Olen ylipainoinen ja täysin 100 % tyytyväinen ulkonäkööni ja kehooni. Kysymyksiä?
Kysykää pois. Täällä vaikuttaa olevan sellainen harhaluulo että kaikki me "läskit" olisimme jotain masentuneita ja itseinhoisia reppanoita :D
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
29 vuotta
Oletko lievästi vai reilusti ylipainoinen?
Miten teet sen?
T: normaalipainoinen ja epätyytyväinen omaan kehoon
Vierailija kirjoitti:
Oletko lievästi vai reilusti ylipainoinen?
Reilusti, kun XXL- tai XXXL-kokoiset vaatteet ovat sopivimpia. AP
Voisitko sekstailla itseäsi pienikokoisemman partnerin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miten teet sen?
T: normaalipainoinen ja epätyytyväinen omaan kehoon
No, minulla on syömishäiriötaustaa teiniajoilta. Jossain vaiheessa kai ymmärsin, että painon kyttääminen ei ollutkaan niin tärkeää. En koe ikinä minkäänlaisia ulkonäköpaineita tai epävarmuutta ulkonäöstä. Tykkään kyllä kauniista vaatteista ja meikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sekstailla itseäsi pienikokoisemman partnerin kanssa?
Poikaystäväni on normaalipainoinen, eli juu! AP
Jos oikeasti olisit itseesi tyytyväinen ja tasapainoinen, et olisi tällaista aloitusta tehnyt.
Terveen ihmisen takuuaika päättyy kolmekymppisenä. Sen jälkeen viimeistään on ryhdyttävä pitämään huolta kunnostaan, jos aikoo pysyä terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei terveys huolestuta?
Ei pahemmin. Liikun joka päivä 30 min-1h 30 min, mutta lähinnä liikkumisen ilosta. En ole laihdutuskuurilla. AP
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti olisit itseesi tyytyväinen ja tasapainoinen, et olisi tällaista aloitusta tehnyt.
Olen kyllä. Tein sen, koska täällä on läskifobiaa :D Näin esimerkiksi äsken keskustelunaloituksen, että onko läski nolo näky lenkillä, heh heh! AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet itsellesi?
Miksi sinä olet noin skeptinen? AP
Ikä?