Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei ole täyskaimaa suomessa?

Vierailija
26.03.2021 |

Eli etunimi sukunimikaimaa. Monilla on jopa samassa kaupungissa, eikö postit mene väärin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään nimikaimaa koko maailmassa. Eikä minuakaan löydy, kun on salatut yhteystiedot.

Vierailija
22/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskaimoja on tasan yksi tässä maassa. Olemme molemmat insinöörejä ja olimme joitakin vuosia sitten samassa firmassa. Siitä revittiin kyllä huumoria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta varmaan.

Mut miten mulle tuleekin näistä jutuista mieleen ERÄS, Jolla juu Juu tiedetään ei oo nimikaimaa ei. Ei Ole kuule mullakaan vaikka nimet sinänsä ei niin Harvinainen oo. Ja tunnen muitakin, mun exä esimerkiksi. Viimeisimmällä miesystävällä oli ainakin 2 nimikaimaa.

Se on kombinatoriikka jännä tiede.

Ja uniikit nimikombot yllättävän yleisiä.

Suku on hyvin pieni, lähes sormilla laskettavissa on ne ihmiset ja lisäksi etunimeni on suht harvinainen. Toista sellaista yhdistelmää ei yksinkertaisesti ole.

Ja tämähän ei ole omaa valintaani, en ole itse nimiäni valinnut.

Vierailija
24/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli, hän jopa asui samassa kaupungissa mutta meni naimisiin ja sukunimi vaihtui. Eli tällä hetkellä ei ainakaan🤷‍♀️

Vierailija
25/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa eikä koko maailmassa. 

Sama täällä 😊 Osoite-ja yhteystiedot on pitänyt laittaa salaisiksi työn vuoksi, etten saa mitään sekopäitä perääni.

Vierailija
26/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla, sukunimeäni on alle 30 henkilöllä. Tosin kerran joku elektroniikkaliikkeen myyjä tarjosi minulle osoitetta toiselta puolelta Suomea, löytyi siis jotkut asiakastiedot nimelläni, mutta silti epäilen.

Vierailija
27/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maailmassa muita samannimisiä kanssani. Sukunimeäni on alle 40 ihmisellä.

Vierailija
28/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin tavallinen etunimi, mutta sukunimeä löytyy Suomessa alle kymmeneltä (eli oma veli, isä ja setä + hänen lapsensa). Ei löydy Suomen ulkopuoleltakaan kamaa, eli uniikki yhdistelmä kyseessä :)

Vierailija
29/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koko maailmassa toista. Ärsyttää tosiaan, koska minun nimeni googlettamalla löytyy vaikka mitä. Ihan siis jotain ala-asteen esseitä, jotka jostain syystä jonnekin sivuille postattiin.

Vierailija
30/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen avioliittoa minulla oli kokonimikaimoja useita, nykyään ei yhtään - tällä sukunimellä alle 30 henkeä Suomessa.

Oli muuten nautinnollista, kun sain ensimmäistä kertaa ikinä sähköpostin muotoa etunimi.sukunimi muuallekin kuin töihin!

Vierailija
31/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Joskus vähän rasittavaa kun toisinaan olisi ihan ok upota massaan mutta pääosin olen tyytyväinen nimeeni. Eipä tule toista vastaan. Etunimeni on harvinainen, mutta silti on kerran tullut samanniminen vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi