Kumi hajosi ja otin jälkiehkäisyn, mutta pelottaa kuinka varma se on?
Kommentit (27)
Abortissa käynyt vastaavan takia. Tosin akti tapahtuu juuri ovulaation aikaan.
Milloin sun menkat oli viimeksi? Vaan ovulaation aikaan voi tulla raskaaksi, ja silloin tuo pilleri voi estää munasolun irtoamisen/raskauden. Sen esto vaikutus kestää jonkun 2-3 vuorokautta, riippuu valmisteesta. Joten jos munasolu on irronnut, teho ei ole niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sun menkat oli viimeksi? Vaan ovulaation aikaan voi tulla raskaaksi, ja silloin tuo pilleri voi estää munasolun irtoamisen/raskauden. Sen esto vaikutus kestää jonkun 2-3 vuorokautta, riippuu valmisteesta. Joten jos munasolu on irronnut, teho ei ole niin hyvä.
14.3 alkoi edelliset menkat. Mitä sanot? Nelikymppinen kyllä jo olen.
Nyt taksilla turvakotiin ja ilmoitat sieltä puhelimitse erosta.
Mulla ei toiminu. Abortin paikka oli
Jos ei ehtinyt tulla niin riski on pieni. Jos tuli niin ei hätää ellet ovuloi juuri nyt (jälkiehkäisy myöhentää ovulaatiota). Jos ovuloit niin yksi keino on vielä käytössä: kuparikierukan asennus (nopeasti). Moni unohtaa tämän vaihtoehdon.
Ystäväni tuli raskaaksi jälkiehkäisystä huolimatta kun kondomi rikkoutui juuri ovulaation aikaan.
Kolme e-pilleriä vastaa jälkiehk pilleriä
Mun "jälkiehkäisy" pelaa pleikkaria tuossa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on kyllä just ovulaation aikaa. Kuparikierukka mahd pian on tosiaan vielä yksi vaihtoehto. Ovulaatiosta huolimatta ei välttämättä tule raskaaksi, mutta kyllä se nyt valitettavasti mahdollista on. Tsemppiä!
Miten onnistutte hajottamaan kumin? Aika kestävää tekoa ovat
JE-pillerit on musta aika hyödyttömiä, ei oo iloa kuin muutamana päivänä kuussa...
Riippuu siitä kuinka nopeasti olet sen ottanut. Tunteja vai päivä tapahtuneen jälkeen?
Muistaakseni niissä on 50-kertainen annos verrattuna e-pilleriin..
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistutte hajottamaan kumin? Aika kestävää tekoa ovat
Mikä tahansa esine voi mennä rikki. Kumikin.
On mennyt mm. Täysin halki ja vielä viime hetkellä. Ei sitä huomaa.
ON kokemusta ja se kokemus istuu just tossa sohvalla ja katsoo Avaraa Luontoa.
Aika varmahan se on, joskaan ei 100%.
Pari kertaa olen joutunut ottamaan ja hyvin on hoitanut hommansa.
Mulla kyllä toimi ja tää kävi just oviksen aikaan kun olin 17v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lähelle menee ovulaatiota, mutta luultavasti toimii, kun tuskin munasolu ehti vielä irrota.
t. 3
hajosiko se kumi juuri loppuhuipennuksen kohdalla :D