Olenko ainoa, joka ei ajele alapäätä, olen kokeillut mutta valtava kutina jäi käteen
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Mä
En pysty sheivaamaan, tulee hirveä kutina+punaiset näppylät. Käytän veetiä. Antaa vaikuttaa 6 min ja ihanan pehmeä pimpsu :-)
Veeti xD
Laadukas perusvoide ja tarpeeksi usein ajaminen ovat taikasanat.
Vierailija kirjoitti:
Ne karvat ei siellä taida turhaan kasvaa... kai niillä jokin tehtävä on.
Joo, ne viestii lähellä oleville miehille feromonein onko hedelmällinen pipari lähettyvillä.
Mihin niitä vinkkejä kaipasit?
Ainoa toimiva vinkki: älä ajele
Onneks mun mieheni ei tykkää ajellusta. Joskus kokeilin ja hän sanoi, että karvat takaisin, kiitos. Eikä hän tietenkään ajele itsekään, olisi kyllä minullekin täydellinen turn off.
En ole koskaan edes ajatellut ajella sieltä päin. En näe siinä mitään järkeä, mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan lyhennän johonki puolen sentin sänkeen. Ei tuu näppylöitä eikä pistele.
Samoin, ei mitään mieltä ajella enempää kun on sinkku.
Miten sinkkuus tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Käyn sokeroimassa. Inhoan sheivausta kun se typerä sänki tulee heti ja kutina myös. Kivalla kosmetologilla tuo ikävä toimenpide ei tunnu niin ikävältä.
Mä kävin kerran sokeroinnissa ja sain hirveän mätäpaiseen. Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ajele se toosas ENNEN kuin sänki edes näkyy. Joka päivä! Ja sitten käytät paksua voidetta, vaikkapa vähän sitä paksumpa Bepanthenea.
Joka päivä? Eihän sitä sitten muuta ehdikkään kuin ajella ja rasvata alapäätään.
Olen ajellut jo 20 vuotta, ei mitään kutinoita kun säännöllisesti ajaa höylällä.
Vain heikko nainen pyrkii miellyttämään miestä.
Ennen ajelin alapään sen enempää miettimättä miksi. No, lopetin sen ja jotenkin nyt on parempi ja luonnollisempi olo. Tunnen oloni naisellisemmaksi, mitä ennen en olisi uskonut. Tuntuu, että olen enemmän sinut itseni kanssa.
Ei kai sitä tarvii ihan kokonaan pois vetää vaan voi jättää sängen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä tarvii ihan kokonaan pois vetää vaan voi jättää sängen.
Sepä vasta onkin miellyttävä.
Ratkaisu riippuu varmaan siitä, mikä sen kutinan käteen aiheutti. Jos allerginen reaktio, kortisonivoide voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan lyhennän johonki puolen sentin sänkeen. Ei tuu näppylöitä eikä pistele.
Samoin, ei mitään mieltä ajella enempää kun on sinkku.
Mutta kun luin juuri jostain täältä että naiset itseään varten ajelee ja että se paljon hygieenisempää kun on karvat ajeltu. Sen vuoksi olen pimppa verillä sheivannut, vaikka en edes seurustele vielä.
N18
Sheivaamisesta höylällä tuleekin ihottumaa ja kutinaa.
Vinkki: Veetin kuumavaha käyttöön! Lähtee juurineen ja vahassa on eteerisiä öljyjä. Ei tarvitse mennä kalliisti kosmetologin vastaanotolle vaan siitä vaan itse puuhastelemaan.
En ole suhteessa mutta tykkään tehdä niin, tykkään tästä estetiikasta itselläni. Karvoitus myös hikeentyy, mutta näin ei.
Miksi aikuisten pitäisi näyttää 70luvun hillitymmiksipä?
Sokerointi on ollut mulle herkkäihoisena ehdottomasti paras ratkaisu. Enkä siis kaikkea sokeroi pois. Jälki on kaunista ja pysyy suht pitkään. Toki pitää olla ammattilainen ja sellainen jonka kanssa on luontevaa. Oma kauneushoitolan tätini on neljän lapsen äiti, ihana nainen jonka kanssa ei tarvi nolostella. :)
Mihin ap kaipaa vinkkejä?