Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen entinen kumppanisi oli?

Vierailija
26.03.2021 |

Oma eksä oli kiltti, liiankin kiltti koska antoi käyttää itseään hyväksi ja oli ajoittain auttamassa muita meidän suhteemme kustannuksella. Käytti salaa päihteitä. Arvomaailmamme oli hyvin erilainen. Miten teillä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä friikki. Ei fyysisesti kovin haluttava. Herkkä. Hellä.. Liian erilaiset kiinnostuksen kohteet mun kanssa.

Vierailija
2/18 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui väkivaltaiseksi ja mustasukkaiseksi juopoksi, joka luuli aivan liikoja itsestään. Viimeksi kun kuulin, niin muutti velkojiaan pakoon synnyinpaikkakunnalleen elelemään vanhempiensa nurkkiin. Eli sanoisinko, että hän oli luuseri. Hävettää, että annoin mokoman sumuttaa itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija.

Vierailija
4/18 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan kuin nuoruuteni tyttöystävä. Olin liian kiltti ja sehän jätti minut. Jännittikin ja joskus join. 

Sitten opin, ettei kannata liikaa kuunnella naisten toivieta, koska ne eivät vastaa todellisuutta. Kun vain on jämäkkä, oman elämänsä porsas, niin aina haukutaan, muttei ikinä jätetä. Voi sitten itse valita, kohtaako kemiat astraalitasolla

Vierailija
5/18 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene vastaamaan.

Muuta kuin hän ei ollut hyvä ihminen.

Lisäksi, kun katson ihmistä, voisin maalata hänen olemuksestaan kuvan, tiedän mitä värejä käyttää ja miltä hänen sielu näyttää (ollen ateisti) mutta sanoilla kuvailu on jostain syyystä hyvin vaikeaa.

Muiden kuin nykyisen mieheni, jonka kanssa olen ollut yli 15 vuotta.

Vierailija
6/18 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää oppinut kirjoitti:

Olet aivan kuin nuoruuteni tyttöystävä. Olin liian kiltti ja sehän jätti minut. Jännittikin ja joskus join. 

Sitten opin, ettei kannata liikaa kuunnella naisten toivieta, koska ne eivät vastaa todellisuutta. Kun vain on jämäkkä, oman elämänsä porsas, niin aina haukutaan, muttei ikinä jätetä. Voi sitten itse valita, kohtaako kemiat astraalitasolla

Kiltissä ja liian kiltissä on ero. Toinen on hyvä, toisessa kiltteys kääntyy tarkoitustaan vastaan.

Vierailija
7/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut olla pinnallinen, joten näin vaivaa ihastuakseni ihmiseen, joka ulkonäöllisesti ei ollut yhtään mieleeni. Koin hänet hyvin vakaana ja rauhallisena ihmisenä. Seksin osalta meillä oli saman tyyppisiä tarpeita (bdsm), joten ajattelin avoimin, ei ennakkoluuloisin mielin lähteä katsomaan mitä tästä tulisi. Seksi toimi loistavasti ja niiden endorfiinien avulla sitten ihastuin. Puoli vuotta sitä kesti, kunnes yhteisellä lomalla yhtäkkiä vaaleanpunaiset lasit tipahtivat silmiltäni: mies ripuloi meidän sänkyymme. Totesi vain että ”tuollaista nyt sattuu” (no ei kyllä ole koskaan käynyt minulle 46 vuoden aikana, eikä edes lapsilleni) ja yritti saada minut pesemään lakanat! Mies ei siis ollut mitenkään kipeä, muuten olisin tietenkin hoivannut. Silloin alkoivat ällöttämään myös hänen paiseensa, jotka toisinaan posahtivat. Yksi oli ollut hänen päässään ja oli räjähtänyt hänen istuessaan sohvalla jättäen käsittämättömän ison läiskän seinään, jota ei ollut saanut pois eikä ollut maalannut piiloon. Muuten oli todella siisti ihminen. Suurin muutos siihen miten oikeasti näin hänet liittyy kuitenkin luonteeseen. Se minkä olin tulkinnut rauhallisuudeksi ja vakaudeksi olikin ääretöntä tylsyyttä, raskasmielisyyttä ja yleistä olemisen energiaa, jota voisi lähinnä löytää hoitokodeista erittäin vanhoilta ihmisiltä.

Ero oli hänelle erittäin vaikea, eikä ole vieläkään kunnolla pystynyt hyväksymään asiaa, vaikka erosta on jo melkein vuosi aikaa. Hän jatkaa ja jatkaa asioiden vatuloimista (myös erittäin rasittava piirre ihmisissä minun mielestäni). Jouduin sitten lopettamaan ihan kaiken kommunikoinnin hänen kanssaan.

Mitä tästä opin: ulkoinen olemus on ihan todella validi ihastumisen kriteeri. Ulkonäkö on paljon muutakin kuin onko kaunis tai komea, se on se koko olemus; millainen energia, miten kannattelee itseään, millainen katse (iloinen ja avoin vai sisäänpäin kääntynyt...), millaiset elintavat, miten huolehtii itsestään. Ja kuinka paljon voi loukata toista loppujen lopuksi kun lähtee rakentamaan suhdetta tyytyminen mielessään.

Vierailija
8/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin onnekas että olisi entistä kumppania :( T. Ikisinkku n32

Vierailija
9/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laastari exälleen. Tajusin tämän vasta eron jälkeen. Avautui tästä moneen otteeseen ja minä kilttinä ja tyhmänä lohduttelin. Kun pääsi yli niin minä päädyin prioriteettilistan hännille. Edelle meni mm. salilla käynti (jonka oli aloittanut yhdessäolomme aikana). Lopulta tietysti jätti, kun "ei ollut tunteita". Vuoden se kesti, vaikka olisi pitänyt pistää poikki heti ensimmäisestä exäavautumisesta. Varonpahan seuraavien kohdalla tuota.

Vierailija
10/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka?

Ai mikä edellinen kumppani?

Parisuhteessa?

Ei muistaa! (puhdistaa päätään)

Vierailija
11/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska mies, jonka kanssa sai nauraa paljon. Mutta ei ollut tainnut päästä kuitenkaan ihan yli erostaan ja rupesi angstailemaan. Erottiin ja harmitti. Halusi sitten myöhemmin takaisin, mutta olin jo siirtynyt eteenpäin ja näin nyt paremmin ettei yhdessä nauraminen oikein riitä parisuhteen perustaksi varsinkaan jos niinkin tärkeä asia kuun esimerkiksi seksi ei oikein suju (minulla korkeampi libido kuin hänellä, ja minä myös huomattavasti kokeilunhaluisempi, myös muualla elämässä). Jäi kuitenkin ystäväksi jonkin aikaa, mutta halusi sitten lopettaa senkin, kun sanoi vain kärsivänsä siitä täyttymättömästä kaipuusta. Harmi.

Vierailija
12/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva, sitkeä ja osaava.

Vahva=dominoiva

Sitkeä= väänsi niin kauan että sai tahtonsa lävitse

Osaava=besserwisser

Vierailija
13/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avulias, ihana ja ahkera. Auttoi kaikissa askareissa, oli aina paikalla kun itkutti ja teki aina juttuja heti, eikä myöhemmin.

Mutta ei suostunut juttelemaan mun kanssa mun masennuksesta, jos yritin puhua hälle vaikka jostain masentavasta ajatuksesta nii yritti aina vaihtaa puheenaihetta. Ei siis kuunnellut minua, joten jätin.

Vierailija
14/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, tekevä, innostui mun jutuista ja projekteista, osasi lähes mitä tahansa ja jos ei osannut, oppi sen nopeasti.

Mutta näin myöhemmin ajateltuna hän oli myös todella epäempaattinen, ei ymmärtänyt mielenterveysongelmiani vaan ajatteli niiden olevan "päässäni" (no missä muuallakaan?).

On myös itsekeskeinen, osaa edelleen kääntää itseensä asiat ja uhriutuu.

En ole helppo ihminen minäkään, mutta vuosien aikana vaan loppui rakkaus ihmiseen, joka piti masennustani laiskuutena ja onnistui tekemään itsestään sen uhrin jokaisessa tilanteessa

Vierailija
15/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apaattinen ihminen. Mietin jälkikäteen, että ehkä masentunut. Ei jaksanut nähdä mitään vaivaa suhteen eteen ja pimitti asioita. 

Vierailija
16/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs, itsekäs itsekäs. Olin rakastunut ja siedin 20 vuotta. Eron jälkeen itsekkyys korostui. Ei huolla lapsia mitenkään, esikoisen nähnyt viimeksi 2,5 vuotta sitten, elatusapua maksaa jos muistaa. Inhottaa koko vätys.

Vierailija
17/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä yritti saada minut tuntemaan itseni epävarmaksi hyvin ovelin keinoin niin että huomasin jutun juonen vasta jälkeen päin. Esitti hienoa ja huomaavaista poikakaveria minun kavereiden edessä ja kotona oli eri ääni kellossa. Elikkä näin, kannatti erota.

Vierailija
18/18 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein hankala, mutta piti paljon suu ja peppu seksistä. jopa enemmän kuin minä T:M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme