Miten kehtaatte olla Tinderissä tms.?
Tai julkaista jossain treffi-ilmoja, joissa kerrotte itsestänne ja kumppanitoiveistanne.
Eikö mene uskottavuus työpaikalla ja muissa sosiaalisissa yhteisöissä?
Kommentit (26)
Ihan hyvin kehtasin. En avautunut profiilitekstissä sydämeni syvimmistä toiveista vaan kirjoitin jotain hassunhauskaa. Eikä niitä profiileita pääse katsomaan, ellei ole itsekin Tinderissä, joten häpeä on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun kaikko tietävät että naiset ovat siellä vain k***i k***selli* varten
Edelleenkin sulla jokin fobia erityisesti naisen seksuaalisuutta kohtaan?
Jos teikäläisten puheita uskoo, treffipalveluissa on 90% miehiä kulliaan pyörittelemässä ja 10% naisia, jotka poistuvat sieltä petyttyään miehiin.
Eli miehet siellä tuulimyllyjä leikkivät lähinnä keskenään ja toistensa valeprofiilien kanssa.
Kommenttisi kertoo, että koet seksuaalisuuden ongelmaksi ja jopa pelkäät sitä. Hoidon tarpeesi on krooninen ja vakava. Sinä syrjäydyt elämästä, ellet ole syrjäytynyt jo. Hyvää matkaa sukupuuttoon.
Voisi kysyä miten "uskallatte" olla Tinderissä.
Naisena kannattaisi laittaa tunnistamaton kuva, pelkkä nimimerkki tai väärä nimi, ei oikeaa puhelinnumeroa, ei yksityiskohtaisia tietoja ei osoitteita ei kuvia esim kotikadulta, ei mitään mikä on suoraan yhteyksissä henk koht tietoihin, esim että harrasta pesäpalloa Joensuun Majavissa (fikt. esimerkki).
Mutta niin ei yleensä tehdä. Ollaan "normaalisti" ja pistetään menemään.
En ole profiilissa kertonut mitään, mitä en työpaikan kahvipöydässä voisi sanoa.
Uskottavuus? Uskottava henkilökö ei halua tutustua uusiin ihmisiin eikä halua parisuhdetta? Tuolla logiikalla kaikki parisuhteessa elävät julistavat kyseistä tarvetta koko ajan ja esim. kihla- ja vihkisormus on nolo merkki siitä. Ja mitä se työpaikkaan liittyy millään tavalla? Tinder on sosiaalinen media, tule jo nykyaikaan sinäkin maalaismollukka.
Onhan se ollut vähän nihkeetä omalla naamallaan kertoa esim. olevansa aseksuaali. Kyse kuitenkin senverran merkittävästä asiasta jota ei kuitenkaan haluaisi ympäriinsä huudella.
Eikö noita aika paljon noita deittiprofiileja jaeta someenkin ja jonnekin laudalle jne. Mä olen semmoinen milf että päätyisin oitis sinne ja teinit saisivat hävetä :D
Vierailija kirjoitti:
Tinderissähän ei kukaan sun profiilia näe ellei itse ole siellä? 😄
Mutta ei kaikki ole siellä omalla naamalla. Itsekin olen feikkiprofiililla vaan kyttäämässä näkyykö siellä tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaakaan, jos exä näkis. Odotan vielä, että se tulisi takaisin.
Sittenhän se todennäköisemmin tulee takaisin, kun näkee, että olet jatkamassa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kaikki ole siellä omalla naamalla. Itsekin olen feikkiprofiililla vaan kyttäämässä näkyykö siellä tuttuja.
Olet outo hyypiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos näät?
Ainakin useista profiileista päätellen siellä on paljon ihmisiä, joilla ei ole edes mitään menetettävää. Joten ihan sama vaikka menisi kadulle alasti pomppimaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisi kysyä miten "uskallatte" olla Tinderissä.
Naisena kannattaisi laittaa tunnistamaton kuva, pelkkä nimimerkki tai väärä nimi, ei oikeaa puhelinnumeroa, ei yksityiskohtaisia tietoja ei osoitteita ei kuvia esim kotikadulta, ei mitään mikä on suoraan yhteyksissä henk koht tietoihin, esim että harrasta pesäpalloa Joensuun Majavissa (fikt. esimerkki).
Mutta niin ei yleensä tehdä. Ollaan "normaalisti" ja pistetään menemään.
No varovaisuutta kannattaa noudattaa mutta ne foliohatut kannattaa jättää käyttämättä. Tolla logiikalla ei kannattaisi esim. mennä samalla bussilla töihin joka päivä. Jokuhan voisi nähdä että siinä nyt nainen menee samaa reittiä samaan aikaan joka päivä.
EN kehtaa, sama nettideiteissä että ei viitsisi kuvaansa laittaa -mies
Tottakai kehtaan. Kaikki seksikumppanit olen hankkinut Tinderistä avioeron jälkeen. Hyvä palvelu siihen. M42
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kehtaan. Kaikki seksikumppanit olen hankkinut Tinderistä avioeron jälkeen. Hyvä palvelu siihen. M42
Toimii varmaan isolla paikkakunnalla. Mites pienemmällä uudelleenpariudutaan?
Varsinkin kun kaikko tietävät että naiset ovat siellä vain k***i k***selli* varten