Miehen mielestä minun pitäisi olla tyytyväinen kun hän on kanssani, muuhun ei panosta?
Otsikossa kiteytetty!
Millainen ihminen voi sanoa tuon edes ääneen?
Hänen mielestä minun todellakin pitäisi olla tyytyväinen, kun hän on kanssani! Asia on tullut esille jo muutaman kerran, kun keskustelu yritykset ovat kääntyneet minun syyttelyksi.
Pyysin eräässä tärkeässä asiassa ottamaan minunkin mielipiteen huomioon.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea odotat/vaadit häneltä?
Tavallisia asioita: huomaavaisuutta, läsnäoloa, että kuuntelisi, ottaisi mielipiteeni tosissaan.
Asia saanut jo niin suuret mittasuhteet, että olen alkanut itsekin epäillä itseäni: vaadinko muka liikoja? Jos sittenkin minä olen väärässä...?
ap
Nyt pitäisi hälytyskellot soida. Tuo on klassinen esimerkki, ja se pitkällä ajalla vaan pahenee. En suostuisi tuollaiseen vaan eroaisin heti. Luota järkeesi ja huomaa, jos toinen yrittää muokata ajatteluasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia asioita: huomaavaisuutta, läsnäoloa, että kuuntelisi, ottaisi mielipiteeni tosissaan.
Asia saanut jo niin suuret mittasuhteet, että olen alkanut itsekin epäillä itseäni: vaadinko muka liikoja? Jos sittenkin minä olen väärässä...?
ap
Nyt pitäisi hälytyskellot soida. Tuo on klassinen esimerkki, ja se pitkällä ajalla vaan pahenee. En suostuisi tuollaiseen vaan eroaisin heti. Luota järkeesi ja huomaa, jos toinen yrittää muokata ajatteluasi.
Mut ku on se rakkaus❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mut ku on se rakkaus❤️
Mitä pahaa siinä on jos rakastaa toista? Ei rakkaus ole väärin.
Typerää heikomman ihmisen syyllistämistä.
Syyllistäkää niitä pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Onpa itsetyytyväinen mies. Tarvitsee opetuksen.
Eli anna kun arvaan, että pienen pettämisen kivan kaverin kanssa, joka siellä on odottamassa jo eron hetkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaasuvalotusta!
Vierailija kirjoitti:
Riittähän se kun muija panostaa :)
Jos ollaan räjäytystyömaalla, niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt pitäisi empatian ja sympatian säteillä ja mammalahkon syöksyä saa ta nal li ses ti syyllistäen hyeenalauman lailla miehen kimpuun?
Ei onnistu. Et sinä mikään lapsen tasolle typistetty viaton uhri ole vaan ihan toimiva subjekti
Elä nytten pilaa hyvää provoa!!
Ja nyt pitäisi empatian ja sympatian säteillä ja mammalahkon syöksyä saa ta nal li ses ti syyllistäen hyeenalauman lailla miehen kimpuun?
Ei onnistu. Et sinä mikään lapsen tasolle typistetty viaton uhri ole vaan ihan toimiva subjekti