Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 400e kuukaudessa ruokaan yksinasuvalla paljon vai vähän?

Vierailija
27.03.2021 |

Näin paljon nimittäin menee...

Kommentit (82)

1/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon. Vähempikin pitäisi riittää.

Vierailija
2/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa mennä paljon enemmänkin kun joskus on kiva herkutella vaikka lohella tai tilata kotiin pizzaaa ja kaljaakin menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Aika paljon. Vähempikin pitäisi riittää.

Miksi? Tekeekö se paremman ihmisen jos syö halpaa ruokaa ja mahdollisimman vähän?

Vierailija
4/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 13 euroa/päivä siis, ei mahoton.

Vierailija
5/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran minulla suunnilleen menee. Olen hyvätuloinen ja ostan juuri sitä mitä tekee mieli.

Vierailija
6/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. Mulla menee 2 euroa päivässä eli 60e kuussa ruokaan. 

Vierailija
7/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän paljon. Meillä elää tolla nelihenkinen perhe lemmikkeineen. Syömme itse hyvistä raaka-aineista tehtyä terveellistä ruokaa.

Vierailija
8/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko sama summa menee itsellä.

M37

Vierailija
9/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin yksin mulla meni n. 60€/kk ruokaan, mutta jälkikäteen olen miettinyt että en syönyt kovinkaan terveellisesti enkä suunnitelmallisesti. Tyyliin kahvia aamupalaksi, nakkeja ja lihapiirakkaa töissä lounaalla, illalla makaroonia ja jauhelihaa tomaattikastikkeessa (riitti muutaman päivän) ei iltapalaa.

Nykyään osaisin suunnitella paremmin ja terveellisempää, mutta tuskin paljoa enempää rahaa menisi. Joskus tätä laskeskellutkin huvikseni.

Vierailija
10/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika maksimi mitä itsellä voi mennä. Yleensä 300e paikkeilla.

Vierailija
11/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menee joku 20 ekee päivässä keskimäärin. Siihen kuuluu aamu- ja päiväkahvit kahvilassa. Joskus pizzaa, kebabbia ja sellaista.

Vierailija
12/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asuin yksin mulla meni n. 60€/kk ruokaan, mutta jälkikäteen olen miettinyt että en syönyt kovinkaan terveellisesti enkä suunnitelmallisesti. Tyyliin kahvia aamupalaksi, nakkeja ja lihapiirakkaa töissä lounaalla, illalla makaroonia ja jauhelihaa tomaattikastikkeessa (riitti muutaman päivän) ei iltapalaa.

Nykyään osaisin suunnitella paremmin ja terveellisempää, mutta tuskin paljoa enempää rahaa menisi. Joskus tätä laskeskellutkin huvikseni.

Heh, nyt tuli ajatusvirhe.

60€/VIIKOSSA, ei kuukaudessa. :D

Vierailija
13/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt varmaan vain jotain 30 €/ kg herkkuja.

Vierailija
14/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran sitä menee itselläkin, sisältää tietysti ruokakaupasta ostettavat alkoholit. Ruuasta säästäminen on kaikista hölmöintä puuhaa, enempikin haluaisin ostaa luomulihaa ja muuta hyvää, mutta ei budjetti kestä.

Vierailija
15/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisesti on kalliimpaa laittaa ja valmistaa ruokaa yhdelle kuin useammalle. - Itselläni menee ruokaan reilusti alle 200€ kuukaudessa.  Olen perusterve, enkä koe tai tunne, että jäisin jostain erityisestä paitsi. Mutta toki opiskelijana on helpompaa ja moraalisestikin helpompaa kieltäytyä vaikka sitten ravintolaan tai kalliimpaan kahvilaan menosta, kuin monessa muussa tilanteessa.

Yliopisto-opiskelija    

Vierailija
16/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ruoan laadusta. Jos naudan sisäfile ja kuhafile maistuvat sopivien laatuviinien kera, niin mikä ihme tuo summa on.

Vierailija
17/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa saa ilmaiseksi, miksi siitä pitäisi maksaa?

Vierailija
18/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tuhlaileva yhdelle henkilölle.

Annas kun arvaan, sun some fiidi on täynnä #ilmasto-tason live-love-laugh tiedostamisia?

Vierailija
19/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt varmaan vain jotain 30 €/ kg herkkuja.

Lähikaupasta saa kyllä sushia buffetista, joka on melko kallista. Liha/kala-tiskiltä tulee lauantaisin ostettua parempaa, mutta viikolla aika usein kaupan omaa lohi/rapu/tjms. salaattia tulee ostettua.

Parempia kyllä mitä einestuotteet, mutta kalliita.

Vierailija
20/82 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee suurinpiirtein tuon verran. Syön mielestäni laadukkaasti ja monipuolisesti (lakto-ovo vegaani ruokavalio), en pihistele, mutta en tavoittele luksustakaan. Jos panostan viineihin, summa on jonkin verran korkeampi.

N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan