Paljonko on riittävä tuntipalkka
ammatillista tutkintoa edellyttävästä työstä, joka sisältää kohtalaisesti vastuuta? Mielipiteitä?
Kommentit (9)
Minulle tarjottiin juuri äskettäin 17,80 e/tunti. Työ vaati terveydenhoitoalan ammattitutkinnon ja vastuuta kohtalaisesti - yksityispuolella.
Itselläni 15,70e/h varastotyöntekijänä eikä tarvitse olla mitään koulutusta. Olen tyytyväinen.
Itsellä 20-21€. Ammattikoulutus, vastuuta sopivasti. Mut ei ressaa. Alle 5v työkekemus tältä alalta. Oon tyytyväinen.
Kun yli 13 € menee, niin minulle riittää. Parhaimmillaan kk palkasta laskien ollut 15,08 €, ja sen jälkeen tein yhden pätkäduunin hintaan hiukan yli 11 €/tunti.
11,80e tunti. olen keikkatyöläinen. Minulla on eri ammatin tutkinto mutta en saanut siltä alkalta töitä. Mihin hommiin kouluttautuisi nopeasti mutta saisi myös paremman palkan kuin mikä minulla nyt on? Mielellään ei liikaa vastuuta eikä super fyysistä työtä.
Itselläni 18,25 euroa / h. Ainoastaan peruskoulun olen käynyt. Työelämää takana 32 vuotta. Edellisesdä työpaikassani olin 24 vuotta ja hämmästys oli valtava kun minut palkattiin ensimmäiseen työpaikkaan johon hain.
45e tunti. Mutta työtä vain 2 päivää viikossa.
12-13 €