€ ja ihan kaksin mieheni kanssa. Se hiljaisuus ja rauha ja sai keskittyĂ€ vain toisiimme. Oli hieman viileÀÀ jo niin se toisen ihmisen kehonlĂ€mpö ja lĂ€heisyys olicat aivan ihania tuntemuksia siinĂ€ samalla. KesĂ€â€
N3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37Oih mikĂ€ nainen olet.đ
M33EpÀselvyyksien vÀlttÀmiseksi totean ettÀ tÀmÀ on eri M33 kuin aiempi M33.
Aiempi M33
MitÀ ihmeen nimimerkki fanaatikkoja tÀnne on pesiytynyt? Onko sillÀ nyt niin vÀliÀ?
Nahkaan pukeutuva prÀtkÀnainen sais kÀyttÀÀ mua hyvÀkseen ihan miten tahtoo.
ParikymmentÀ kaunista brasilialaista shemalea imettÀÀ minulla mulkkujaan ja nuolettaa perÀaukkojaan. Chupa vai! Chupa!
M40
Vierailija kirjoitti:
ParikymmentÀ kaunista brasilialaista shemalea imettÀÀ minulla mulkkujaan ja nuolettaa perÀaukkojaan. Chupa vai! Chupa!
M40
MissÀ tuo riemuliiteri, jossa se tapahtuu, mahtaa sijaita? Jonkun rintamamiestalon ylÀkerrassa?!
Olisin joidenkin naishenkilöiden kanssa porukassa ja olisin ainoa mies. Jossain vaiheessa nÀmÀ naiset pÀÀttÀvÀt ryhtyÀ rivoiksi ja puhumaan ns. tyttöjen juttuja. Saan katsella heitÀ pÀin, mutta minut kohteliaasti mÀÀrÀtÀÀn kÀyttÀmÀÀn tukevia kuulokkeita ja kuuntelemaan musiikkia samalla, kun naisilla on suiden edessÀÀn huivi, kaunis kankainen maski tms. etten pysty lukemaan heidÀn huulilta. Tuon aikana saan nÀhdÀ naisten eleet, ilmeet ja vastaavat kuulematta ja tietÀmÀttÀ kuitenkaan, ettÀ mistÀ he puhuvat.
TÀmÀn jÀlkeen saan ottaa kuulokkeet pois, ja nauttia tilanteesta, kun muut porukassa tietÀvÀt, ettÀ mitÀ on pervoiltu, ja minÀ en. Tuon jÀlkeen voisi olla mahdollisesti joku tietokilpailu, kysely, kiusoittelu tms. samoista aiheista, jolloin saan vÀhÀn vihiÀ siitÀ, mitÀ on puhuttu, tietÀmÀttÀ kuitenkaan yksityiskohtia.