Perheellämme EI OLE VARAA savukalaan
Kenen syy? Viikonloppu tulossa ja suut napsaa koko perheellä. 😥
Kommentit (32)
Eipä ole kuitenkaan lapsilla itkuntuhruisia silmiä.
Tonnikalaakin saa nykyään K-kaupasta savustettuna. Ostin purkin mutten ole vielä maistanut.
Minä olen köyhä, yksinelävä nainen. Ostin Lidlista tänään savukalaa, 3€, 200g. Ei ole mielestäni kallista.
Savukalaan ei ole varaa mutta ostin onneksi viikonlopuksi lavan olutta, joten unohdan todendäköisesti sen kalan.
Kenenkö syy? Ehdottomasti sen kalan. Savu on halpaa mutta kala vaatii itsestään kohtuutonta hintaa. Ehdotan että jätät sen sian. Siinähän lojuu tiskillä ja miettii miksei kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Not our monkeys, not our show.
Outoa lainata puolalaista sananlaskua englanniksi ja vieläpä vähän väärin käännettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään jotain kamalaa ja tunnustan sen nyt anonyyminä täällä: Ostin itselleni piiiiiitkästä aikaa savulohta!
Ajattelin syödä sitä huomenna pinaattikeiton kanssa. Ostin myös yhden punalaputetun tuotteen (luomulauantaimakkaraa) . Olenpas minä paha ihminen!Älä unohda keitettyä kananmunaa. Kananmuna on sekä savukalan että pinaattikeiton luotettava makupari ja ounastelen että näistä kolmesta muodostuu hieno yhdistelmä. Suuni alkaakin jo napsaa hieman, onneksi itkuntuhruisiin silmiin ei ole tarvetta.
Juu en!
kysy kelalta jos se toimittas sulle pöntön. tosin olet niin idiootti mode että voisit syödä raakana eiks upeeta särkee lapamadolla suutsina. KUKAHAN SINUTKIN PALKKAA . SÄÄLIN
Oi-voi. Voisin antaa paketin kylmäsavulohta, joka on jääkaapissani.
SIPERIAN JUNAAN kirjoitti:
kysy kelalta jos se toimittas sulle pöntön. tosin olet niin idiootti mode että voisit syödä raakana eiks upeeta särkee lapamadolla suutsina. KUKAHAN SINUTKIN PALKKAA . SÄÄLIN
Siinä Siperian junassa kulkee muuten nykyään konttikaupalla Norjan lohta Kiinaan.
Ne on itkuntuhruiset!
-ei ap