Olenko ainoa, joka ei ajele alapäätä, olen kokeillut mutta valtava kutina jäi käteen
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajele se toosas ENNEN kuin sänki edes näkyy. Joka päivä! Ja sitten käytät paksua voidetta, vaikkapa vähän sitä paksumpa Bepanthenea.
Joka päivä? Eihän sitä sitten muuta ehdikkään kuin ajella ja rasvata alapäätään.
Suihkussa n. 10 sekuntia menee ajeluun ja sen jälkeen pari sekuntia rasvaamiseen.
Mitähän kaikkea muuta jätät tekemättä kun kuvittelet siihen menevän koko päivän? Peseytymisen?
Ei sillä että kenenkään tarvitsisi ajella.
Ihan vähän alakanttiin arvioitu aika :D 10 sekuntia menee jo siihen, että otat sheivausvaahdon ja laitat sitä tarvittaviin paikkoihin. Tai sitten sun alakerrassa kasvaa noin kolme karvaa..
En käytä mitään vaahtoja. Ei lyhyen sängen ajeluun oikeasti mene tuon kauempaa, senkus sutaisee muutaman kerran. Sitten tietenkin eri asia jos pääsee kasvamaan pitkäksi.
Sutaisee muutaman kerran? Rasvaa alapäähän? Muutaman sutaisun jälkeen minulta olisi ajeltu ehkä 10% alapään karvoista. Rasvaamisen ajattelukin saa jo karvatuppitulehduksen ja hiivan aikaan, ei kiitos.
Et ole ainoa, joka ei ajele. Minä höyläsin aiemmin karvat pois. Sokerointia ja vahaamista en kivun takia uskaltanut kokeilla enkä myöskään siksi, että olen aika pihi enkä halua maksaa tuollaisesta. Minulla on atooppinen ja kuiva iho, ja sisäänpäin kasvaneita karvoja tulee herkästi. Vain höylätty karva on tarpeeksi terävä, että se pääsee kasvamaan kuivan ihokerroksen läpi.
Nykyään vain vähän lyhentelen karvoja ja sheivaan usein bikinirajan. Mieheni rakastaa pimppiäni ja antaa mielellään suuseksiä. Häntä ei karvat haittaa eikä hän ole koskaan pyytänyt sheivaamaan. Posliini on mielestäni aika epämiellyttävä. Kun paljas iho on (etenkin tekokuituisia) alusvaatteita vasten, iho hautoo ja tuntuu epämiellyttävän kostealta. Karvakerros pitää alapään ilmavana. Hiivatulehdukset ovat loppuneet kokonaan, kun lopetin sheivaamisen. Karvoillla on ihan oikeasti tarkoituksensa, etenkin kun nykyään käytetään usein kireitä housuja ja istutaan paljon.
Usein esim. uimahalleissa ja saunassa vähän häpeilen karvoitustani. Jotenkin ajattelen, että viestitän muille, etten ole seksuaalisesti aktiivinen tai en huolehdi itsestäni, mikä on aivan järjetön ajatus. Alapään sheivaamisen pakko tulee nimenomaan ulkoapäin. Minä en halua olla kulttuurimme uhri, sillä naisilla on jo riittävästi paineita. En ymmärrä, miksi naisilla saa olla karvoja vain yläpäässä, kun miesten karvat saavat rehottaa. En halua lähteä muoti-ilmiöihin mukaan, jos se tuntuu itsestä epämiellyttävältä. Mielestäni kukaan ei saa sanella meille, miltä meidän pitäisi näyttää. Jos kumppaninne painostaa esimerkiksi sheivaamaan, mielestäni olisi oikeasti syytä käydä vakava keskustelu. Jokainen päättää omasta vartalostaan.
Iho tottuu sheivaamiseen. Olen sheivannut jo sen 17 vuotta varmaan alapäätä. Joskus jos on tullut joku pitempi tauko, niin huomaa että iho ärtyy herkemmin. Sheivaan joka päivä tai joka toinen, en yleensä edes käytä mitään sheivausaineita koska en tarvitse niin pieneen sänkeen mitään. Pelkkä intiimisaippua riittää.
Iholle laitan suihkun jälkeen sipaisun perusvoidetta, mutta siis eihän sitä nyt laiteta kuin uloimmille häpyhuulille asti korkeintaan, koska ei minulla ainakaan sen sisempänä enää karvat edes kasva. Eli ennemmänkin häpykummun rasvaan.
Mitään hiivoja tms ei ole ollut vuosiin. Kop kop
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajele se toosas ENNEN kuin sänki edes näkyy. Joka päivä! Ja sitten käytät paksua voidetta, vaikkapa vähän sitä paksumpa Bepanthenea.
Joka päivä? Eihän sitä sitten muuta ehdikkään kuin ajella ja rasvata alapäätään.
Suihkussa n. 10 sekuntia menee ajeluun ja sen jälkeen pari sekuntia rasvaamiseen.
Mitähän kaikkea muuta jätät tekemättä kun kuvittelet siihen menevän koko päivän? Peseytymisen?
Ihan vähän alakanttiin arvioitu aika :D 10 sekuntia menee jo siihen, että otat sheivausvaahdon ja laitat sitä tarvittaviin paikkoihin. Tai sitten sun alakerrassa kasvaa noin kolme karvaa..
En käytä mitään vaahtoja. Ei lyhyen sängen ajeluun oikeasti mene tuon kauempaa, senkus sutaisee muutaman kerran. Sitten tietenkin eri asia jos pääsee kasvamaan pitkäksi.
Sutaisee muutaman kerran? Rasvaa alapäähän? Muutaman sutaisun jälkeen minulta olisi ajeltu ehkä 10% alapään karvoista. Rasvaamisen ajattelukin saa jo karvatuppitulehduksen ja hiivan aikaan, ei kiitos.
Näin on ihmiset erilaisia, hassua että asioista pitää silti kiistellä :) minulla ei tosiaan menee tuon kauempaa vaikka karvaa kasvaa reisillä ja peffassakin. Eikä rasvaamisesta ole koskaan tullut yhtäkään tulehdusta mihinkään päin kroppaa. Pystytkö käyttämään mitään voiteita mihinkään? Mistähän tuollainen johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Usein esim. uimahalleissa ja saunassa vähän häpeilen karvoitustani. Jotenkin ajattelen, että viestitän muille, etten ole seksuaalisesti aktiivinen tai en huolehdi itsestäni, mikä on aivan järjetön ajatus. Alapään sheivaamisen pakko tulee nimenomaan ulkoapäin. Minä en halua olla kulttuurimme uhri, sillä naisilla on jo riittävästi paineita. En ymmärrä, miksi naisilla saa olla karvoja vain yläpäässä, kun miesten karvat saavat rehottaa. En halua lähteä muoti-ilmiöihin mukaan, jos se tuntuu itsestä epämiellyttävältä. Mielestäni kukaan ei saa sanella meille, miltä meidän pitäisi näyttää. Jos kumppaninne painostaa esimerkiksi sheivaamaan, mielestäni olisi oikeasti syytä käydä vakava keskustelu. Jokainen päättää omasta vartalostaan.
Heh, minä taas kasvatan karvoja häpykummulle jos olen menossa kylpylään tai uimahalliin, häpeilen hävyn näkymistä niin kauheasti. Tuo on ehkä ainoa "ulkonäköpaine" jota koen. En meikkaa ja laita tukkaa tai käytä mitään muotivaatteita. Jos käyttäisin shortseja ja minihameita niin sitten varmaan ajaisin sääret koska "niin kuuluu tehdä". Alapään ja kainaloiden karvat ajelen ihan oman mukavuuden takia.
Olen varmaan ainut, jonka mielestäni karvani ovat kauniit, enkä sheivaa ollenkaan
En ajele muuta kuin bikinirajat. Muuten siistin karvat lyhyehköksi saksilla ja/tai koneella. En kuitenkaan koskaan vedä kaljuksi. Karvoilla on tarkoitus alapäässä ja mielestäni sellainen näppyinen "broileri" mitä joillain näkee on kamalan näköinen. Tämä pätee sekä miehiin, että naisiin. Miehillä kokonaan sheivatut karvat antaa myös ensimmäisenä ajatuksen "pienimunainen".
Minulle siis riittää kainaloiden ja säärien sheivaus, en alapäätäni alkaisi päivittäin ajelemaan. En halua näyttää lapselta alapäästäni(kään), olen kuitenkin jo yli 40.
Ajelen karvat 3mm terällä. Näyttää siistiltä eikä tule näppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on ihmiset erilaisia, hassua että asioista pitää silti kiistellä :) minulla ei tosiaan menee tuon kauempaa vaikka karvaa kasvaa reisillä ja peffassakin. Eikä rasvaamisesta ole koskaan tullut yhtäkään tulehdusta mihinkään päin kroppaa. Pystytkö käyttämään mitään voiteita mihinkään? Mistähän tuollainen johtuu?
Ihoni ei ole muuten ollenkaan herkkä mutta alapää onkin sitten eri juttu. Välttelen onneksi alitajuisesti jo kaikkea ylimääräistä, joten jatkuvat tulehdukset on jo historiaa. Nuo tulee siis todella herkästi ja niitä on ollut aina, syytä en tiedä. Pari kuukautta sittenkin sheivasin jalkojani ja sain jonkun päähänpiston ajella kaiken reisiä ja kannikoita myöten. Sheivausvaahtoa päätyi siis niihinkin paikkoihin mihin sitä yleensä ei menisi.
Heräsin seuraavana aamuna siihen että raavin unissani ihoani rikki ja myöhemmin päivällä kutinan määrä nosti kyyneleet silmiin jos yritti istua paikoillaan hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisten pitää näyttää lapsilta. Noloa!
No tätä sanon aina kaikille miehillekin, jotka on ajaneet partansa.
Ei niitä ole tarkoituskaan poistaa. Jumala on hyvää hyvyyttään suunnitellut ne kasvamaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainut, jonka mielestäni karvani ovat kauniit, enkä sheivaa ollenkaan
Jos olet nainen etkä vihervasen niin todennäköisesti ne ovat kauniit myös minun mielestä
En kyllä todellakaan näytä lapselta vaikka ajelisin kaikki karvani. Hassu ajatus.