Mies herättelee mua yöllä seksille, vaikka on aikainen herätys
Tuntuu niin tyhmältä, että täytyy edes tehdä tää aloitus. Mulla on aika pahat univaikeudet, pakollinen herätys on joka aamu viimeistään klo 7 ja herään joka yö vähintään pari kertaa, yleensä klo 1-2 välillä ja toisen kerran 3-4 välillä. Miehelläkin on vaikeuksia saada unta, häntä tähän unensaantiin auttaa seksi. Itselleni seksi keskellä yötä tarkoittaa hyvästejä yöunille, vaikka vetäisin puoliunessa lahnamode päällä ja antaisin miehen tehdä kaikki hommat, kaikki toiveet unensaannista katoaa viimeistään, kun menen seksin jälkeen alapesulle. Mies loukkaantuu todella pahasti, jos kieltäydyn, usein siihen pisteeseen asti että painuu sohvalle nukkumaan.
Ainakin joka toinen yö menee siis niin, että mies alkaa hiplailemaan ja joko a) mä kieltäydyn ja sanon, että mun on pakko nukkua, mies lähtee selvästi loukkaantuneena sohvalle (jolloin ahdistun siitä, että olen aiheuttanut miehelle pahan mielen ja mahdollisesti menetän yöuneni) ja seuraavana päivänä on huonolla tuulella tai b) mä myönnyn, mies nukahtaa seksin jälkeen tyytyväisenä ja makaan itse hereillä aamuun asti.
Tää ärsyttää niin paljon, koska miehellä ei ole mitään pakollista aamuherätystä. Hän opiskelee kotoa käsin ja valvoo muutenkin mihin aikoihin sattuu. Mulle yöunet ovat supertärkeät stressaavan työn vuoksi. Kun ollaan puhuttu aiheesta, mies ei ole koskaan ymmärtänyt mun näkökulmaa lainkaan vaan hänen mielestään pidän itsekkäästi omaa unensaantiani tärkeämpänä kuin hänen, kun mun ei tarvitsisi kuin "maata siinä" ja hän saisi sitten kivasti unta jälkikäteen. Kuulemma auttaa esim. tosi pahoihin levottomiin jalkoihin, jotka hänellä on yöllä. Omasta mielestäni taas on mieheltä ihan älyttömän itsekästä lähteä herättelemään mua tietoisena siitä, että en välttämättä saa unta enää lainkaan ja työt alkavat muutaman tunnin päästä.
Yhden kerran erehdyin ehdottamaan, että mies vaikka hoitelisi itsensä ja antaisi mun nukkua. Mies suuttui ihan älyttömästi, vaikka mun mielestä ratkaisu on ihan looginen. Hänellä itsetunto on sidottu jotenkin raivostuttavan tiukasti seksuaalisuuteensa ja kieltäytyminen on aina muka joku henkilökohtainen hyökkäys häntä vastaan.
Kommentit (47)
Aviolliset velvollisuudet on aina hoidettava 24/7. Ei ole nokan koputtamista.
Sano puoliselle että hoitaa homman itse käsillään.
Harrastakaa seksiä aina ennen nukkumaanmenoa,niin miestä ei huvita yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Sano puoliselle että hoitaa homman itse käsillään.
Harrastakaa seksiä aina ennen nukkumaanmenoa,niin miestä ei huvita yöllä.
Minusta tuo jälkimmäinen on huono ja ap:ta alentava ehdotus, sillä ei ap ole yksin vastuussa ongelman ratkaisemiseksi (mielestäni ap ei ole lainkaan vastuussa tuollaisesta lapsellisesta miehen käytösongelmasta ja asenneongelmasta) ja lisäksi on aika paljon vaadittu, että pitäisi lupautua harrastamaan joka ilta, vaikkei tekisikään mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä seurustelin nuorena tuollaisen miehen kanssa ja tuo oli pelkkää huomionhakua, hallitsemista ja kiusantekoa.
Mies siis alkoi eri tavoin ilmenevän oikuttelun aina kun mulla oli jotakin omaa tai vaikka yhteistäkin spesiaalia menoa eli juurikin herätti kesken yöunien "kun panettaa ja sä oot niin hot" ja kaiken huipuksi myös kerran lukittautui vessaan (kyllä!) niin etten päässyt pesemään edes hampaitani ennen lähtöä. Kuulemma jonkun lääkärissä käymisen takia ei tarvitse meikata, kammata tukkaa eikä pestä niitä hampaitakaan. Vai olenko kenties menossa sinne hu#raamaan...?
Joo. Ihanan onnellisia muistoja.
Tämä kommentti herätti erityisesti. Tämä käytös alkoi siis samoihin aikoihin kun oma uusi työni firmassa, jossa olen ainoa nainen mieslauman keskellä. Miehelläni seksuaalisuus on aika vahvasti kytköksissä hänen itsetuntoonsa (on siis itsekin sanonut näin joskus kieltäytyessäni, että romahdutan hänen itsetuntonsa), joten tässä voisi ehkä olla kyse jostain epämääräisestä omistushalusta/hallitsemisesta/mustasukkaisuudesta tai jopa jonkinasteisesta sabotaasista tuon työn suhteen. En tiedä.
Jotkut ovat kyselleet, että miksei hoideta hommia päivällä. Vastaus on aika yksinkertainen, hoidetaan kyllä toisinaan, mutta mies ehdottaa päivisin aika harvoin ja itselleni koko seksi on jotenkin tässä viime kuukausien aikana muuttunut ahdistavaksi ajatukseksi näiden yöherätysten vuoksi, niin en ole ehdotellut itsekään.
ap
Mies siis käyttää seksiä vallan, tässä tapauksessa jopa väkivallan välineenä. Tiedän tuon tyypin, olen nähnyt näitä miehiä tarpeeksi. Mies on psykopaatti tai vähintäänkin narsisti. Hän jaksaa esittää suurimman osan aikaa vielä mukavaa koska et ole vielä lopullisesti hänen koukussaan.
Mikäli hankitte lapsen, tilanne muuttuu. Sen jälkeen mies ei jaksa enää esittää ja käyttää halveksien käyttää väkivaltaa sinua kohtaan loppuelämäsi ajan. Loppuelämä onkin sitten yhtä helvettiä ja tästä kaverista et pääse enää ikinä eroon. Jätä jätä jätä jätä.
Kyllä herrasmies antaa naisensa nukkua rauhassa, eli ellei itse saa unta vartioi hiljaa daaminsa unta, mietiskellen mukavia asioita. M58
Harmillinen tapaus ja itsekin olen toiminut joskus miehesi kaltaisesti. En kuitenkaan aivan noin härskisti. Sanoisin että miehesti todennäköisesti tiedostaa kuitenkin tilanteen ongelmat, voi vaan olla että se on hänen viimeinen oljenkortensa suhteen ylläpitämiseksi.
Näin oli omalla kohdallani. Kun seksiä ei juuri ollut saati että nainen olisi ikinä tehnyt aloitteita, niin turhauduin. Koin että seksinpuute ajaa varmaan eroon tai minut vieraisiin. Ratkaisutapa ei varmasti ollut paras, mutta joskus tarkoitus pyhittää keinot.
Keskustele miehesi kanssa ja selvitä syyt käytöksen takana, mielummin kuin että perustelet miksi näin ei voi toimia. Niitä muuttamalla voi suhteesi pelastua.
Tämä kommentti herätti erityisesti. Tämä käytös alkoi siis samoihin aikoihin kun oma uusi työni firmassa, jossa olen ainoa nainen mieslauman keskellä. Miehelläni seksuaalisuus on aika vahvasti kytköksissä hänen itsetuntoonsa (on siis itsekin sanonut näin joskus kieltäytyessäni, että romahdutan hänen itsetuntonsa), joten tässä voisi ehkä olla kyse jostain epämääräisestä omistushalusta/hallitsemisesta/mustasukkaisuudesta tai jopa jonkinasteisesta sabotaasista tuon työn suhteen. En tiedä.
Jotkut ovat kyselleet, että miksei hoideta hommia päivällä. Vastaus on aika yksinkertainen, hoidetaan kyllä toisinaan, mutta mies ehdottaa päivisin aika harvoin ja itselleni koko seksi on jotenkin tässä viime kuukausien aikana muuttunut ahdistavaksi ajatukseksi näiden yöherätysten vuoksi, niin en ole ehdotellut itsekään.
ap