Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmisiä, jotka puhuvat liian hiljaa?

Vierailija
27.03.2021 |

Minä tiedän ja minusta se on törkeää käytöstä. Pitää vain löytää äänensä. He eivät ole sitä tehneet ja pakottavat ihmiset suhtautumaan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollipojilla on hiljanen ääni ja harvat sanat (livenä).

Vierailija
62/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa oli kun yhden proffan puheesta en saanut mitään selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kummemmin tunne, mutta Iso-Britanniassa oli 60-luvulla ja aiemmin jo ihan älytön ihanne siitä, että "kunnon naisen" piti puhua hiljaa ja suunnilleen kuiskaamalla. Ilmiö näkyy vanhoissa dokumenteissa ja niiden haastatteluissa.

Vierailija
64/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lapsesta asti pelännyt kovaa puhuvia ihmisiä. En vain pidä sellaisesta. Se on hyökkäävää. Itsekään en halua puhua kovaa.

Hipihissukoilla on jotain salattavaa. Rehellinen ihminen uskaltaa puhua kunnolla ja selkeästi ääneen.

No ei ole. Kovaääniset valehtelevat ja puhuvat pskaa hipihissukoista.

Vierailija
65/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta olen kyllä opetellut puhumaan kovemmalla äänellä selvitäkseni opiskelusta ja töistä. Onneksi läheiseni ovat oppineet kuulemaan luontaisen äänenikin, ei tarvitse aina kailottaa.

Vierailija
66/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan alistunut huutamaan. Jos muut eivät voi olla hiljaa ja kuunnella, mitä minulla on sanottavaa, olkoot kuulematta.

Jos sinä et voi puhua normaalilla äänellä, sinä olet se, joka siinä tilanteessa häviää jotain.

Vierailija
67/67 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman ja vältän heidän kanssa juttelua. En vaan enää viitsi koko ajan kysellä mitä sanoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän