Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies herättelee mua yöllä seksille, vaikka on aikainen herätys

Vierailija
27.03.2021 |

Tuntuu niin tyhmältä, että täytyy edes tehdä tää aloitus. Mulla on aika pahat univaikeudet, pakollinen herätys on joka aamu viimeistään klo 7 ja herään joka yö vähintään pari kertaa, yleensä klo 1-2 välillä ja toisen kerran 3-4 välillä. Miehelläkin on vaikeuksia saada unta, häntä tähän unensaantiin auttaa seksi. Itselleni seksi keskellä yötä tarkoittaa hyvästejä yöunille, vaikka vetäisin puoliunessa lahnamode päällä ja antaisin miehen tehdä kaikki hommat, kaikki toiveet unensaannista katoaa viimeistään, kun menen seksin jälkeen alapesulle. Mies loukkaantuu todella pahasti, jos kieltäydyn, usein siihen pisteeseen asti että painuu sohvalle nukkumaan.

Ainakin joka toinen yö menee siis niin, että mies alkaa hiplailemaan ja joko a) mä kieltäydyn ja sanon, että mun on pakko nukkua, mies lähtee selvästi loukkaantuneena sohvalle (jolloin ahdistun siitä, että olen aiheuttanut miehelle pahan mielen ja mahdollisesti menetän yöuneni) ja seuraavana päivänä on huonolla tuulella tai b) mä myönnyn, mies nukahtaa seksin jälkeen tyytyväisenä ja makaan itse hereillä aamuun asti.

Tää ärsyttää niin paljon, koska miehellä ei ole mitään pakollista aamuherätystä. Hän opiskelee kotoa käsin ja valvoo muutenkin mihin aikoihin sattuu. Mulle yöunet ovat supertärkeät stressaavan työn vuoksi. Kun ollaan puhuttu aiheesta, mies ei ole koskaan ymmärtänyt mun näkökulmaa lainkaan vaan hänen mielestään pidän itsekkäästi omaa unensaantiani tärkeämpänä kuin hänen, kun mun ei tarvitsisi kuin "maata siinä" ja hän saisi sitten kivasti unta jälkikäteen. Kuulemma auttaa esim. tosi pahoihin levottomiin jalkoihin, jotka hänellä on yöllä. Omasta mielestäni taas on mieheltä ihan älyttömän itsekästä lähteä herättelemään mua tietoisena siitä, että en välttämättä saa unta enää lainkaan ja työt alkavat muutaman tunnin päästä.

Yhden kerran erehdyin ehdottamaan, että mies vaikka hoitelisi itsensä ja antaisi mun nukkua. Mies suuttui ihan älyttömästi, vaikka mun mielestä ratkaisu on ihan looginen. Hänellä itsetunto on sidottu jotenkin raivostuttavan tiukasti seksuaalisuuteensa ja kieltäytyminen on aina muka joku henkilökohtainen hyökkäys häntä vastaan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ymmärtää ja osaa hoitaa itsensä jos mieli tekee. Osaa huomioida minutkin, eikä tykkää huonoa siitä, että näin tapahtuu. Silti meillä on yhdessäkin oikein hyvä seksielämä.

Jos tuota tapahtuu noin usein kun kirjoituksestasi ymmärsin, niin ethän sinä käytännössä nuku juurikaan. Oli syy sitten seksi tai siitä kieltäytyminen.

Vakavan keskustelun paikka teillä. Molempien tarpeet tuleehuomioida ei vain toisen. Parisuhde on toki myös kompromisseja, mutta niin että molemmilla on hyvä olla.

Vierailija
22/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoroiloitna = vuoroiltoina 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ajattelemattomuudelta tai itsekkyydeltä. Joissain tapauksissa voi olla myös kontrollointikeino

Vierailija
24/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tuolla yllä oli, niin mies on kanssasi vain seksin takia. Hän ei välitä hyvinvoinnistasi, ei muista sitoumuksistasi eikä mistään muusta kuin itsestään. On kuin vauva joka herättää yöllä ruokkimaan itsensä. Pistä miesvauva takaisin äidilleen ja nuku hyvin.

Vierailija
25/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä seksiä muuten ollenkaan? Jos ainoa seksi on keskellä yötä ennen työpäivää, voisi varmaan harkita sitä tehtäväksi vaikka ennen nukkumaanmenoa. Hyvän seksin päälle kuulema nukkuu hyvin. Saattaisi vaikka auttaa molempien uniongelmiin.

Vierailija
26/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies käydä luvan kanssa vaikka huorissa kerran viikossa? Tunnin aika joskus iltamyöhäisellä, niin saisi päästellä höyryt ja kömpiä sitten viereen.

Vierailija
27/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs olet tällaisen helmen onnistunut löytämään xD

Vierailija
28/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvottaminen on kidutuskeino ja henkistä väkivaltaa. Ihmisen tärkeimmät hetket on yöllä 1-2 välillä ja 3-4 aikaan. 1-2 välillä mennään syvään uneen ja 3-4 on aika kun ihminen näkee unta ja aivot työstää kokemaansa. Että onpa todella hyvin osattu valita juuri nämä psyyken hajottamistunnit. Laita ihan oikeasti se psykopaatti ulos elämästäsi vielä kun olet järjissäsi.

Vierailija
29/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poraa miehelle sängyn päätyyn reikä ja laita liukkaripurkki viereen. Saapi sitten rauhassa tyhjennellä, kun siltä tuntuu.

Vierailija
30/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko mies käydä luvan kanssa vaikka huorissa kerran viikossa? Tunnin aika joskus iltamyöhäisellä, niin saisi päästellä höyryt ja kömpiä sitten viereen.

Miksi ei voisi saman tien erota?

Vierailija
31/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin myös ehdottaa ratkaisuksi sooloseksin kehottamista/"sallimista" sängyssä, mutta senhän olitkin tehnyt. Hämmentävää, ettei tuo ehdotus kelpaa, voitko vielä painottaa ettei hänen tarvitse hävetä sitä? Voiko miestä ahdistaa oma univaikeus todella paljon, että se purkaantuu tuollaisena loukkaantumisena? Jos näin on, se ei tietenkään oikeuta tekemään niin, ja sinun syyllistäminen on väärin. Ja se on yksiselitteisen väärin, että sinun yöunia häiritään, sitä ei tarvitse yhtään sietää.

Vierailija
32/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti enää ymmärrä yhtään mitä mun päässä on nuorena liikkunut, kun mä olen ollut (yllätys) myös yhden tällaista harrastaneen miehen kanssa  parisuhteessa. Jotenkin järkyttävääkin lukea näitä kommentteja, koska niistä paljastuu just se etten minä(kään) ole todellakaan ajatellut yhtään mitään ja kuvitellut ties minkälaisen käytöksen olevan normaalia ja ihan vaan parisuhteeseen kuuluvaa.

Olen siis tosiaan onnistunut keräämään ihan koko sarjan näitä pskoja miehiä ja surkeita parisuhteita. Ilmankos ei vaihtamalla parantunut ja sitten ei enää parisuhteet edes kiinnostaneet. Yhdessä vaiheessa jopa kuvittelin, etten vaan ole parisuhdeihminen eli syytin muiden käytöksestä itseäni.

Ja ap, jätä tuollainen mies. Heti.

Vierailija
33/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo vielä mitään, Navalnyitä herätellään tunnin välein joka yö, eikä se saa edes seksiä.

Vierailija
34/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi saman tien erota?

Eihän hyvää miestä nyt yhden huonon piirteen takia kannata lempata.

Vierailija
35/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmiset sanoo ettei feminismiä tarvita kun miesten asenne naisia kohtaan on tämä. Monet naisetkaan eivät tajua että tuohan on ihan sairasta, AP vielä vähemmän kun pitää täällä sitä kysyä muilta

Vierailija
36/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin nuorena tuollaisen miehen kanssa ja tuo oli pelkkää huomionhakua, hallitsemista ja kiusantekoa.

Mies siis alkoi eri tavoin ilmenevän oikuttelun aina kun mulla oli jotakin omaa tai vaikka yhteistäkin spesiaalia menoa eli juurikin herätti kesken yöunien "kun panettaa ja sä oot niin hot" ja kaiken huipuksi myös kerran lukittautui vessaan (kyllä!) niin etten päässyt pesemään edes hampaitani ennen lähtöä. Kuulemma jonkun lääkärissä käymisen takia ei tarvitse meikata, kammata tukkaa eikä pestä niitä hampaitakaan. Vai olenko kenties menossa sinne hu#raamaan...?

Joo. Ihanan onnellisia muistoja.

Vierailija
37/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastakaa vapaapäivänä, aamulla, päiväunilla, lomilla jne.

Anna kun arvaan, ei onnistu koska a) miestä ei paneta b) miestä nukuttaa tai c) miehellä on parempaakin tekemistä..

Vierailija
38/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, pakko myöntää että en itse jotenkin ollut edes osannut ajatella sitä, miten järkyttävää käytöstä toi oikeasti on. Siis joo, olen ollut ärsyyntynyt ja kokenut yölliset vonkaamiset itsekkäiksi, mutta vasta nyt havahduin siihen, miten törkeää miehen käytös on. Olen potenut välillä isoakin syyllisyyttä siitä, että aiheutan miehelle kieltäytymällä pahan mielen, on ahdistanut ja surettanut varsinkin seuraavana päivänä, kun mieheltä on tullut kylmää kohtelua kieltäytymisen vuoksi. Olen kokenut oloni inhottavaksi ihmiseksi ja suostunut usein ihan vaan siksi, että tilanne olisi nopeasti ohi, mies tyytyväinen ja saisin itse ehkä vielä tunnin tai pari unta.

Olen ollut muutenkin todella ahdistunut ja mielessä on pyörinyt välillä aika outojakin ajatuksia tämän väsymyksen vuoksi, siis olen tyyliin toivonut loukkaantuvani vakavasti esim. onnettomuudessa, jotta voisin vaan levätä vähän aikaa. Pitää vähän selvitellä asioita omassa päässä ja jutella miehen kanssa asiasta lisää, vaikka en usko hänen ottavan tätä vastaan hirveän positiivisesti.

ap

Vierailija
39/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on itsekäs, ei tuohon muuta voi sanoa. Sanot tiukasti, että seksiä saa ennen kuin alat nukkua, ei keskellä yötä. Ihan saat.nan sama, loukkaantuuko vai ei.

Hän mitä ilmeisimmin siis saa seksissä orgasmin, sinä et, ja sen takia valvot. Eli itsekkyyden lisäksi hän on huono rakastaja, mutta sitä ei ehkä nyt kannata sotkea tähän.

Levottomat jalat muuten paranevat rautalääkityksellä. Jos ferritiiniarvo ja/tai hemoglobiini ovat alhaisia, se vaikuttaa veren hapenkuljetuskykyyn ja silloin jalat käy levottomiksi. Kannattaa käydä labratestissä siis, ja toki rautalääkettä voi ottaa ilmankin.

https://www.puhti.fi/tietopaketit/levottomat-jalat/

Vierailija
40/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, pakko myöntää että en itse jotenkin ollut edes osannut ajatella sitä, miten järkyttävää käytöstä toi oikeasti on. Siis joo, olen ollut ärsyyntynyt ja kokenut yölliset vonkaamiset itsekkäiksi, mutta vasta nyt havahduin siihen, miten törkeää miehen käytös on. Olen potenut välillä isoakin syyllisyyttä siitä, että aiheutan miehelle kieltäytymällä pahan mielen, on ahdistanut ja surettanut varsinkin seuraavana päivänä, kun mieheltä on tullut kylmää kohtelua kieltäytymisen vuoksi. Olen kokenut oloni inhottavaksi ihmiseksi ja suostunut usein ihan vaan siksi, että tilanne olisi nopeasti ohi, mies tyytyväinen ja saisin itse ehkä vielä tunnin tai pari unta.

Olen ollut muutenkin todella ahdistunut ja mielessä on pyörinyt välillä aika outojakin ajatuksia tämän väsymyksen vuoksi, siis olen tyyliin toivonut loukkaantuvani vakavasti esim. onnettomuudessa, jotta voisin vaan levätä vähän aikaa. Pitää vähän selvitellä asioita omassa päässä ja jutella miehen kanssa asiasta lisää, vaikka en usko hänen ottavan tätä vastaan hirveän positiivisesti.

ap

Ikävä kuulla miten raskasta sinulla on/on ollut, usein on kyllä hyvä avata tilannettaan muillekin, jotta saa ulkopuolista perspektiiviä. Pidä itsestäsi huolta, on se sitten tuon parisuhteen jatkumisen kustannuksella. Hyvä, että tiedostat nuo kuvailemasi ajatukset omasta loukkaantumisesta, olet tärkeän ensimmäisen askeleen äärellä, ja usein ulkopuolinen apu on myös tarpeen - sitä ansaitset. <3