Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei ole täyskaimaa suomessa?

Vierailija
26.03.2021 |

Eli etunimi sukunimikaimaa. Monilla on jopa samassa kaupungissa, eikö postit mene väärin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole. Sukunimi on ulkomaalainen, ja vain oman lapsuudenperheen jäsenien käytössä Suomessa.

Vierailija
2/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on koko suku täynnä niitä, joilla ei ole täyskaimaa. Ei siis kovin ihmeellistä.

Itseäni ärsyttää se, että googlettamalla nimeni saa helposti tietää minusta paljon, koska muita samannimisiä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjällis Härkkimö.

Vierailija
4/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa eikä koko maailmassa. 

Vierailija
5/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan mulla ei ole koskaan ollut. Mulla oli ennen kaksiosainen etunimi, joten virallisesti mulla ei ollut kokonimikaimaa, mutta käytin aina vain ensimmäistä nimeäni, ja sillä nimellä mulla oli yksi kokonimikaima. Toki satuttiin olemaan muutama vuosi saman työnantajan leivissä ja sain joskus hänen palkkansa. 

Nykyään mulla on kaksiosainen sukunimi, eikä enää ketään täyskaimaa.

Vierailija
6/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni suku molemmin puolin, ei täyskaimoja kummallakaan puolella. Naimisiin menneillä ja nimen vaihtaneilla tädeillä vain.

Lasteni sukunimi jatkuu vain lasteni kautta, toivottavasti sekä tytöt että poika pitävät siitä kiinni.

Vierailija
7/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällä hetkellä yhtään täyskaimaa, sukunimi on sen verran harvinainen. Minuakin ketuttaa se, että nimeni googlaamalla saa selville käytännössä koko elämäntarinani.

Vierailija
8/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla missään kaimaa.

Vierailija
9/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta varmaan.

Mut miten mulle tuleekin näistä jutuista mieleen ERÄS, Jolla juu Juu tiedetään ei oo nimikaimaa ei. Ei Ole kuule mullakaan vaikka nimet sinänsä ei niin Harvinainen oo. Ja tunnen muitakin, mun exä esimerkiksi. Viimeisimmällä miesystävällä oli ainakin 2 nimikaimaa.

Se on kombinatoriikka jännä tiede.

Ja uniikit nimikombot yllättävän yleisiä.

Vierailija
10/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavallaan mulla ei ole koskaan ollut. Mulla oli ennen kaksiosainen etunimi, joten virallisesti mulla ei ollut kokonimikaimaa, mutta käytin aina vain ensimmäistä nimeäni, ja sillä nimellä mulla oli yksi kokonimikaima. Toki satuttiin olemaan muutama vuosi saman työnantajan leivissä ja sain joskus hänen palkkansa. 

Nykyään mulla on kaksiosainen sukunimi, eikä enää ketään täyskaimaa.

Niin, ja ennen naimisiinmenoani parista maasta mun nimellä löytyi runsaasti Google-hittejä. Tosin en tiedä, oliko kyseessä etunimi+etunimi vai etunimi+sukunimi. Ja sukunimeni on ihan suomalainen.

Vierailija
11/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ja ihan suomenkielinen nimi on. Olen uniikki lumihiutale :).

Vierailija
12/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täysnimikaimaa, vaikka minulla on erittäin tyypillinen etunimi ikäisekseni, ja samaa sukunimeäkin löytyy muutama sata.

Vierailija
13/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Suomessa eikä muuallakaan. Mun sukunimi on noin 50 muulla ihmisellä, jotka kaikki vähintään tiedän.

Vierailija
14/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, postia ei yleensä lähetetä vain nimi ja kaupunki tiedolla varustettuna. Kannattaa kirjoittaa kadunnimi ja talon numero sekä asuntotyypistä riippuen rapun/talon kirjain ja asunnonnumero

Vierailija
15/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikäluokalleni epätyypillinen etunimi vaikkakin sukunimi on tavallinen. Toistaiseksi en ole ainakaan googlettamalla löytänyt täyskaimaa.

Vierailija
16/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen suomalainen nimi minullakin, mutta sukunimi on suht harvinainen eikä etunimikään mikään yleisin, joten täyskaimaa ole.

Vierailija
17/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ainoa! Sama sukunimi löytyy vain 15 ihmiseltä.

Vierailija
18/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy Suomessa ja tuskin on samaa nimeä koko maailmassa. Etunimi harvinainen suomalainen ja sukunimi ulkomaalainen, vaikka tosi yleinen. Yhdistettynä ei Google löydä kun minut.

Vierailija
19/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on jos etunimi ei ole mikään tusinanimi (itselläni on juurikin sellainen tusinanimi)

Vierailija
20/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun etu-sukunimikaima kuoli. Olipa metkaa löytää in memoriam -sivut kun googlasi omaa nimeään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan