Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä minun pitäisi olla tyytyväinen kun hän on kanssani, muuhun ei panosta?

Vierailija
27.03.2021 |

Otsikossa kiteytetty!
Millainen ihminen voi sanoa tuon edes ääneen?
Hänen mielestä minun todellakin pitäisi olla tyytyväinen, kun hän on kanssani! Asia on tullut esille jo muutaman kerran, kun keskustelu yritykset ovat kääntyneet minun syyttelyksi.

Pyysin eräässä tärkeässä asiassa ottamaan minunkin mielipiteen huomioon.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro edes vähän lisää. Näillä tiedoilla emme voi auttaa, vai riittääkö yhdessä itkeminen.

Vierailija
2/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on viisas mies :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittähän se kun muija panostaa :)

Vierailija
4/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittihän se äidillekin, kunnes potkaisi pesästä pois.

Vierailija
5/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai itsekin tyytyväinen, kun vain lueskelet sohvalla Aku Ankkaa?

Vierailija
6/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi mikä mies, hänhän sanoo suoraan että hän on taivaanlahja sinulle ja että hän vain tyytyy sinuun, ja sinä et saisi parempaa miestä kuin hän vaikka kuinka yrittäisit. Jättäisin empimättä tuollaisen miehen, missä on sinun arvostus itseäsi kohtaan??!

Vierailija
7/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites sun oma panostaminen näkyy suhteessa?

Vierailija
8/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea odotat/vaadit häneltä?

Vierailija
9/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö mies perustelemaan miksi niin? Eihän mitään asiaa voi vain väittää toiselle. 

Vierailija
10/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, pitäisikö tehdä tukkimiehen kirjanpitoa montako kertaa tänäänkin saa kirjoittaa saman kysymyksen?

Et voi lähteä suhteesta syystä, että ___?

Vierailija
11/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla siinä saalis 😂

Vierailija
12/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa itsetyytyväinen mies. Tarvitsee opetuksen.

Vierailija
13/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äidin pilalle hemmottelema? Luulee olevansa valioyksilö jonka pelkkä läsnäolo riittää tekemään muut onnelliseksi, mitään muuta ei tarvita.

Vierailija
14/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi mikä mies, hänhän sanoo suoraan että hän on taivaanlahja sinulle ja että hän vain tyytyy sinuun, ja sinä et saisi parempaa miestä kuin hän vaikka kuinka yrittäisit. Jättäisin empimättä tuollaisen miehen, missä on sinun arvostus itseäsi kohtaan??!

Arvostus kadonnut sitä mukaa kun miehen ruma käytös kasvanut :(

Helppo sivusta huudella, jos ei ole kokemusta. YRITÄN päästä tilanteesta pois, mutta mistä voimaa?

ap

Vierailija
15/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitää olla tyytyväinen, että hänellä yleensä on mies! Naisen kuuluu hoivata ja palvoa miestä!

Vierailija
16/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites sun oma panostaminen näkyy suhteessa?

Päivittäin tiestysti, arjen kivat asiat, kodin hoito, suhteen vaaliminen jne jne

Ei vain tunnu arvostavan, saan murto-osan "takaisin".

ap

Vierailija
17/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sivusta huudella, jos ei ole kokemusta. YRITÄN päästä tilanteesta pois, mutta mistä voimaa?

ap

Anna kun korjaan...mistä rahat eroon?

Vierailija
18/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea odotat/vaadit häneltä?

Tavallisia asioita: huomaavaisuutta, läsnäoloa, että kuuntelisi, ottaisi mielipiteeni tosissaan.

Asia saanut jo niin suuret mittasuhteet, että olen alkanut itsekin epäillä itseäni: vaadinko muka liikoja? Jos sittenkin minä olen väärässä...?

ap

Vierailija
19/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, pitäisikö tehdä tukkimiehen kirjanpitoa montako kertaa tänäänkin saa kirjoittaa saman kysymyksen?

Et voi lähteä suhteesta syystä, että ___?

Tää on helppo, kun vastaus on jo otsikossa. Ap pelkää ettei löydä parempaa, joka rahottaa sen kivan elämän, johon ap ei ole yksin varaa.

Vierailija
20/29 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin kenelläkään muulla ei ole sitä kokemusta. Vain minun ja vain minun kohdalle on osunut huono suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi