Olenko ainoa, joka ei ajele alapäätä, olen kokeillut mutta valtava kutina jäi käteen
Kommentit (113)
Olen kokeillut tehdä kuuman sokerointiseoksen itse, mutta se ei onnistunut. Käsittääkseni seosta on hankala saada onnistumaan.
Veetin kuumavahapurkki on ollut helpoin tapa. Ja siihen ei tarvita muita, lämmitä purkki mikrossa, ota liuskat esiin (tulevat purkissa, pitää saksia ne liuskoiksi) ja ala hommiin kylppärissä.
Hyvä vinkki: Älä ajele! Miksi edes pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Lopetin sheivaamisen, siinä ei ole mitään järkeä. Ootte ihan sekasin kaikki, jotka ehdotatte ihon raastamista päivittäin tai karvojen kiskomista juurineen.
Puhumattakaan karvanpoistoaineiden käyttämisestä, näillä saa karvojen lisäksi poltettua myös ihonsa. En ikimaailmassa laittaisi mitään tällaista intiimialueelle.
En ajelekaan, juuri tuosta syystä. Sokeroin, massan keittelen itse ja noin kolmen viikon välein vetelen karvat pois. Kuorinta auttaa jos meinaa olla sisäänpäinkääntyneitä karvoja. Ja nyt tulee vain hentoa karvaa, ei lähellekään niin paksua kuin alussa. Ei satu parin kerran jälkeen ollenkaan.
Onneksi tämänkin asian saa päättää itse, karvat tai ei niin ihan sama. Mun torttu, mun päätös.
Sheivausta ei suositella kenellekään. Sokerointi on paras tai sitten ihan vaan bikinirajojen siistiminen kulmävahaliuskoilla.
Kuumavahausta ei tarvitse tehdä kuin kuukauden välein, suunnilleen jos sitäkään, koska karvat menee juurineen, niin vaikutus kestää suht pitkään.
Mutta siis, tää vaan kun vinkkiä kysyttiin. Jokainen saa itse valita, miten haluaa olla. Puhutaan yksilökohtaisista jutuista.
Olen just niinkuin tykkään. Sääret on nyt talvisaikaan olleet karvoineen päivineen ja näyttävät kuin villi-ihmisen jaloilta, hehe! Tykkään silitellä niitä. Mutta pimps on ollut smooth, tykkään. Kainalot ajelen höylällä.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin sheivaamisen, siinä ei ole mitään järkeä. Ootte ihan sekasin kaikki, jotka ehdotatte ihon raastamista päivittäin tai karvojen kiskomista juurineen.
Ihon raastaminen päivittäin on ihan normaali asia, ainakin kun kyse on naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihon raastaminen päivittäin on ihan normaali asia, ainakin kun kyse on naamasta.
Kuinka monella miehellä tulee kasvot täyteen kutiavia näppylöitä parranajosta?
Ajelen vain miehen takia ja joskus hygienian takia jos on liian pitkä..
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa antaa suusexii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella miehellä tulee kasvot täyteen kutiavia näppylöitä parranajosta?
Kutinaa ja muitakin ongelmia voi esiintyä alussa tai jos ei ole pitempään aikaan ajanut, mutta yleensä kaikki ongelmat katoavat kun rutiinia on jatkanut ja aineet on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Onks karvapillu kaunis? Ei oikeastaan.. Karvat sopii yläpäähän mut ei alapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajele se toosas ENNEN kuin sänki edes näkyy. Joka päivä! Ja sitten käytät paksua voidetta, vaikkapa vähän sitä paksumpa Bepanthenea.
Joka päivä? Eihän sitä sitten muuta ehdikkään kuin ajella ja rasvata alapäätään.
Onko sulla muka jotain tärkeämpääkin tekemistä? Hoitaahan sitä yläpäätäkin suurin osa naisista päivittäin, joten miksi ei sitten alapäätä.
Herkkäihoiset jotka haluavat karvoja pois: kuumavahaus tai sokerointi. Höylääminen jättää helposti ihottumaa ja kutinaa eikä karvat lähde juurineen. Mutta karvoitus on myös ok. Miten vaan!
Miesten takia pitää tehdä kaikenlaista ei kivaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks karvapillu kaunis? Ei oikeastaan.. Karvat sopii yläpäähän mut ei alapäähän.
Jos olet mies kommentoimassa, niin olet heikoilla jäillä. Miehet haukkuvat kilvan naisten alapäitä, joten siinä mielessä olisikin vekkulimpaa että kaikilla naisilla olisi oikea rämeviidakko alhaalla, niin mies ei pääse arvostelemaan.
Ekan ajelukerran jälkeen kutisi. Ei sittemmin. Kerran viikossa ajan.
Hui, mun tuli ihan karsea olo tuosta, että raastaa alapäätään joka päivä vaikka ei ole sänkeä. Ihan kuin nyljetty.
Alkoi ihan sattua jo pelkkä ajatus. Iho parka.
Alapään iho on ohuempaa ja kosteassa muhii bakteereja.
Miesten naama on paksumpaa ihoa ja iho saa ilmaa. Partaa ei välttämättä edes tarvi ajaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies kommentoimassa, niin olet heikoilla jäillä. Miehet haukkuvat kilvan naisten alapäitä, joten siinä mielessä olisikin vekkulimpaa että kaikilla naisilla olisi oikea rämeviidakko alhaalla, niin mies ei pääse arvostelemaan.
Oon nainen eikä mulla ole ollut tuota ongelmaa. Ei tarvii haukkujille näyttää alapäätä.